Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?

Vierailija
30.06.2016 |

Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.

Kommentit (1318)

Vierailija
1141/1318 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 53v kirjoitti:

Kerran uimahallin miesten suihkutiloissa joku mues pesi itseään auihkun alla penis täydessä erektiossa ja käyttäytyi kuin siinä ei olisi mitään erikoista. En minä häntä tuijottamalla tuijottanut mutta sivusilmällä välillä vilkuilin. Itse hän tosin vaikuitti katselevan toisten miesten jalkovälejä erittäin kiinnostuneena.

Tuollainen toisen alapään jatkuva vilkuilu on epäkohteliasta. Antaisit ihmisten suihkutella rauhassa, vaikka sitten vähän kangistelisikin.

M53 vaan olisi halunnut häneltä saada, kun ei kerran saanut katsettaan toisen munasta.

Joo, kyllä myö jo tajuttiin. Ei tarvitse selventää.

Vierailija
1142/1318 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä0304 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän kerrostalon hississä usein törmättiin aamuisin töihin lähtevä hyvin kammattu pukumies. Kysessä siis meidän naapuri. Tyttö  nojautui hissin seinään ja tuijotteli tuota naapuria päästä varpaisiin. Joka kertaa toistui sama kaava hississä törmätessämme. Naapuri tietty huomasi tytön tuijottelua, muttei reagoinut mitenkään. Eräs aamu mieheni oli myös hississä ja tyttö tuijotteli tutulla tavalla naapuria kunnes totesi isälleen " iskä toi on rumin ihminen, jonka olen nähnyt". Olisin voinut kadota vaikka ulkoavaruuteen noloudesta...

Sitten metrossa tytön kanssa menossa johonkin ja meidän vastapäätä istui todella karvainen mies. Tyttö tietenkin tuijotteli häntä ja välillä katsoi minua. Mä yritin sanoa sille, ettei tarvitse komentoida mitään, mutta liian myöhään. Tyttö sanoi " äiti toi mies näyttää apinalta" 

Tyttö sanoi myös mun ystävän miehelle, että haisee viinalle ja että hänella on keltaiset ja vinot hampaat...

Tyttöni oli 5-6 vuotias silloin.

Saisit hävetä myös itseäsi, kun et komentanut tytärtäsi ruotuun. Sun tehtäväsi on opettaa tyttärellesi tapoja ja miehesi kanssa.

Mistä tiedät, etten komentanut tyttöäni? Todellakin tein sen ja kotona joka päivä muistuttelin siitä, ettei saa tuijottaa muita eikä puhua/kommentoida  pahaa muista ihmisistä olisipa minkä näkoinen tahansa. Neuvolassa otin myös asian esille ja neuvola sanoi, että tyttö taitaa olla suorasanainen, eikä sille voi mitään kuin muistuttaa ettei saa komentoida sillä tavalla, juuri niin kuin me vanhemmat teimme. 

Koulusta myös tiedustelin opettajilta onko tyttö paastanut rumia kommenteja. Heillä ei ollut mitään valitusta tytöstä. Naapureistakaan ei tullut mitään valitusta eikä tytön kavereilta. 

Juu, uskotaa uskotaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/1318 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tuntematon nainen sattui näkemään kun kirjoitin allekirjoitusta ja samaan aikaan virkamies tarkisti ajokorttiani. Nainen kurottautui oikein katsomaan mitä kirjoitin ja sitten mitä luki ajokortissa ja sitten alkoi tivaamaan, että minkäs takia kirjoitan allekirjoitukseeni ihan eri nimen kuin ajokortissa. Oli kummallista selventää täysin ulkopuoliselle puhtaan uteliaalle ihmiselle mikä on kutsumanimen ja ajokortissa olevan nimen ero, että ne saattavat poiketa. Hän ei ollenkaan ymmärtänyt vaan ehdotti, että muutan nimeni vastaamaan ajokorttia tai allekirjoitustani. Ok. :D

Virallinen allekirjoitus, esim. passiin tai viisumiin, tai todistajaksi johonkin, kirjoitetaan aina omalla virallisella nimellä. Lempinimellä kirjoitettu allekirjoitus ei ole lainvoimainen eikä oikeudessa pätevä.

Tämän nyt luulisi tietävän jokaisen aikuisen ihmisen.

Teini-ikäinen lapseni, olkoon nyt sitten nimeltään vaikka Lasse Kivimäki, kirjoitti passihakemukseen allekirjoitukseksi Lasse Kivi. Minä siitä hänelle sanomaan, niin virkailija korjasi, että se on ihan ok, jos kerran aina kirjoitat nimesi noin.

Vierailija
1144/1318 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies kävelee pitkiä matkoja takaperin, kilometritolkulla. Ehkä tekee hyvää johonkin - lihaksille? Mutta näyttää tosi pöljältä.

Saattaa olla mielenterveydessä vikaa. Meilläpäin yksi psykoottinen tekee noin, jokin outo selityskin tälle tavalle hänellä oli.

Vierailija
1145/1318 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin kun leikkipuistoon tuli nainen kolmen noin 3-8v lapsen kanssa. Kaksi nuorinta lasta rupesivat leikkimään siellä innoissaan, mutta vanhimman hän komensi viereensä istumaan penkille ja kuulin hänen sanovan, että "Sinä olet jo liian iso tyttö leikkimään". Siinä se korkeintaan 8v lapsi sitten joutui istumaan ja katselemaan, kun muut lapset leikkivät. Lisäksi hän sanoi lasta tytöksi, vaikka tämä oli selvästi poika.

Vierailija
1146/1318 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran näin kun leikkipuistoon tuli nainen kolmen noin 3-8v lapsen kanssa. Kaksi nuorinta lasta rupesivat leikkimään siellä innoissaan, mutta vanhimman hän komensi viereensä istumaan penkille ja kuulin hänen sanovan, että "Sinä olet jo liian iso tyttö leikkimään". Siinä se korkeintaan 8v lapsi sitten joutui istumaan ja katselemaan, kun muut lapset leikkivät. Lisäksi hän sanoi lasta tytöksi, vaikka tämä oli selvästi poika.

arvaus: villi "poikatyttö" jonka leikit liian ronskeja pienemmille?

Vierailija
1147/1318 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon nähny mielenosoituksen jossa 1 mies käveli kartsalla ympäriinsä kantaen kylttiä jossa luki vain "mielenosoitus"

Vierailija
1148/1318 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman samantyyppinen tositapaus muutaman vuoden takaa:

RomaniPerhe vaeltelee kaupassa hyllyjen välissä ja kärryissä istuva tenava kiukuttelee ja parkuu - perheen hieman isompi lapsi (ehkä 6-7 v) huutaa kajauttaa tunnistettavalla aksentilla:

"mutsi mutsi, mikä Ernoa vituttaa..?"

Lapsen suusta kuultuna, siinä hetkessä se oli erittäin hauskaa, ja on vieläkin!

Vierailija
1149/1318 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 nuorta naista istui nurmikolla. Nuori punkkaripoika lähestyi heitä. Poika poimi maasta kukan, teki kuperkeikan ja ojensi kukan toiselle tytöistä.

Mitään yhtä romanttista ja samalla outoa en ole koskaan nähnyt. Vaikuttavaa.

Vierailija
1150/1318 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuota otsikkoa oikein tarkasti ajattelee, niin pääkaupunki-seudulla sattuneet kusemis-paskantamis- runkkaamis-panemis- suihinotot julkisella paikalla eivät enää olekaan erikoisinta mitä joku on nähnyt.

Tuntuu suorastaan olevan jokapäiväistä touhua.

Siis: älkää enää kirjoitelko miten Helsingissä Lasipalatsin seinustalla joku kusi tai paskoi ja otti suihin.

Kertokaa jotain epätavallista, erikoista.

Vierailija
1151/1318 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tästä ei loukkaannu kukaan. Olimme isoilla syntymäpäivä juhlilla ja iäkkäät vanhempani istuivat samassa pöydässä. Isälläni silmät lupsahtivat ja hän torkahti niille sijoilleen. Puheita pidettiin ja tummaihoinen mies oli aloittamassa puhettaan. Hänet esiteltiin ja kerrottiin, että hän asuu Vaasassa. Samassa isäni räväytti silmät auki, katsoi puhujaa ja tokaisi kuuluvalla äänellä: "Jaa, se on sitten Vaasassa aurinko paistanut tänä kesänä".

Kiitos vaan, nyt aamukahvit ovat näytöllä😂😂😂

Vierailija
1152/1318 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin ihan huvikseni kerran vesijumppaa ja menin äitini seuraksi. Muu porukka oli yli 50v naisia, itse olin tuolloin 19v. Kun riisuunnuimme, vieressä ollut vanhempi nainen, ehkä n. 70v katsoi minua säälien ja sanoi "Eikö sinulla tyttörukalla ole naisten sukkiin varaa"

Minulla oli ihan tavalliset mustat sukat. En vielä tänä päivänä tajua millaiset ne "naisten sukat" olisivat olleet :D En hämmennykseltäni tajunnut katsoa hänen sukkiaan.

Vierailija
1153/1318 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 6v poikani kanssa odottamassa pääsyä lääkärille ja odotushuoneessa oli suunnilleen 4v ikäinen tyttö, joka kiukutteli. Tytön mukana ollut nainen osoitti poikaani ja sanoi, että "Ole nyt yhtä kiltisti kuin tuokin tyttö on". Sekä minä että poika olimme ihmeissämne, kun poikani oli ja on ihan tavallisen pojan näköinen eikä hänessä ole mitään työttömistä. Hetken päästä poikaani kutsuttiin lääkärin luo ja se tyttö sanoi kuuluvalla äänellä, että "Äiti, sen tytön nimi on Jaakko".

Vierailija
1154/1318 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AntaaKaikkienKukkienKukkiaVaan kirjoitti:

RomaniPerhe vaeltelee kaupassa hyllyjen välissä ja kärryissä istuva tenava kiukuttelee ja parkuu - perheen hieman isompi lapsi (ehkä 6-7 v) huutaa kajauttaa tunnistettavalla aksentilla:

Tämän jutun olen kuullut ensimmäisen kerran 70-luvulla. Vain (vittuuntuneen) lapsen nimi vahtuu: Milloin se on Allan, milloin Manne, Timitri jne. 

Ja jos kertoja ei just itse ole sattunut tapausta näkemään, niin äidin työtoveri, kaverin serkku, naapurin miniä on todistanut tällaisen tapauksen.

Pääasia tässä vitsin tekeleessä on se, että jutun henkilöt ovat romaneja ja pikkupoika käyttää verbiä vituttaa.

Jospa nyt vuonna 2022 tämän väljähtyneen "tositapauksen"  annettaisiin jo olla.

Vierailija
1155/1318 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän jutun olen kuullut ensimmäisen kerran 70-luvulla. Vain (vittuuntuneen) lapsen nimi vahtuu: Milloin se on Allan, milloin Manne, Timitri jne. 

Ja jos kertoja ei just itse ole sattunut tapausta näkemään, niin äidin työtoveri, kaverin serkku, naapurin miniä on todistanut tällaisen tapauksen.

Pääasia tässä vitsin tekeleessä on se, että jutun henkilöt ovat romaneja ja pikkupoika käyttää verbiä vituttaa.

Mä kuulin tämän jutun ekan kerran vasta 80-luvulla.

Vierailija
1156/1318 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui joskus kymmenisen vuotta sitten. Olin muutaman päivän Helsingissä, paljon tuli kuljettua ratikalla ja kävellen.

Näin ihan tavallisen näköisiä ihmisiä menemässä töihin, tulemasta töistä, asioivan kaupassa, istumassa kahvilassa, laitapuolen ihmisiä istumassa puiston penkillä...

Eikä siinä mitään mutta en nähnyt yhdenkään, todella korostan yhdenkään ihmisen ryhtyvän paskalle keskelle jalkakäytävää! En nähnyt myöskään edes niiden pultsareiden kuseskelevan puistonpenkin viereen.

Myöskään en nähnyt minkäänlaista seksuaalista tekoa noilla yleisillä paikoilla!

Vain ihmisiä arkipuuhissaan.

Tämä Hesan-reissu jäi todella mieleen.

Vierailija
1157/1318 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kuulin tämän jutun ekan kerran vasta 80-luvulla.

Tämä tapaus putkahtaa aina silloin tällöin esille. Ehkä harvemmin nykyään, kun on keksitty uusia vitsejä.

Vierailija
1158/1318 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan ymmärtänyt miksi kukaan kertoo näitä samoja satuja ja vieläpä väittäen että oltais itse oltu näkemässä/kuulemassa.

Joku oli tosin jossain vaiheessa ymmärtänyt vaihtaa lasten tilalle aikuisen miehen ja jättämään mutsit pois niin tarina muuttui paljon uskottavammaksi. Ei se tosin poista sitä tosi asiaa ettei yksikään kertoja ole ainoa ihminen joka samaa tarinaa sepitttää omanaan.

Ai niin.. tänäkin päivänä on aika harvinaista että kuulet mustalaisen kutsuvan vanhempiaan millään isään/äitiin viittaavalla sanalla.

Aloituksen aiheeseen liittyen huvittaa nuo tarinoiden kertojat ja aina joskus niitä joutuu kuuntelemaan.

Paras tarina on se kun joku kertoo rattijuoposta joka oli vauvansakin juottanut humalaan. Poliisi pysäyttää rattijuopon joka puhaltaa kunnon lukemat ja väittää että mittari on rikki, että mistä vetoa että vauvakin on mittarin mielestä kännissä ja koska mittari näyttää jotakin lukemaa niin rattijuoppo pääsee jatkamaan matkaansa.

Vierailija
1159/1318 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan sellainen keskusteluketju suosittu, jossa pyydettäisiin kertomaan vanhoja vitsejä ja suosituimpia urbaanilegendoja? 

Vittua möläyttelevät taaperot rattaissaan kaupassa/ hotellin aamiaisbuffassa, romanit sanoi sitä ja tätä, rouva menee vahingossa vieraaseen autoon pieremään, humalaiset panee jätskikioskin jonossa ja vastaavat nokkelasti kun joku paheksuu...jne. 

Vierailija
1160/1318 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa meille nyt ihan tarkasti milloin ja missä kaupassa tämä tapahtui, niin että sinä itse kuulit ja näit sen?

Outoa että romanilapsi kutsuu äitiään mutsiksi? Kun he eivät yleensä puhu muutenkaan isästä tai äidistä vaan yleensä vanhempiaan heidän etunimillään.

Niin, että kertoisitko nyt missä tämä tapahtui? Miten lähellä olit heitä? Missä sinä nauroit, sielläkö kaupassa vai kotona kauppareissun jälkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi