Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?

Vierailija
30.06.2016 |

Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.

Kommentit (1318)

Vierailija
861/1318 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
862/1318 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/1318 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen nousi ravintolapöydästä, kääntyi selin omaan seurueeseensa, nosti hameensa ylös, työnsi alushousut polviin. Pyllisti paljaalla takapuolellaan pöytäseurueeseensa.

Ja mikä hämmästyttävintä, korjasi tämän performanssin jälkeen asunsa, ja istui tyynesti takaisin paikalleen.

Kaikki tapahtui niin nopeasti, että vain parissa naapuripöydässä ehdittiin huomata.

Vierailija
864/1318 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran facessa kun eräs B-julkkis haukkui erästä naista julkisesti. Hän oli laittanut jopa videon tästä vähäpukeisesta naisesta ja samalla oli vertailun vuoksi laittanut itsestään vähäpukeisen kuvan viereen. Aikamoista käytöstä. Siinä tämän naisen fanijoukko kehui tätä B luokan tyrkkyä kuvasta. Kovaksi on mennyt somemaailma nykyään.

Vierailija
865/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa oli nainen, jolla oli muutaman kuukauden ikäinen vauva, joka itki ja sitten oli ehkä noin 3v poika. Sitten se poika ihan yllättäen, että "Äiti, mikä Valtua vituttaa"?

Vierailija
866/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa oli nainen, jolla oli muutaman kuukauden ikäinen vauva, joka itki ja sitten oli ehkä noin 3v poika. Sitten se poika ihan yllättäen, että "Äiti, mikä Valtua vituttaa"?

Olivatko kansallispukuisia?

Vierailija
867/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olivatko kansallispukuisia?

Eivät olleet.

Vierailija
868/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaupassa kesätöissä kassalla. Joukko kansallispukuisia tuli kauppaan ja heitä pidettiin hieman tarkemmin silmällä. Tulivat mun kassalleni ja ensimmäinen nainen kysyi isoon ääneen: "Haluaks sie nähä miun vi**uni?!", johon totesin että en, koska en halunnut. Heitä selvästi otti päähän hiukan tarkempi tarkkailu. Muita asiakkaita huvitti ja osaa kauhistutti.

Vierailija
869/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kevätalvi ja erään kerrostalon pihasta lähti pariskunta. Nainen päätti oikaista hankea pitkin kävelytielle jossa olin koiran kanssa ja mies huusi "älä ei se kestä", mutta nainen ei pysähtynyt.. ja  heti ekalla askeleella upposi reisiä myöten! Hanki oli periksi antavaa mutta samalla kovaa, siinä ei voinut kävellä päällä mutta ei myöskään kahlata. Nainen tavallaan hyppäsi mahallaan eteenpäin ja koetti taas päästä pystyyn,mutta oli uudestaan reisiä myöten jumissa hangessa.  Matkaa oli ehkä kymmenen metriä mutta nainen oli pahassa  pulassa, mies oli tällä välin kiertämällä päässyt kävelytielle ja huusi naiselle kannustusta kuin urheilukisassa "Hyvä Maija, hyvä Maija!" 

Vierailija
870/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kadulla minua tuli vastaan aikuinen mies, jonka olemuksessa ei ollut minussa mitään erikoista, mutta joka kulki suoraa eteenpäin ja selvästi tahallaan käveli suoraa päin ihmisiä ja töni heitä tieltään sivuun. Ihmiset katselivat häntä ihmeissään ja kun hän oli vähällä kävellä päin pientä lasta, niin tämän isä veti lapsen viime hetkellä sivuun, jolloin mies kääntyi nopeasti ja yritti yhä kulkea sitä lasta päin. Silloin isä otti lapsen syliin ja ärähti sille miehelle jotain, että "Ihanko tahallasi sinä haluat kaataa lapseni kumoon" jolloin se mies alkoi huutamaan kovaan ääneen, että "Saa täällä kulkea, pakkoko teidän on minua päin kävellä". Itse siis selvästi tahallaan käveli ihmisiä vasten ja siiten huusi, että toiset kävelevät häntä vasten.

Vierailija
871/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkurilan terveysaseman parkkipaikalla istuin autossa ja odotin tuttavaani lääkäriltä. Viereen ajoi nuorehko mies hopean värisellä autollaan ja jäi istumaan omaan autoonsa. Itse syvennyin katsomaan puhelintani, kunnes muutamaa minuuttia myöhemmin vilkaisin uudelleen viereeni ajanutta miestä ja totesin hänen alkaneen runkkaamaan. Hän lopetti hommansa kun huomasi, että katson ja käynnisti sitten autonsa ja peruutti pois paikalta.

Vierailija
872/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on nosto.

Vierailija
873/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten vein asiakasta kesäisenä aamuyönä OYS:n yhteispäivystykseen, kun lasten päivystyksen edessä nuori mies makasi bussipysäkin penkillä. Ihmeellisen asiasta teki se, että miekkosen housut oli kintuissa ja hän hakkasi tattia siinä. Päivystyksessä huikkasin asiasta hoitajalle, joka ilmoitti vartijalle. Paluumatkallani näin, että poliisipartio oli taluttamassa onanoijaa maijan perään.

Vierailija
874/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin uimarannalla kun huomasin siellä miehen, jonka penis oli tullut esille uimahousuista ja oli täydessä erektiossa. Siinä hän seisoi ja katseli ympärilleen ihan kuin mitään ihmeellistä ei olisi tapahtunut. Harmi että elettiin aikaa ennen kännyköitä sillä minä olisin ainakin soittanut poliisit paikalle koska paikalla oli lapsiperheitäkin.

Heijariveijari eksynyt tännekin fantasioimaan puoliseisokeista ja vahinkoseisokeista.

Vierailija
875/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pihalla lapseni kanssa kun meidän ohi meni kaksi tuntematonta naista. Hän sanoi: 'Onpas siinä suloinen lapsi...' sitten aloitti intensiivisen tuijotuksen minua kohti 'eikä äitikään ole yhtään hullumman näköinen!' tuli kyllä lesbovibat hänestä...

Vierailija
876/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli lapsen ensimmäisestä reissusta matkustajalaivassa. Ihan normaalia ihmettelyä kouluikäiseltä.

Vierailija
877/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin kaikessa rauhassa huvipuiston penkillä kun kuulin kovaa naurun räkätystä. Näin kaksi tyyppiä jotka katsoivat minua. Toinen kysyi huvittuneena: are you waiting for a bus?? ja räjähti uudestaan kovaan nauruun. Tuli mieleen että olivat kännissä tai sitten huumeissa...

Vierailija
878/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten Kuopion torilla, keskellä päivää, laitapuolenkulkijaksi luokittelemani nainen laski housut nilkkoihin, kyykistyi ja alkoi huutaa, että kohta tulee paskaa. Ja ulosti keskelle toria.

Vierailija
879/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana viidennellä kuulla kun joku juoppo tuli keskustelemaan kanssani. Horjui niin että hyvä kun pystyssä pysyi... Sanoi että hakee meille kaljaa lähikaupasta. Sanoin odottavani häntä. Heti kun ukko häipyi, minäkin häivyin vaivihkaa 😄

Vierailija
880/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä Prismassa vuosia sitten..

Nainen huuti kassajonossa kovaa ilmaan "kukkuu". Sitten mies tuli maksamaan. 

Eli nainen kutsui miehen maksamaan tuolla tavoin.

Aika moni katsoi monttu auki että "wtf".