Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?
Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.
Kommentit (1318)
Nötkötti kirjoitti:
Eräässä keskustelussa, yksi mies sanoi:
-Vain miehillä on munuaiset.
-Oletko tosissasi?
-Tietysti olen.
-Missä sinä luulet munuaisten sijaitsevan?
-Miesten haaroissa ja siksi niitä kutsutaan myös nimellä munat!
Tässä kohtaa oli suuria vaikeuksia pidätellä naurua.
Toivottavasti oli vain sanat sekaisin. Pelottavaa jos vapaana viilettää mies, joka ei edes tiedä mitkä on kivekset.
Ei ehkä kaikista erikoisinta mutta viimeisin, josta tajusin kuinka hmmm älyllisesti haasteellisia ihmisiä on olemassa. Kävin uimahallissa, jossa on maauimala ja uimahalli samassa osoitteessa. Uimahalli on kesän ajan suljettu. Joku reilusti aikuinen neropatti selitti toiselle, kuinka uimahallin altaalle pääsee maauimalan kautta eräästä ovesta kulkien, vaikka uimahalli on suljettu. Toivottavasti ovi oli lukossa, koska ei altaassa ole vettä kun halli on suljettuna kesän ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauttasaaressa odotin varhain viikonloppuaamuna bussia. Kadut ihan hiljaisina. Sitten sieltä tuleekin joku tuulipukulenkkeilijä nainen. Katsoin jo kaukaa että kuin tuo ihminen oikein liikkuu, jotenkin aivan kummasti vääntyneenä. Asia tarkentui kun hän lähestyi: käveli reippaasti eteenpäin kasvot ja hieman koko yläkroppa sivulle päin käännettynä. Siitä hän sitten pyyhälsi minuakin sivusuuntaan käännetyillä kasvoillaan tuijottaen kun ohitti toiselta puolelta tietä.
Mikä lie pakko-oire sitten ollut.Nyt kuulostaa siltä, että näit ystäväni, jolla on kierokaula. Häpeä, olet aikuinen ja puhut noin kamalasti toisesta ihmisestä, minun kaveristani joka ei voi tilallensa mitään! Hän halusi vaan lenkkeillä.
Mikä ylemmässä viestissä on "kamalasti puhumista"? Ja kiva kun tulit kertomaan mistä on kyse, en oo koskaan kyseisestä tilasta kuullutkaan. Oon eri ku tuo jota lainasit.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kuljin parin pojan ohi (noin 9-10v) jotka kuvasivat toisiaan, se mitä he kuvasivat oli kyllä outoa. Eli kuvattava piti kourassaan seteliä ja sylki siihen ja räkättivät molemmat pojat asialle. En tiedä, oliko tuo joku tiktok haaste vai mikä, mutta ihan typerä tempaus.
Onpa tosi jännää ollu, no ei todellakaan. Minusta monet tollaset mitkä lie tempausvideot on ihan typeriä jopa vaarallisia. Vinkkinä: ei kaikkea typerää tarvitse kopioida, mitä näkee netissä. Puhutaan että nuoret olisi fiksumpia netissä kuin vanhemmat polvet, enpä kyllä sanoisi ihan noin suoraviivaisesti.
Kerran olessani kaupassa ohitseni kulki keski-ikäinen, minusta ihan tavalliselta näyttävä nainen, joka ohitseni mennessään näytti ostoskärryissäni olevaa kananmunakennoa, nauroi ja huusi, että "Sinä ostat mulkkuja". Sitten hän jatkoi matkaansa kuin mitään ihmeellistä ei olisi tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten julkisessa vessassa tuli nuori pitkätukkainen poika vessaan ja vanha mies tuli sitä vastaan ja sanoi tämä ei ole naisten wc. Poika jatkoi matkaansa vessakoppiin ja vanha mies sanoi että kuurokin vielä.
Vanhojen kääpien mielestä miehellä ei voi olla pitkiä hiuksia.
Kaikilla isoisovanhemmillani, siis myös miehillä, on valokuvissa ollut pitkät hiukset.
Siksi se onkin älytöntä, että jotkut takertuvat 1900-luvun yleisiin hiustyyleihin. Ei tarvitse kuin avata historiankirja ( tai kuvitettu Raamattu tms) niin näkee miehillä pitkät hiukset.
Niin ehkä jossain kohtaa onkin, mutta sitten semmoinenkin kohta Raamatussa, että pitkät hiukset eivät olisi miehelle hyväksi.
Korinttolaiskirje luku 11:
"14Eikö itse luontokin opeta teille, että jos miehellä on pitkät hiukset, se on hänelle häpeäksi; 15ja että jos vaimolla on pitkät hiukset, se on hänelle kunniaksi? Sillä ovathan hiukset annetut hänelle hunnuksi."Eli tuntuu vähän ristiriitaiselta kun toisaalta vähän kuin annetaan ymmärtää, että olisi ok jossain tilanteissa ja toisessa, että ei olisi, mutta onpa sitä toisaalta kirjoitettu pidemmältä ajaltakin useiden eri henkilöiden toimesta.
Ripille ei päässyt jos oli pitkät hiukset (siis miehellä). Monet kasvatti pitkät hiukset aikuisena. "Pula-ajan hiustyyli" eli täisiili yleistyi vasta 1870-luvun jälkeen ja varsinaisesti itsenäisyyden alkuvuosina osa kansanvalistusta (syöpäläisten vastainen valistus).
Vierailija kirjoitti:
Kerran kävellessäni puistossa vastaan tuli 2 miestä, jotka pitivät toisiaan kädestä kiinni. Jälkeenpäin olen miettinyt, että kai he olivat homoja, mutta kyllä sitä julkisella paikalla pitäisi vähän miettiä, että mitä siellä keskellä kirkasta päivää lasten nähden tekee. Ettei noin avoimesti ruveta niitä seksuaalisia poikkeavuuksia julkisesti ja avoimesti ilmi tuomaan, vaikka ne nykyään pitäisikin muka suvaita.
Samaa mieltä mutta nykysairaassa maailmassa nämä ajatukset pitää pitää omina.
Muutama viikko sitten vastaani tuli kaupassa pariskunta, joilla oli mukana 7 lasta. Nuorin oli korkeintaan 1v, vanhin ehkä noin 13-14v ja emäntä oli pitkälle edenneessä raskauden tilassa, että heillä saattaa olla jo nyt vähintään 1 uusi kakara lisää.
Kerran kadulla minua vastaan tuli nainen, joka alkoi tuijottamaan minua minua ihmeissään ja kysyi ihmetellen, että "Miksi sinulla on tuollaiset vaatteet päällä"? Minulla oli ihan tavalliset miehen vaatteet päällä, siis farkut, t-paita ja ruutupaita, sukat ja kengät. Ihan siksi oli vaatteet päällä, että en viitsi alastikaan olla julkisilla paikoilla. Olen siis mies.
Ajoin fillarilla ja edessä käveli kaksi jotain ala-asteikäistä tyttöä. Kun saavutin heidät, juuri ennen kuin menin ohi, he pyllistivät samalla housut vetäen kinttuun. Käännyin katsomaan taaksepäin että mitä hittoa just tapahtu, niin takana tulleelle toiselle pyöräilijälle tekivät samoin. No ei siinä mitään, unohdin asian heti, mut viikon päästä vein lehtiä sellaiseen isoon vihreään lehtiroskikseen. Avasin kannen ja meinasin saada sydärin kun nää samaiset tytöt oli siellä roskiksen uumenissa uiskentelemassa.
Ei mikään outo ihminen tai heitto tms juttu, mutta olin kaverin kanssa teininä katsomassa jotain animaatiota. Ehkä Up kohti korkeuksia? En nyt varmaksi muista enää, mutta muistan elävästi edelleen miten meistä yhtä riviä ylemmälle riville tuli ilmeisesti kehitysvammainen mies avustajan kanssa. Leffassa oli paljon naurun remakan aiheuttavia kohtauksia, mutta tää kehitysvammainen nauroi kuin se Veskun naurava kulkuri näissä hauskoissa kohdissa, että koko salissa ollut väki nauroi kahta kauheammin hetken miehen naurua kuunneltuaan. Tää mies nauroi oikeasti ihan samalla tapaa kuin se naurava kulkuri ja niin sydämensä kyllyydestä, että eihän siinä voinut muuta kuin nauraa vedet silmissä mukanakahta kauheammin :D
Vierailija kirjoitti:
Olin kaupassa kesätöissä kassalla. Joukko kansallispukuisia tuli kauppaan ja heitä pidettiin hieman tarkemmin silmällä. Tulivat mun kassalleni ja ensimmäinen nainen kysyi isoon ääneen: "Haluaks sie nähä miun vi**uni?!", johon totesin että en, koska en halunnut. Heitä selvästi otti päähän hiukan tarkempi tarkkailu. Muita asiakkaita huvitti ja osaa kauhistutti.
Minkä maakunnan kansallispuvut oli kyseessä? http://www.kansallispuvut.fi/
Vai oliko kyse heimopuvuista? https://www.kansallismuseo.fi/fi/kuukauden-esineet/2007/romaninaisen-pu…
Vai kenties kansanpuvusta? https://fi.wikipedia.org/wiki/Kansanpuku
Olen tummaihoinen ja tässä muutama viikko sitten olin kävelemässä kadulla, kun vastaani tuli keski-ikäinen nainen ja mies. Nainen jäi katsomaan minua todella ihmeissään, kääntyi sitten kyseisen miehen suuntaan ja sanoi, että "Katso hei, minkä värinen tuo on". Siis vieläkö vuonna 2022 se on jollekin ihmeellinen asia, että joku on tummaihoinen? Kun en edes ole todellakaan ainoa tumma ihoinen mitä täällä seurulla asuu joten ei luulisi minun olevan edes ensimmäien tai ainoa tumma henkilö, jonka hän oli nähnyt.
Mauno Koivisto isännöi yhtä tilaisuutta. Ohjelmassa oli Mauno Koiviston tervetuliaispuhe. Se kuului näin:
"Tervetuloa. Baari on auki."
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei nyt niin ihmeellinen ole ollut, mutta on jäänyt mieleen kun nuorempana näin ison miehen juoksevan Valintatalosta mäyräkoira mukanaan kovaa vauhtia ja pienikokoinen naismyyjä ihan kintereillä perässä. Osa kaljoista vieläpä levisi matkan varrelle. En kylläkään nähnyt saiko myyjä miestä kiinni, mutta kenties tässä laskettiin sen varaan ettei naismyyjä saa kiinni tai lähde ollenkaan perään. Voi kuinka väärässä olikaan :D
2019 olin menossa saleen joskus kl 21 jälkeen. Loppusuoralla juoksi pienikokoinen mies repun ja kahden kassin kanssa vastaan. Hiukan taaempana juoksi salen työasussa upea pitkä blondi. Ajattelin tehdä vaikutukset ja otin juoksuasiakkaaseen hipaisukontaktin. Sehän kierähti pusikkoon. Pääsi karkuun kun blondi joutui hoivaan minua. Lähti olkapää sijoiltaan. Suurin osa tavaroista onneksi jäi paikalle.
Gubbe kirjoitti:
Liikuin junalla paljon yhteen aikaan ,siellä näki kummallisia juttuja. Kerran Oulun asemalla katsoin junan ikkunasta kun asemalaiturilla mies riisui kaikki vaattensa ja alkoi nukkumaan aseman penkillä. Kerran junassa joku vanhempi mies ölisi jotakin hitlerin valtakunnasta ison ääneen koko vaunulle, konduktööri heitti lopulta ulos tämän ölisijän seuraavalla asemalla.
Menin kerran yöjunalla Tampereen Ouluun työasioissa. Kun astuin junasta Oulun rautatieasemalla, olin hämmästynyt. Nyt kysynkin minne sinne mahtuu niin iso penkki että aikuinen ihminen voi nukkua siinä?!
Poltin tupakkaa ja kun koetin pistää tumpin taskutuhkikseen, kuin tyhjästä ilmestyi iso käsi jossa kynnet oli lakattu oransseiksi niin että lakkaa oli sormissakin ja nappasi tumpin, kiljaisin pelästyksestä ja katsoin sivulle jossa näin sänkiset kasvot punaisiksi maalattuine huulineen. Tyyppi totesi että "kiitos enkeli" ja jatkoi tyytyväisen oloisena matkaa.
Olin kaupan pihalla parkissa. Pihassa on aitaus, jossa multaa, lannotteita yms pihajuttuja. Aitaukseen pääsee ovesta kaupan sisältä. Yhtäkkiä joku tyyppi tuli ovelle, heitti kenkiä aidan yli ja hetken päästä tuli pokkana hakemaan ne. Siis pölli 2paria kenkiä. Näki, että minä näin koko jutun. En kuitenkaan uskaltanut sanoa mitään, ties olisko löynyt
Muutama viikko sitten näin kaupan pihassa miehen, jonka pällä oli vain t-paita, alushousut ja kengät. Hän oli selvästi käynyt kyseisessä kaupassa, koska hänellä oli six bag oluttölkkeä vieressään maassa ja avattu oluttölkki kädessä. Täällä missä minä asun on kerääntynyt asumaan melko paljon mielenterveyspotilaita ja alkoholisteja, joten kai tuokin mies jompaankumpaan ryhmään kuului.
Eräässä keskustelussa, yksi mies sanoi:
-Vain miehillä on munuaiset.
-Oletko tosissasi?
-Tietysti olen.
-Missä sinä luulet munuaisten sijaitsevan?
-Miesten haaroissa ja siksi niitä kutsutaan myös nimellä munat!
Tässä kohtaa oli suuria vaikeuksia pidätellä naurua.