Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?
Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.
Kommentit (1318)
Olin 12-vuotiaan poikani kanssa kaupassa, kun ohi kulki nainen noin 4-vuotiaan tytön kanssa. Tyttö katsoi poikaani ihmeissään, osoitti tätä sormella ja kysyi, että "Miksi tuo mies on noin pieni".
Vierailija kirjoitti:
Nötkötti kirjoitti:
Eräässä keskustelussa, yksi mies sanoi:
-Vain miehillä on munuaiset.
-Oletko tosissasi?
-Tietysti olen.
-Missä sinä luulet munuaisten sijaitsevan?
-Miesten haaroissa ja siksi niitä kutsutaan myös nimellä munat!
Tässä kohtaa oli suuria vaikeuksia pidätellä naurua.Toivottavasti oli vain sanat sekaisin. Pelottavaa jos vapaana viilettää mies, joka ei edes tiedä mitkä on kivekset.
Ei ollut sanat sekaisin, kun kysyin uudestaan niin hän sanoi olevansa ihan tosissaan, tuo tapahtui 1990 ja vielä armeijassa.
En tiedä, mihin tämä kommenttini katosi, mutta kerron sen nyt uudestaan sitten, kun ei se ilmestynyt sivulle.
Kuljen pyörällä ja pidän avaimiani laukussa, joka on usein sotkuinen. Kerran olin lähdössä kaupan pihalta ja hain taas kerran avaimiani laukun pohjalta. Penkoessani laukkua tuskastuneena pyöräni vieressä, eräs mies tuli ja kysyi, olenko hukannut avaimeni. Ajattelin, että onpa siinä ystävällinen mies. Vastasin, että en tiedä, jolloin mies purskahti nauruun ja lähti tiehensä. Oli täysin ällistynyt. Mies olikin siis täsy p-läpi, joka halusi päin kasvoja näyttää vahingoiloa, eikä mikään ystävällinen ohikulkija.
No, avain löytyi heti sen jälkeen ja mieskin sen varmaan näki, kun lähdin kaupan pihalta fillarillani. Joten se parhaiten nauroi, joka viimeksi nauroi.
Jumbon cittarissa noin 2 metrinen mies aurinkolasit päässä talvella alkoi seuraamaan. Kassajonossa seisoi lähes vieressä ja tuijotus jatkui. Pinna palo. Annoin kaverille 5 sekuntia aikaa lähteä tai alkaa kädet puhumaan.
Herra lähti. Vaikutti mielenterveysongelmaiselta tämä tyyppi ja tykkäsi pelotella ihmisiä suuren kokonsa turvin.
Todennäköisesti huumepäissään ollut nainen meni keskelle vilkasta katua, veti housut kinttuihin ja alkoi ulostamaan siihen.
Ei nyt kovin erikoista kun näin kesällä porukkaa sammuu kännissä ulos.
Olin kävelyllä toissa iltana ja joku nainen oli sammunut yhen rapun oven eteen niin nostin sen ylös, avasin oven ja saatoin kotiovelle sillä roikku avain kaulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamuyöllä keskellä toria noin 60-vuotias laitapuolen kulkijalta näyttävä nainen tekemässä askelkyykkyjä. Ilman noita kyykkyjä olisi toki ollut ihan normaali näky.
Tiedän tämän tai ihan samanlaisen. Pyöri Munkin seudulla vielä n. 10 vuotta sitten. Tai eivät ne ihan askelkyykkyjä varsinaisesti olleet. Yhtäkkiä vain painui syvään kyykkyyn, nousi, käveli vähän ja taas sama juttu.
Mielenterveystapaus tietysti. Mutta pysyi fyysisesti hyvässä kunnossa :D
Kiitokset teille kunnon nauruista 😂 Toivottavasti kyseinen rouva on vielä hyvissä voimissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tuntematon nainen sattui näkemään kun kirjoitin allekirjoitusta ja samaan aikaan virkamies tarkisti ajokorttiani. Nainen kurottautui oikein katsomaan mitä kirjoitin ja sitten mitä luki ajokortissa ja sitten alkoi tivaamaan, että minkäs takia kirjoitan allekirjoitukseeni ihan eri nimen kuin ajokortissa. Oli kummallista selventää täysin ulkopuoliselle puhtaan uteliaalle ihmiselle mikä on kutsumanimen ja ajokortissa olevan nimen ero, että ne saattavat poiketa. Hän ei ollenkaan ymmärtänyt vaan ehdotti, että muutan nimeni vastaamaan ajokorttia tai allekirjoitustani. Ok. :D
Virallinen allekirjoitus, esim. passiin tai viisumiin, tai todistajaksi johonkin, kirjoitetaan aina omalla virallisella nimellä. Lempinimellä kirjoitettu allekirjoitus ei ole lainvoimainen eikä oikeudessa pätevä.
Tämän nyt luulisi tietävän jokaisen aikuisen ihmisen.
Ja siis ei ole mitenkään poikkeavaa tai suorastaan laitonta lukea vieraan ihmisen papereita jonottaessaan omaa vuoroaan?
Vierailija kirjoitti:
Nötkötti kirjoitti:
Eräässä keskustelussa, yksi mies sanoi:
-Vain miehillä on munuaiset.
-Oletko tosissasi?
-Tietysti olen.
-Missä sinä luulet munuaisten sijaitsevan?
-Miesten haaroissa ja siksi niitä kutsutaan myös nimellä munat!
Tässä kohtaa oli suuria vaikeuksia pidätellä naurua.Toivottavasti oli vain sanat sekaisin. Pelottavaa jos vapaana viilettää mies, joka ei edes tiedä mitkä on kivekset.
Minä olen terveyskeskuslääkäri ja joskus tuli vastaanotolle keski-ikäinen mies, joka valitteli vaivaa eturauhasessa. Kävi ilmi, että vika oli terskassa.
SAATANAN HULLUT MIKÄ TEITÄ VAIVAA
Vierailija kirjoitti:
Lähikaupassa eräs oikein lihava mies huusi yhtäkkiä kovaan ääneen: TUH TUH, PUH PUH. VIIS KERTAA VIIS ON KAKSKYTVIIS!!!
sillä varmaan soi tänä päivänäkin päässä joskus kauan sitten koulussa matikantunnella kuunneltu kertotauluräppi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten julkisessa vessassa tuli nuori pitkätukkainen poika vessaan ja vanha mies tuli sitä vastaan ja sanoi tämä ei ole naisten wc. Poika jatkoi matkaansa vessakoppiin ja vanha mies sanoi että kuurokin vielä.
Toi on aika yleistä, että vanhat ihmiset luulevat pitkähiuksisia poikia tytöiksi. Yksi ikäihminen oli minuakin sanonut tytöksi, kun itselläni oli vähän tuuheammat hiukset.
Tää on kyllä jännä juttu. Vaikka olis tyttö ja pitkät hiukset niin sitten luullaan pojaksi, mun tyttö alkoi jo vähän kyllästyä siihen ennen teini-ikää. Ilmeisesti esim. lippis tai futispaita hämäsivät liikaa.
Olin alkuvuodesta kaupassa ja siellä vaateosastolla nuori nainen kutsui Kyllikkiä ja Esteriä. Sitten hänen luokseen tuli kaksi noin 3-5v tyttöä. Tämä jäi vaivaamaan minua, sillä kuinka joku nykyään antaa lapsilleen nimet, jotka eivät ole ollenkaan pikkutyttöjen vaan vanhojen, noin 80-100v mummojen nimiä?
Vuosia sitten odottelin bussia keskellä päivää Jakiksessa kun paikallinen pubiruusu kulki melkoisessa maistissa ohi elähtäneen miekkosen kanssa. Siinä kohdalla, mutta toisella puolella tietä tää nainen sitten katsoi asiakseen pysähtyä, jostaa helmaa, levittää haarojaan ja alkaa esittelemään paljasta p*lluaan sille ukolle, joka ei vaikuttanut olevan juurikaan kiinnostunut. Kulkivat vähän eteenpäin ja taas oli revittelytuokio. Ei tainnut käydä flaksi. Kaamea näky oli se.
Sit kerran näin Stoccan eessä kun joku rouva liukastui banaaninkuoreen ihan kuin jossain piirretyssä.
Toivottavasti tästä ei loukkaannu kukaan. Olimme isoilla syntymäpäivä juhlilla ja iäkkäät vanhempani istuivat samassa pöydässä. Isälläni silmät lupsahtivat ja hän torkahti niille sijoilleen. Puheita pidettiin ja tummaihoinen mies oli aloittamassa puhettaan. Hänet esiteltiin ja kerrottiin, että hän asuu Vaasassa. Samassa isäni räväytti silmät auki, katsoi puhujaa ja tokaisi kuuluvalla äänellä: "Jaa, se on sitten Vaasassa aurinko paistanut tänä kesänä".
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tästä ei loukkaannu kukaan. Olimme isoilla syntymäpäivä juhlilla ja iäkkäät vanhempani istuivat samassa pöydässä. Isälläni silmät lupsahtivat ja hän torkahti niille sijoilleen. Puheita pidettiin ja tummaihoinen mies oli aloittamassa puhettaan. Hänet esiteltiin ja kerrottiin, että hän asuu Vaasassa. Samassa isäni räväytti silmät auki, katsoi puhujaa ja tokaisi kuuluvalla äänellä: "Jaa, se on sitten Vaasassa aurinko paistanut tänä kesänä".
Vaasa mainostaa itseään Suomen aurinkoisimpana kaupunkina.
Vierailija kirjoitti:
olin Saksassa vaatekaupassa ja kauppaan tuli eri kieltä puhuva ulkomaalainen naiskaksikko, jotka vetivät vaatteet pois päältä jättivät vain alusvaatteet päälle ja alkoivat keskellä kauppaa sovittaa kaupan vaatteita.
Minulle kävi samalla tavalla Englannissa. Olin Primark halpavaatekaupassa ja taisi olla vielä Primarkin outlet tms, siellä eivät vaatteet olleet missään järjestyksessä, osa oli röykkiöissä lattialla ja naiset penkoivat niitä siellä. Sinne tuli kaksi nuorta naista, venäjää puhuvia, jotka kokeilivat suurta määrää vaatteita. Eivät varmaan sitten jaksaneet mennä sovituskoppiin ja vaihtaa edes takaisin vaatteita, mutta tempaisivat vaatteet pois (alusvaatteisilleen) ja kokeilivat vaatteita siinä keskellä kauppaa. Kukaan ei räpäyttänyt silmäänsäkään (kaikki naiset innoissaan penkoivat vaatteita). Siellä oli siis suuri määrä naisia.
Yksi mies kävelee pitkiä matkoja takaperin, kilometritolkulla. Ehkä tekee hyvää johonkin - lihaksille? Mutta näyttää tosi pöljältä.
Kun näitä lukee, niin miettii, onko suomalaisten elämä todella niin tylsää, että nämä ovat erikoisuuksia. Ja keskustelutaidot ilmeisesti hukassa, kun ei edes pysty pyytää siirtymään.
Ipana osoitti isoa tätiä seisovassa pöydässä ettå onpa täti lihava..
Facepalm