Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?
Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.
Kommentit (1318)
Vuosia sitten matkustin bussilla Helsingistä Kotkaan. Eräs miesmatkustaja luki koko matkan ääneen raamattua. Bussikuski ja matkustajat eivät sanoneet mitään. Ei ääneenlukemista voi kieltää jos puhuminen on sallittua. Miehellä oli "captive audience" niinkuin amerikkalaiset sanovat. Kotkaan tultaessa mies kiitti meitä siitä että oli saanut lukea meille Jumalan sanaa. Ja poistui paikalta.
Ohitin erään emännän pyörällä niin tämä totesi että "hyi saatana"
Olin noin kolmentoista kun kävin ekaa kertaa Helsingissä omin päin. Kaisaniemessä kuului karmeaa naisen huutoa. Pukumies käveli kuin robotti kohti Pitkääsiltaa, hylätty nainen kintereillään. Nainen roikkui polvet verisenä miehen takin helmasta, itkien hysteerisesti, kiroillen kuin tyrkkiläinen ja vedoten mieheen kaikin tavoin. Näky ei unohdu. Lähdin kohti asemaa. Mietin jälkeenpäin, jäinkö poikamieheksi tuon tapauksen takia.
Joku vuosi sitten koiran ulkoiluttaja huutaen haukkui lampaaksi ja alkoi vaahdota noista maskijutuista ja suositteli tutustumaan niihin NWO- ja Great Reset-salaliitto/maailmanloppu hömppävideoihin😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten julkisessa vessassa tuli nuori pitkätukkainen poika vessaan ja vanha mies tuli sitä vastaan ja sanoi tämä ei ole naisten wc. Poika jatkoi matkaansa vessakoppiin ja vanha mies sanoi että kuurokin vielä.
Vanhojen kääpien mielestä miehellä ei voi olla pitkiä hiuksia.
Kaikilla isoisovanhemmillani, siis myös miehillä, on valokuvissa ollut pitkät hiukset.
Siksi se onkin älytöntä, että jotkut takertuvat 1900-luvun yleisiin hiustyyleihin. Ei tarvitse kuin avata historiankirja ( tai kuvitettu Raamattu tms) niin näkee miehillä pitkät hiukset.
Niin ehkä jossain kohtaa onkin, mutta sitten semmoinenkin kohta Raamatussa, että pitkät hiukset eivät olisi miehelle hyväksi.
Korinttolaiskirje luku 11:
"14Eikö itse luontokin opeta teille, että jos miehellä on pitkät hiukset, se on hänelle häpeäksi; 15ja että jos vaimolla on pitkät hiukset, se on hänelle kunniaksi? Sillä ovathan hiukset annetut hänelle hunnuksi."
Eli tuntuu vähän ristiriitaiselta kun toisaalta vähän kuin annetaan ymmärtää, että olisi ok jossain tilanteissa ja toisessa, että ei olisi, mutta onpa sitä toisaalta kirjoitettu pidemmältä ajaltakin useiden eri henkilöiden toimesta.
Odotin kerran bussia hiljaisella pysäkillä vantaalla, niin yhtäkkiä siihen pysäkille tuli joku laitapuolenkulkija. Liikkui kyyryssä "sniikkaamalla" kuin skyrimissä konsanaan... Sitten haahuili pysäkiltä läheiselle kalliolle, jossa hyppäsi vielä sellaisen ns. kivenmurikan päälle, ja rupesi voimistelemaan niinku joku kiinalainen munkki. :D
Olin kahvilassa kun sinne tuli mies, joka työnsi pyörätuolissa olevaa naista ja työnsi tämän erään tyhjän pöydän ääreen mennen itse kassan luona olevaan jonoon odottamaan päästäkseen tekemään tilauksiaan. Tässä ei ole mitään outoa muuten kuin että tuo nainen karjui niin lujaa kuin jaksoi, että "Kaakaoo, mulle kaakaaoo. Jarno anna kaakaoo". Hän huusi muutenkin suoraa huutoa kuin joku eläin ja yllättäen hän alkoi karjumaan, että "Mulla tuli paskat housuun, Jarno mennään vaihtamaan vaipat kotiin". Samalla hän hakkasi kädellä pöydän pintaa kovaa ja huusi niin että melu kuului taatusti kuinka pitkälle asti ulos. Tuo nainen ei itse tietenkään ehkä voinut käytökselleen mitään, mutta ihmettelen vain, että miksi hänet piti tuoda kahvilaan kun siellä oli muutenkin melko paljon väkeä.
Kävelin jalkakäytävällä kolmen lapsen kanssa niin joku vastaantuleva mummeli katsoi mun lapsia ja huikkasi ilkeällä äänellä että "montako meinaat vääntää?" Olin niin hämmästynyt etten osannut vastata mitään. No väänsin sen jälkeen vielä yhden lisää.
Vierailija kirjoitti:
Eräässä kaupassa nuori mies kulki, pälyili ja räpelsi joitain tavaroita ja kun kääntyi kasvot käytävään päin, niin miehen naama oli ihan hopeisessa askartelu hileessä.. Mistä ja miksi oli naama hileessä, sitä en tiedä. Ei ainakaan naamiais ehosteelta vaikuttanut. Ehkä mielenterveydessä jotakin?
No tietty ettei valvontakamerasta tunnisteta. Piirteet ei näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten näin kaupassa miehen, joka siis oli selvästi mies, paitsi että hänen sormenkyntensä oli lakattu violeteiksi. Tämä ihmetyttää minua yhä kun eiväthän miehet saa lakata kynsiään. Hänellä kun oli kuitenkin miehen vaatteet ja muutenkin hän oli ihan tavallisen miehen näköinen.
Kuka sanoi, ettei miehet saa lakata kynsiään. Onko joku laki tästä tai miksi väität näin?
Mä nään aika usein miehiä kynnet lakattuna mustiksi enimmäkseen. Kyllä mies saa lakata kynsiään jos haluaa siinä missä nainenkin. Piste.
Esko Eerikäisellä on aina lakatut kynnet. Jospa hän näki Eskon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräässä kaupassa nuori mies kulki, pälyili ja räpelsi joitain tavaroita ja kun kääntyi kasvot käytävään päin, niin miehen naama oli ihan hopeisessa askartelu hileessä.. Mistä ja miksi oli naama hileessä, sitä en tiedä. Ei ainakaan naamiais ehosteelta vaikuttanut. Ehkä mielenterveydessä jotakin?
Se oli impannu maalia
Tämä ei nyt niin ihmeellinen ole ollut, mutta on jäänyt mieleen kun nuorempana näin ison miehen juoksevan Valintatalosta mäyräkoira mukanaan kovaa vauhtia ja pienikokoinen naismyyjä ihan kintereillä perässä. Osa kaljoista vieläpä levisi matkan varrelle. En kylläkään nähnyt saiko myyjä miestä kiinni, mutta kenties tässä laskettiin sen varaan ettei naismyyjä saa kiinni tai lähde ollenkaan perään. Voi kuinka väärässä olikaan :D
Vierailija kirjoitti:
Ohitin erään emännän pyörällä niin tämä totesi että "hyi saatana"
Se olin varmaankin minä. Kiroan usein spandex-pellejä, jotka ajavat JALKAKÄYTÄVÄLLÄ.
Vierailija kirjoitti:
Olin kahvilassa kun sinne tuli mies, joka työnsi pyörätuolissa olevaa naista ja työnsi tämän erään tyhjän pöydän ääreen mennen itse kassan luona olevaan jonoon odottamaan päästäkseen tekemään tilauksiaan. Tässä ei ole mitään outoa muuten kuin että tuo nainen karjui niin lujaa kuin jaksoi, että "Kaakaoo, mulle kaakaaoo. Jarno anna kaakaoo". Hän huusi muutenkin suoraa huutoa kuin joku eläin ja yllättäen hän alkoi karjumaan, että "Mulla tuli paskat housuun, Jarno mennään vaihtamaan vaipat kotiin". Samalla hän hakkasi kädellä pöydän pintaa kovaa ja huusi niin että melu kuului taatusti kuinka pitkälle asti ulos. Tuo nainen ei itse tietenkään ehkä voinut käytökselleen mitään, mutta ihmettelen vain, että miksi hänet piti tuoda kahvilaan kun siellä oli muutenkin melko paljon väkeä.
Kyllä minä keittäisin kakkahousun kanssa kahvit ihan kotona vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä järkyttävin ja hämmentävin minkä tiedän on se, kun Tuksu kyykistyi kuselle keskellä rautatieasemaa. Siitä löytyy netistä kuvia. Ei ollut pikkareitakaan jalassa vaan pelkkä hame ja jatkoi kyseisen operaation jälkeen matkaa niin kuin ei mitään.
Laita se kuva?
KVG
Tee haku esim "Tuksu kusella"
Halpakaupan rakennustarvikeosastolla nuori mies suihkutti hopeista spray-maalia naamaansa ja ölisi kun se alkoi kirveltää silmissä. Uusin Mad Max elokuva innoittajana? Shiny and chrome...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten julkisessa vessassa tuli nuori pitkätukkainen poika vessaan ja vanha mies tuli sitä vastaan ja sanoi tämä ei ole naisten wc. Poika jatkoi matkaansa vessakoppiin ja vanha mies sanoi että kuurokin vielä.
Vanhojen kääpien mielestä miehellä ei voi olla pitkiä hiuksia.
Kaikilla isoisovanhemmillani, siis myös miehillä, on valokuvissa ollut pitkät hiukset.
Siksi se onkin älytöntä, että jotkut takertuvat 1900-luvun yleisiin hiustyyleihin. Ei tarvitse kuin avata historiankirja ( tai kuvitettu Raamattu tms) niin näkee miehillä pitkät hiukset.
Roomalaisilla oli tällaiset hiukset kuin nykyään.
Nainen meni lasisen linja-autopysäkin taakse pissalle. Ei se suojaa mitään kun näkyy kaikki läpi. Pysäkin takana oli asfalttinen kävelytie jolle pissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli impannu maalia
Voi rakas kulta nuori, minkälaisessa elämässä on. Kyllä riipaisee,
Kaatosateessa, keväisenö yönä, jolloin oli vahvasta pilvisyydestä johtuen hyvinkin pimeää, ajoin töistä kotiin kotikaupunkini keskustassa. Katuvalot olivat päällä. Näin asfaltilla naisen, jolla oli päällä vanhanaikainen, iso, peittävä, sadetakki ja lierillinen sadelakki. Kädessä hänellä oli sinkkiämpäri ja hän keräsi asfaltilta eläviä sammakoita siihen. Niitä oli silloin paljon liikkeellä, auton valoissa näin niiden liikkuvan runsaslukuisesti. Liikkeistä päätellen nainen oli melko iäkäs ja hieman kumara.