Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?

Vierailija
30.06.2016 |

Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.

Kommentit (1318)

Vierailija
901/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö olla ihminen vai saako olla myös rotta?

No, kerron kummiskin:

Olin festareilta aamuyöstä keskustan poikki menossa kotiinpäin ja ihan ydinkeskustassa vastaan tuli rotta ja niin sivistyneesti käveli vastaantulijoiden kaistalla. Kohdalla se veinasi ottaa kontaktia minuun, mutta jatkoikin sitten suoraa matkaa. Ihan aamuyöstä siinä kohdalla ei ollut keitään muita ihmisiä tai rottia.

Tai mistä sitä tietää, jos se rotta sanoikin minulle jotain mitä vaan en kuullut, kun kääntyi vähän minua päin.

Vierailija
902/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on aikaa jo yli parikymmentä vuotta. Istuin bussissa sellaisessa loosissa, jossa istutaan kasvokkain. Vastapäätä tuli istumaan vanhempi nainen alle kouluikäisen tytön kanssa. Kiinnitin huomiota siihen, että tyttö katseli minua päin todella huolestuneen näköisenä. Hän tapitti minua herkeämättä kuin halpaa makkaraa koko muutaman pysäkinvälin matkan. Aloin olla jo kiusaantunut.

Kun bussi alkoi tulla perille päätepysäkille, niin tyttö osoitti minua sormella ja totesi kovalla äänellä: "paha, panna". Tytön kanssa ollut vanhempi nainen totesi pian siihen, että se ei ole panna, vaan se on otsa. Sitten tajusin, että otsassani oleva finni oli alkanut vuotaa hiukan verta. Lapsi oli luultavasti ainakin osittain ruotsinkielinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin päärautatieaseman edessä örvelsi kaksi pahemman sortin deekua. Kohta toinen istui kyykyssä katutasoon, laski housuja ja alkoi vääntää torttua siihen. Siis keskellä aukiota, missä kulkee ihmisiä edestakaisin. Otin kaverin kanssa vähän lisäaskelia, että pääsin äkkiä pois paikalta.

Vierailija
904/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parikymppisenä tyttönä viettämässä iltaa eräässä karaokebaarissa ja vessajonossa minua lähestyi ihan siistin ja suhteellisen selvänkin oloinen lady. Ilman varoitusta moiskautti oikein märän suukon suoraan mun suulle.

Eikä muuta.

En vieläkään tajua, mikä motiivi hänellä oli tekoonsa.

Vierailija
905/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkon vieressä nainen kyykkypissalla keskellä kirkasta päivää. Vieressä vilkas kävelytie.

Vierailija
906/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 53v kirjoitti:

Kerran uimahallin miesten suihkutiloissa joku mues pesi itseään auihkun alla penis täydessä erektiossa ja käyttäytyi kuin siinä ei olisi mitään erikoista. En minä häntä tuijottamalla tuijottanut mutta sivusilmällä välillä vilkuilin. Itse hän tosin vaikuitti katselevan toisten miesten jalkovälejä erittäin kiinnostuneena.

Tuollainen toisen alapään jatkuva vilkuilu on epäkohteliasta. Antaisit ihmisten suihkutella rauhassa, vaikka sitten vähän kangistelisikin.

Vierailija
907/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kerrostalon hississä usein törmättiin aamuisin töihin lähtevä hyvin kammattu pukumies. Kysessä siis meidän naapuri. Tyttö  nojautui hissin seinään ja tuijotteli tuota naapuria päästä varpaisiin. Joka kertaa toistui sama kaava hississä törmätessämme. Naapuri tietty huomasi tytön tuijottelua, muttei reagoinut mitenkään. Eräs aamu mieheni oli myös hississä ja tyttö tuijotteli tutulla tavalla naapuria kunnes totesi isälleen " iskä toi on rumin ihminen, jonka olen nähnyt". Olisin voinut kadota vaikka ulkoavaruuteen noloudesta...

Sitten metrossa tytön kanssa menossa johonkin ja meidän vastapäätä istui todella karvainen mies. Tyttö tietenkin tuijotteli häntä ja välillä katsoi minua. Mä yritin sanoa sille, ettei tarvitse komentoida mitään, mutta liian myöhään. Tyttö sanoi " äiti toi mies näyttää apinalta" 

Tyttö sanoi myös mun ystävän miehelle, että haisee viinalle ja että hänella on keltaiset ja vinot hampaat...

Tyttöni oli 5-6 vuotias silloin.

Saisit hävetä myös itseäsi, kun et komentanut tytärtäsi ruotuun. Sun tehtäväsi on opettaa tyttärellesi tapoja ja miehesi kanssa.

Vierailija
908/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 53v kirjoitti:

Kerran uimahallin miesten suihkutiloissa joku mues pesi itseään auihkun alla penis täydessä erektiossa ja käyttäytyi kuin siinä ei olisi mitään erikoista. En minä häntä tuijottamalla tuijottanut mutta sivusilmällä välillä vilkuilin. Itse hän tosin vaikuitti katselevan toisten miesten jalkovälejä erittäin kiinnostuneena.

Tuollainen toisen alapään jatkuva vilkuilu on epäkohteliasta. Antaisit ihmisten suihkutella rauhassa, vaikka sitten vähän kangistelisikin.

M53 vaan olisi halunnut häneltä saada, kun ei kerran saanut katsettaan toisen munasta.

Vierailija
909/1318 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kevätalvi ja erään kerrostalon pihasta lähti pariskunta. Nainen päätti oikaista hankea pitkin kävelytielle jossa olin koiran kanssa ja mies huusi "älä ei se kestä", mutta nainen ei pysähtynyt.. ja  heti ekalla askeleella upposi reisiä myöten! Hanki oli periksi antavaa mutta samalla kovaa, siinä ei voinut kävellä päällä mutta ei myöskään kahlata. Nainen tavallaan hyppäsi mahallaan eteenpäin ja koetti taas päästä pystyyn,mutta oli uudestaan reisiä myöten jumissa hangessa.  Matkaa oli ehkä kymmenen metriä mutta nainen oli pahassa  pulassa, mies oli tällä välin kiertämällä päässyt kävelytielle ja huusi naiselle kannustusta kuin urheilukisassa "Hyvä Maija, hyvä Maija!" 

Vi""tu mä jäin nuorena kännissä jumiin just tuollaiseen lumeen 😄onko sille nyt virallista nimitystä.. No kuitenkin näytti ihan kantavalta kunnes astuin siihen ja upposin samantien! Eteenpäin ei päässyt kun lumi puristi jalkoja ja teki niiden liikuttamisen mahdottomaksi. Tajusin kuitenkin palata käsillä vetäen ja kauhoen taaksepäin ja farkut ja takinhihat märkinä ryömin tukevalle maalle.

Vierailija
910/1318 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauttasaaressa odotin varhain viikonloppuaamuna bussia. Kadut ihan hiljaisina. Sitten sieltä tuleekin joku tuulipukulenkkeilijä nainen. Katsoin jo kaukaa että kuin tuo ihminen oikein liikkuu, jotenkin aivan kummasti vääntyneenä. Asia tarkentui kun hän lähestyi: käveli reippaasti eteenpäin kasvot ja hieman koko yläkroppa sivulle päin käännettynä. Siitä hän sitten pyyhälsi minuakin sivusuuntaan käännetyillä kasvoillaan tuijottaen kun ohitti toiselta puolelta tietä.

Mikä lie pakko-oire sitten ollut.

Pilkkaat sairasta ihmistä? Luuletko, että torticollis on jotenkin hupaisaa?

Vierailija
911/1318 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan näiden muistojen kirjoittajilla muisti pettänyt jossain kohdissa.

Vierailija
912/1318 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräässä Prismassa vuosia sitten..

Nainen huuti kassajonossa kovaa ilmaan "kukkuu". Sitten mies tuli maksamaan. 

Eli nainen kutsui miehen maksamaan tuolla tavoin.

Aika moni katsoi monttu auki että "wtf".

Aika hauska :D Mä kutsun mun miestä huutelemalla "Haloooo"

Oma vaimo kutsuu kassalle huutamalla "Maksumiees!"

Itellä on tapana taputtaa käsiä kahdesti ja lausua sana lompakko

Vierailija
913/1318 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan surullisinta mitä olen nähnyt ja tämän muistan yhä noin 30v vuoden takaa kun kadulla kulki alkoholisti, joka oli ihan selvästi humalassa ja jolla oli kädessä jäätelötötterö, josta jäätelö oli jo pahasti sulanut ja valunut hänen kädelleen. Oli raukka jotenkin niin omissa maailmoissaan tai jotain että ei muistanut sen tötterön olemassaoloa eikä edes huomannut kuinka jäätelöä valui hänen kädelleen. Varmasti se oli ollut jo melko pitkään hänellä kädessä ja silloin siis oli kesä kun kioskeissa myytiin jäätelöä. Olin silloin itse vasta lapsi mutta minua jo silloin suretti kuinka alkoholi saa ihmisen huonoon kuntoon ja se onkin yksi syy miksi itse olen nyt absolutisti.

Vierailija
914/1318 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelin kyytiäni parkkipaikalla ja joku aineissa oleva nuorimies tuli luokseni sepittämään joistain ruoka-aineista hyvin sekavasti.

Sopivasti kyytinikin tuli niin ei tarvinnut pidemmin kuunnella häntä.

Vierailija
915/1318 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kaunis viikonloppukesäyö kävelin kaupungilla. Keskellä tietä vastaan kävelee silminnähden humalainen ehkä keski-ikäinen mies, löysät farkut ja paita päällä. Kun se oli menny ohi, niin oli aistittavissa sellainen selkeä paskanhaju ilmassa. Vähän matkaa eteenpäin kun mentiin, niin tiellä on pökäle. Siis en nyt oo aivan varma, mutta siinä tilanteessa se kyllä vaikutti siltä, että se olis tippunu kyseisen kulkijan lahkeesta.

Vierailija
916/1318 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä suuressa vähittäistavarakaupassa käytävällä tuli vastaan mies mustassa lateksiasussa. Siis sellaisessa päästä varpaisiin kireässä fetissiasussa, jossa kasvoista näkyi vain silmät ja nenä. Kasuaalisti siinä katseli tuotteita ja keräili koriinsa. Hetki myöhemmin vartijat etsivät sitä käytäviltä, en jäänyt katsomaan saivatko kiinni.

Harmittaa ettei tullut katsottua millaiset kengät oli yhdistänyt asuun.

917/1318 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän kerrostalon hississä usein törmättiin aamuisin töihin lähtevä hyvin kammattu pukumies. Kysessä siis meidän naapuri. Tyttö  nojautui hissin seinään ja tuijotteli tuota naapuria päästä varpaisiin. Joka kertaa toistui sama kaava hississä törmätessämme. Naapuri tietty huomasi tytön tuijottelua, muttei reagoinut mitenkään. Eräs aamu mieheni oli myös hississä ja tyttö tuijotteli tutulla tavalla naapuria kunnes totesi isälleen " iskä toi on rumin ihminen, jonka olen nähnyt". Olisin voinut kadota vaikka ulkoavaruuteen noloudesta...

Sitten metrossa tytön kanssa menossa johonkin ja meidän vastapäätä istui todella karvainen mies. Tyttö tietenkin tuijotteli häntä ja välillä katsoi minua. Mä yritin sanoa sille, ettei tarvitse komentoida mitään, mutta liian myöhään. Tyttö sanoi " äiti toi mies näyttää apinalta" 

Tyttö sanoi myös mun ystävän miehelle, että haisee viinalle ja että hänella on keltaiset ja vinot hampaat...

Saisit hävetä myös itseäsi, kun et komentanut tytärtäsi ruotuun. Sun tehtäväsi on opettaa tyttärellesi tapoja ja miehesi kanssa.

Mistä tiedät, etten komentanut tyttöäni? Todellakin tein sen ja kotona joka päivä muistuttelin siitä, ettei saa tuijottaa muita eikä puhua/kommentoida  pahaa muista ihmisistä olisipa minkä näkoinen tahansa. Neuvolassa otin myös asian esille ja neuvola sanoi, että tyttö taitaa olla suorasanainen, eikä sille voi mitään kuin muistuttaa ettei saa komentoida sillä tavalla, juuri niin kuin me vanhemmat teimme. 

Koulusta myös tiedustelin opettajilta onko tyttö paastanut rumia kommenteja. Heillä ei ollut mitään valitusta tytöstä. Naapureistakaan ei tullut mitään valitusta eikä tytön kavereilta. 

918/1318 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamupäivällä istuin metroaseman penkissä odottamassa metroa. Joku mies seisoi aika lähellä mua ja sanoi mulle "onpas sulla kauniit pienet jalat! Mun jalkakoko ei oo ees pieni vaan 38. Outo kommentti mun mielestä...

919/1318 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä14096 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, etten komentanut tyttöäni? Todellakin tein sen ja kotona joka päivä muistuttelin siitä, ettei saa tuijottaa muita eikä puhua/kommentoida  pahaa muista ihmisistä olisipa minkä näkoinen tahansa. Neuvolassa otin myös asian esille ja neuvola sanoi, että tyttö taitaa olla suorasanainen, eikä sille voi mitään kuin muistuttaa ettei saa komentoida sillä tavalla, juuri niin kuin me vanhemmat teimme. 

Koulusta myös tiedustelin opettajilta onko tyttö paastanut rumia kommenteja. Heillä ei ollut mitään valitusta tytöstä. Naapureistakaan ei tullut mitään valitusta eikä tytön kavereilta. 

Ja vielä, se naaputi katosi kerrostalosta jossain vaiheessa, varmaan muutti muualle. Tyttöni ollessaan n. jo 15 vuotias oli nähnyt miehen  ruokakaupassa ja mennyt sen luokse pyytämään anteeksi  häneltä silloisestaan rumista kommentista. Mies oli sanonut  "ei hätää, totuus tulee lapsen suusta"

Vierailija
920/1318 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku pulimummo vaihtoi vaatteensa metrossa. Hänellä oli sellainen raahattava ostoskassi mukana, josta alasti riisuttuaan kaivoi uudet vaatteet.