Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?

Vierailija
30.06.2016 |

Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.

Kommentit (1318)

Vierailija
1021/1318 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran yhdessä ruokapöydässä ravintolassa kouluikäinen lapsi selitti perheelleen, että siinä laivassa oli sellanen käytävä, katto, seiniä, huonekaluja, kauppoja... No olipa terävää huomiota ei enää miltään leikki ikäiseltä..ap

En ymmärrä mikä tuossa on sinulle niin erikoista tai kummallista että koet sen olevan jakamisen arvoinen asia. Lapsi kertoo laivasta ja sinua hämmästyttää jokin? Mikä tuossa on hauskaa tai kummallista. Tämä kommentti kertoo enemmän sinusta kuin mistään muusta. Vaikka tämä on todella vanha viesti niin ihan pakko oli vastata, en voi käsittää tällaisia ihmisiä.

Vierailija
1022/1318 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joitain vuosia sitten menin elokuviin katsomaan yhtä toimintaleffaa. Leffaan ilmestyi "alan mies", joka meni muovipusseineen istumaan etupenkkiin. Mies istui alkuun ihan hiljaa kuten muutkin, mutta kun jännitys tiivistyi, hän eläytyi leffaan täysillä. Mies alkoi vääntelehtiä penkissä ja tiukimmissa takaa-ajo ja toimintakohtauksissa alkoi huutaa ohjeita: "väistä!", "paina kaasua!", "tapa se!". Leffan jälkeen mies keräsi kassinsa ja käveli muina miehinä ulos teatterista. Hauska tapaus, eikä häirinnyt ainakaan minun elokuvaelämystä.

Kirjastossa oli monesti eläytyjiä kuuntelemassa musiikkia kuulokkeilla. Piti aina välillä käydä huomauttamassa ettei tarvitse karjua ihan niiin kovaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1318 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen lähikaupassa vanhempi nainen marssi sisään mansikkalaatikon kanssa ja vaati kovaan ääneen johtajaa paikalle. Pelästynyt nuori työntekijä läksi juoksujalkaa jonnekin takahuoneeseen. Kohta paikalle tulikin vuoropäällikkö tms joka yritti saada yhä möykkäävää naista jonnekin sivummalle. Nainen ei suostunut siirtymään vaan kailotti muille asiakkaille, että mansikat ovat homeisia ja syömäkelvottomia.

Menin toiseen osaan kauppaa, niin en nähnyt miten tilanteessa kävi, mutta ohitseni juoksi kohta vartija ja sitten poliisi.

Vierailija
1024/1318 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kesänä ostin jäätelötötterön ja söin sitä, kun luokseni tuli mies, joka kysyi, että saisiko hän jäätelöni. Minä katsoin häntä ihmeissäni ja sanoin, että hänen tulee ostaa oma jäätelö jos hän haluaa jäätelöä. Kun lähdin pois paikalta, niin se mies vielä huuteli perääni, että "Miksi minä en saisi sitä syödä? Kyllä minä olisin sen jaksanut syödä".

Jotkut tupakanpummaajat on vielä sinnikkäämpiä. Eräskin alkoi väitteleen ja tinkaamaan ja seurasi kotiovelle. Joku rullalautatyyppi Tampereella.

Vierailija
1025/1318 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten julkisessa vessassa tuli nuori pitkätukkainen poika vessaan ja vanha mies tuli sitä vastaan ja sanoi tämä ei ole naisten wc. Poika jatkoi matkaansa vessakoppiin ja vanha mies sanoi että kuurokin vielä.

Vanhojen kääpien mielestä miehellä ei voi olla pitkiä hiuksia.

Kaikilla isoisovanhemmillani, siis myös miehillä, on valokuvissa ollut pitkät hiukset.

Vierailija
1026/1318 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetu mieslaulaja makasi sammuneena kadulla.Joku sanoi "Ei hyvänen aika tämähän on XX sillä on keikka tänään Porin Punaisessa Kukossa"Poliisi oli jo soitettu apuun.Porin keikka jäi hoitamatta sillä kertaa.

Vierailija
1027/1318 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten näin kaupassa miehen, joka siis oli selvästi mies, paitsi että hänen sormenkyntensä oli lakattu violeteiksi. Tämä ihmetyttää minua yhä kun eiväthän miehet saa lakata kynsiään. Hänellä kun oli kuitenkin miehen vaatteet ja muutenkin hän oli ihan tavallisen miehen näköinen.

Vierailija
1028/1318 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies istui puistonpenkillä salaattirasia sylissä  ja törkki salaattia hammasharjalla. Ei syönyt, törkki vai. 

Taisi olla muistisairas

Vierailija
1029/1318 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milanossa eräällä metroasemalla oli vanhempi mies, joka oli ilmeisesti tehnyt tuotoksensa aseman lattialle. Kaiken lisäksi hän näytti juttelevan oman ulosteensa kanssa. Mahtoi olla antoisa keskustelu.

Italialaiset on seurallisempia.

Vierailija
1030/1318 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuljin parin pojan ohi (noin 9-10v) jotka kuvasivat toisiaan, se mitä he kuvasivat oli kyllä outoa. Eli kuvattava piti kourassaan seteliä ja sylki siihen ja räkättivät molemmat pojat asialle. En tiedä, oliko tuo joku tiktok haaste vai mikä, mutta ihan typerä tempaus.

Vierailija
1031/1318 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjät kuormittavat valtavasti ilmastoa hirveillä myrkkypäästöillään. Pupunruoan mussuttajathan pierevät ihan tolkuttoman paljon. Sillä on oikeasti vaikutusta ilmaston kuormitukseen sekä kanssaihmisten hengitysilman laatuun.

Vierailija
1032/1318 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen vetäisi heppakarusellissa mekon ja pois  pokkana istuskeli siellä alusvaatteissa. Myöhemmin  näin kun järjestysmies talutti naista pois alueelta. 

Vierailija
1033/1318 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaupan kassalla töissä. Asiakas tuli anteeksipyytelevän näköisenä kassalle, näytti hiivapakettia jossa oli pienet hampaanjäljet ja sanoi että lapsi ehti haukata hiivasta reilun palasen kun silmä vältti....Toivotin hyvää illanjatkoa josta suurin osa varmaan meni heillä potalla istuen.

Vierailija
1034/1318 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama vuosi sitten näin kaupassa miehen, joka siis oli selvästi mies, paitsi että hänen sormenkyntensä oli lakattu violeteiksi. Tämä ihmetyttää minua yhä kun eiväthän miehet saa lakata kynsiään. Hänellä kun oli kuitenkin miehen vaatteet ja muutenkin hän oli ihan tavallisen miehen näköinen.

Kuka sanoi, ettei miehet saa lakata kynsiään. Onko joku laki tästä tai miksi väität näin?

Mä nään aika usein miehiä kynnet lakattuna mustiksi enimmäkseen. Kyllä mies saa lakata kynsiään jos haluaa siinä missä nainenkin. Piste. 

Vierailija
1035/1318 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupassa lihapakkauksia tutkiskeli mies. Samalla hän kaiveli nenäänsä onnellisen tyytyväisenä.

Noin avoimesti räkäänsä ronkkivaa en ole nähnyt ennen. Jäin vähäksi ajaksi tuijottamaan kaivelusessiota.

Vierailija
1036/1318 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauttasaaressa odotin varhain viikonloppuaamuna bussia. Kadut ihan hiljaisina. Sitten sieltä tuleekin joku tuulipukulenkkeilijä nainen. Katsoin jo kaukaa että kuin tuo ihminen oikein liikkuu, jotenkin aivan kummasti vääntyneenä. Asia tarkentui kun hän lähestyi: käveli reippaasti eteenpäin kasvot ja hieman koko yläkroppa sivulle päin käännettynä. Siitä hän sitten pyyhälsi minuakin sivusuuntaan käännetyillä kasvoillaan tuijottaen kun ohitti toiselta puolelta tietä.

Mikä lie pakko-oire sitten ollut.

Nyt kuulostaa siltä, että näit ystäväni, jolla on kierokaula. Häpeä, olet aikuinen ja puhut noin kamalasti toisesta ihmisestä, minun kaveristani joka ei voi tilallensa mitään! Hän halusi vaan lenkkeillä.

Vierailija
1037/1318 |
15.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina silloin tällöin näen aamulla töihin mennessä miehen joka hiihtää jalkakäytävällä ilman suksia. Tälleen keskellä kesääkin.

Ottaa aina yhtäkkiä hirmu spurtin ja viuhtoo käsillä ja jaloilla ihan kuin hiihtäessä mutta ei ole sauvoja tai suksia. On ihan semmoinen "normaalin" lenkkeilijän näköinen, ei mikään laitapuolen kulkija tms. Mutta uskomattoman outo näky.

Vierailija
1038/1318 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten julkisessa vessassa tuli nuori pitkätukkainen poika vessaan ja vanha mies tuli sitä vastaan ja sanoi tämä ei ole naisten wc. Poika jatkoi matkaansa vessakoppiin ja vanha mies sanoi että kuurokin vielä.

Vanhojen kääpien mielestä miehellä ei voi olla pitkiä hiuksia.

Kaikilla isoisovanhemmillani, siis myös miehillä, on valokuvissa ollut pitkät hiukset.

Siksi se onkin älytöntä, että jotkut takertuvat 1900-luvun yleisiin hiustyyleihin. Ei tarvitse kuin avata historiankirja ( tai kuvitettu Raamattu tms) niin näkee miehillä pitkät hiukset.

Vierailija
1039/1318 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa suomalaisten äö:n laskeneen vuosikymmenten saatossa pidetään erikoisena ja outona asioina jopa normaaleja asioita:D kuten sauvakävelyä, tai joku syö paketista suoraan, pitäis olla vaan harmaata massaa kaskun ei pidetä outona kun joku aivastaa tai yskii tai hengittää!

Vierailija
1040/1318 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran kahvilassa ja istuin siellä pöydän ääressä kahvikuppini kanssa, kun luokseni tuli mies, joka alkoi sekoittamaan ihan yllättäen kupissani ollutta kahvia lusikalla, osoitteli sitten kuppia ja sanoi moneen kertaan, että minun pitäisi juoda siitä. Sitten hän otti lautasella olleen pullan, yritti työntää sitä suuhuni ja hoki, että minun pitäisi syödä se. Sitten hän lähti pois paikalta ja ilmeisesti pois koko kahvilasta. Minä olin niin hölmistynyt, että en osannut sanoa mitään koko aikana kun tuo tapahtui. Join kyllä kahvini, mutta sen pullan jätin syömättä, koska se sekopää oli koskenut siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme