Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?

Vierailija
30.06.2016 |

Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.

Kommentit (1318)

Vierailija
1221/1318 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu 56 vuotias naapurinäijä kannettiin ruumisautoon.Näin tämän eikä ruumista oltu peitetty mitenkään.

Tämä ei ollut mukavaa katsottavaa.

Vierailija
1222/1318 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin menossa leikkipuistoon lapseni kanssa, mutta siellä olikin joku humalassa oleva nainen lasten joukossa leikkimässä. Hän seisoi siellä vauvakeinun vieressä ja kimitti suureen ääneen lapsellisella äänellä, että "En mene tuhon, se on vauvoille". Sitten hän huusi jotain, että "Minulla on pippeli ja olen poika, mutta voin silti olla ystävä".

Tapahtuiko tämä Vaasassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1318 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen työnsi pyörätuolissa ehkä noin 20-vuotiasta poikaa / nuorta miestä joka imi toisen käden peukaloa ja toisessa kädessä heilutti jonkinlaista vauvoille tarkoitettua lelua kasvojensa edessä. Varmasti melko vaikeasti kehitysvammainen henkilö, mutta miksi niitä pitää tuoda ihmisten ilmoille keskellä päivää?

Vierailija
1224/1318 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alastomaksi itsensä riisunut iso mies hyppäsi ostoskeskuksen parkkipaikalla pelkästään mersujen päälle ja takoi jollain astalolla näiden autojen ikkunoita ja kattoa rusinaksi kunnes poliisi saapui paikalle ja pisti miehen rautoihin. Onneksi oma mersu oli kauempana. 

Vierailija
1225/1318 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla olin töissä siivoamassa busseja linja-autovarikolla Espoossa, niin yhdessä työvuorossa yksi työntekijöistä otti loparit niin että starttasi pihasta bussin ja ajoi sillä kotiinsa. Hänellä ei ollut edes bussikorttia.

Poliisit olivat sitten löytäneet sen bussin hänen pihastaan. Työhön kuului hakea bussit parkista ja ajaa ne sisälle halliin siivottaviksi ja pestäviksi, joten tuollainen oli mahdollista.

Vierailija
1226/1318 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden tapauksen, jossa nainen pesee jopa paritkymmenet kerrat viikossa pyykkejään talon pesutuvassa. Ja on muutenkin oudon oloinen. Siis Herranen aika, kenellä tulee tuommoista määrää pyykkiä, eihän edes perheelliset noin paljon pese? Taitaa naisella viirata päässä, peseekö hän yhtä pyyhettä isossa koneessa😆

no mulla viiraa (ocd) sillai et oon aina likanen ja vaatteet on likasia jos ne koskee johonkin. minuun, oveen. julkisilla paikoilla tulee yökötys ja kaikki menee pyykkin. minä suihkuun hinkkaamaan itseäni puhtaaksi ja ällötyksiä pois.

peitto tai tyyny on likanen jos putoo lattialle. mattoja en voi pitää, likaantuu jos astut siihen.

lakanat vaihtuu oskus pari kolme kertaa päivässä kun oku pinttymä päähän iskee. pyyhettä ei ikinä voi kahta kertaa käyttää-

hullua on monenlaisia _D

Vierailija
1227/1318 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassuinta mitä minä olen nähnyt oli se kun Charlesin päähän painettiin se kruunu.

Se oli kyllä niin koomisen näköistä, että en ole aikoihin nauranut niin paljon!

Vierailija
1228/1318 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus parikymmentä vuotta sitten olin menossa tankkaamaan autoa. Samalle asemalle ajoi myös joku mies tankkaamaan omaa autoaan. Se oli kylmäasema. Sitten sinne käveli toinen mies, joka alkoi tankkaamaan muovipussiin! Katsoimme toisiamme sen autollisen miehen kanssa ja molemmat hirvittävän hämillään ja hiukan peloissaan. Sitten meidän silmämme liimautuivat siihen muovipussiin tankkaajaan. Hän tankkasi puoli pussillista ja lähti kävelemään sen kanssa jonnekin. Katsoimme automiehen kanssa toisiamme ja olimme huojentuneita, että mitään sen vaarallisempaa ei tapahtunut. Hyppäsin autoon ja lähdin. Koko episodi tuntui kuin jostain omituisesta unesta, mutta oli kyllä ihan totta.

Todennäköisesti polttoaine loppunut eikä mitään kanisteria siihen hätään saatavilla, joten piti muovipussiin tankata. 20 vuotta sitten matkapuhelimiakaan ei kaikilla vielä ollut, että apua olisi voinut soittaa.

Kun huoltoasemalla oli bensiinin hinta huomattavasti alentunut, sinne tuli pitkiä jonoja ja yksi mies, joka tankkasi kottikärryn  täyteen bensiiniä.

Toivottavasti ei tupakoi.

Vierailija
1229/1318 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aamulla kävelemässä töihin Kalevankatua pitkin (Hki), vastaan käveli vanhempi nainen ylävartalo paljaana.

Enpä ollut moista ennen nähnyt!

Vierailija
1230/1318 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiutau kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden tapauksen, jossa nainen pesee jopa paritkymmenet kerrat viikossa pyykkejään talon pesutuvassa. Ja on muutenkin oudon oloinen. Siis Herranen aika, kenellä tulee tuommoista määrää pyykkiä, eihän edes perheelliset noin paljon pese? Taitaa naisella viirata päässä, peseekö hän yhtä pyyhettä isossa koneessa😆

no mulla viiraa (ocd) sillai et oon aina likanen ja vaatteet on likasia jos ne koskee johonkin. minuun, oveen. julkisilla paikoilla tulee yökötys ja kaikki menee pyykkin. minä suihkuun hinkkaamaan itseäni puhtaaksi ja ällötyksiä pois.

peitto tai tyyny on likanen jos putoo lattialle. mattoja en voi pitää, likaantuu jos astut siihen.

lakanat vaihtuu oskus pari kolme kertaa päivässä kun oku pinttymä päähän iskee. pyyhettä ei ikinä voi kahta kertaa käyttää-

hullua on monenlaisia _D

Meillä yksi sukulaisnainen on juuri tuollainen.

Pesee jatkuvasti pyykkiä ja käsiään, yksi huone täynnä talous / WC-paperia, on siis jotenkin henkisesti sairas.

Vierailija
1231/1318 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiutau kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hullua on monenlaisia _D

Ymmärrän sua. Oon eristäytynyt kotiin kun pelkään jatkuvasti että haisen. Menetin melkein kokonaan hajuaistin viime vuonna ja en haista muita tai itseäni ja pelkään että haisen vaikka kävisin suihkussa ja vaatteet olisi puhtaat.

Vierailija
1232/1318 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston mies teki voimisteluliikkeitä Kreikan rannalla.

Vierailija
1233/1318 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kakkasi kävelytien vieressä ja mies irrotti pökäleen kädellään 😬

Vierailija
1234/1318 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kakkasi kävelytien vieressä ja mies irrotti pökäleen kädellään 😬

Olipas avulias mies!

Vierailija
1235/1318 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassuinta mitä minä olen nähnyt oli se kun Charlesin päähän painettiin se kruunu.

Se oli kyllä niin koomisen näköistä, että en ole aikoihin nauranut niin paljon!

Ei se nyt niin hassua ollut mun mielestä.

Sen olisin halunnut nähdä kun en muista oliko Edward vai George 20-30-luvulla kruunattiin. Luin kerran siitä jostain enkä löydä tekstiä mistään. Siinä oli ollut ihan slapstick-komedian meininkiä kuulemma.

Joku pappi? tms. oli ensin jotenkin kompastunut sen kruunun kanssa ja kruunua survottiin vinoon tän kuninkaallisen päähän eikä se ollut pysynyt kunnolla sen päässä. Oli vielä jotain muutakin, mutta en muista mitä.

Nauroin tätä tilannetta, kuvittelin mielessäni. Oli yliveto. Tästä ei ole videoo tai siis ei filmattu, ihan kertomakirjallisuutta vain. Kaikki meni pikkuisen poskelleen. Ei kai oltu harkattu?

Vierailija
1236/1318 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aamulla kävelemässä töihin Kalevankatua pitkin (Hki), vastaan käveli vanhempi nainen ylävartalo paljaana.

Enpä ollut moista ennen nähnyt!

Varmasti unohtumaton näky. Olisko ollut Alzheimerikko?

Vierailija
1237/1318 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran näin Helsingissä bussipysäkillä, kun mies kaivoi kaupan muovipussista tölkin maitoa ja valutti sen rauhallisesti pysäkillä olevalle penkille.

Tänään keskustassa eräs muodokas nainen käveli niin lyhyessä hamosessa, että molemmat pakarat vilkkuivat. Ja hameen alla oli siis vain ohuet läpinäkyvät sukkahousut ja alushousut.

Vierailija
1238/1318 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhakka mummo kulki ohitseni ja päästi pitkän, voimakkaan ja äänekkään vatsanpuhalluksen. Lausui hymysuin siinä ohittaessaan: "Poikako se siinä niin pieree?" 

Vierailija
1239/1318 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin olen kertonut, että oon nähnyt useamman kerran citymarketissa veikkausmiehen ja kaupungilla pyörimässä haudankaivajan tyylisen miehen... Nyt näin ne molemmat yksipäivä sitten citymarketissa😆

Hah😀

Vierailija
1240/1318 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*niin ihmettelisin itse siis jos koulu-ikäinen lapsi ihmettelisi ja kertoisi vain seinistä, lattioista ym eikä muista asioista matkastaan. Näin lyhyesti sanottuna.

LOPETTAKAA NYT JO TUON JAUHAMINEN! Lukekaa aloitus, jos pääsi unohtumaan ketjun aihe....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä