Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?
Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.
Kommentit (1318)
Saako sekoittaa joku mies kysyi kahvijonossa ja en tiedä mitä tarkoitti. Tatkoitti kai kahvia. Ei muistu mieleen muuta.
Vierailija kirjoitti:
On se kummaa, kun näkemiään lapsi aiheisia hassuja juttuja raivokkaasti alapeukutetaan yms, sitten kaiken maailman lasten kiroiluille ja toistensa kiusaamista pidetään hauskana.. Outoo. Ap
Sinun tapauksessasi kyseessä oli ehkä autististikirjoon kuuluva lapsi tai lapsi, jonka puhe oli viivästynyt. Ehkä kyseessä olikin nuorempi lapsi, kuin mitä luulet. Tai ehkä sinä et ymmärtänyt kuulemasi keskustelun kontekstia. Tai sitten se lapsi vaan fiilisteli näkemäänsä. Oli miten oli, en ymmärrä kuvailemasi tilanteen komiikkaa.
Markus Kuotesaho,
Kyllä hän on rohkea mies kun pukeutuu naisten vaatteisiin , muista välittämättä.
Ja kertoo asiat suoraan aamulla kun näky ohjelma Markus maailmalla .
Oli Taimassa Pattayalla kuvattiin myös Pattayan yöelämää, oli säälittävä näky.
Päivitteli että , näin kun joutuu ihminen kauppaamaan itseään on se hirveää!
Kyllä se näin on , että Länsimaiset miehet ostavat naisilta seksiä.
No ei voi sanoa hauskaksi, mutta rohkeaksi kyllä, kun hän ei ole pelle sirkuksessa, eikä Nimeltään kun Markus( miehen nimi voi olla myös Pelle).
Jo lapsesta saakka olen , sitten nähnyt miehen joka pukeutuu naisten vaatteisiin.
Eikä vaan telkkarissa , Stsand koomikassa vaan oikeassa elämässä!.
1) Etniseen vähemmistöön kuuluva naishenkilö nosti hamettaan ja virtsasi kirjaston pihalle.
2) Keski-ikäinen vaalea miesoletettu ulosti työvoimatoimiston pihalle.
3) Joku nukkui maakuupussissa yleisellä parkkipaikalla. Koon puolesta ilmeisesti aikuinen.
Virossa SuperAlkon edessä oli 2 nuorta tyttöä lastaamassa bileviinoja minikokoineen toyotaan. Eivät olleet ymmärtäneet että auton kantavuudellakin on rajansa ja kun yrittivät lähteä liikkeelle, auto kyykkäsi, eikä enää noussut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran yhdessä ruokapöydässä ravintolassa kouluikäinen lapsi selitti perheelleen, että siinä laivassa oli sellanen käytävä, katto, seiniä, huonekaluja, kauppoja... No olipa terävää huomiota ei enää miltään leikki ikäiseltä..ap
Mun 9 vuotias voisi puhua juuri noin. On tökerö puhuessaan, oppi puhumaan vasta 5 vuotiaana. On sosiaalisesti aika kömpelö, hakee sanoja pitkään, puhe puurouuu ja on tasapaksua. Diagnoosi löytyy.
Tai lapsi, joka ei ole koskaan päässyt mihinkään aikaisemmin. Lasteni ollessa pieniä naapurissa asui veljespari, jotka eivät päässeet perheensä rahatilanteen vuoksi koskaan mihinkään. Jos koulu järkkäsi jonkin "teatterireissun" tms, johon tarvittiin vanhemmilta 5 euroa lisätukea, veljekset istuivat koulussa, eivät päässeet mukaan. Mua säälitti.
Sitten tapahtui sellainen ihme, että pääsivät yhden yön risteilylle. Siitä saatiin kuulla monta viikkoa. Lapset kuvailivat laivaa useasti ja osasivat kuulemma koska vain mennä laivan päästä päähän joka kerroksessa. Onneksi pääsivät kerrankin.
Mä olin varannut meille matkan Kreetalle. Kun tultiin pois ja lapset kohtasivat, nämä laivapojat huusivat jo kaukaa, että he eivät halua kuulla mitään. Mä en tarkoittanut kiusata ketään. Mun lapset eivät saaneet puhua matkastaan. No - matkustettiin sitten toinenkin kerta.
Selitin omilleni i tuollaisesta käytöksestä. Kateudesta. Että antaa olla vain, eivät pysty käsittelemään asiaa ja se ei estä meitä matkustamasta. Jäi mieleen - säälillä.
Turun kirjastosillan kaiteella seisoi mies soittamassa saksofonilla George Michael - Careless Whisper alkusoittoa repeatilla 😂 Istuttiin sillon kaveriporukalla siinä lähettyvillä jokirannassa. Ei siinä muuten mitään, mutta se kaide on hyvin ohut. Kaikki ohikulkijat katsoivat kauhuissaan, että kohta äijä tippuu aurajokeen.
Lisäksi mies soitti ainakin puoli tuntia putkeen, varmaan kauemminkin, mutta ehdittiin itse vaihtaa paikkaa, kun alkoi ottaa päähän se yksi ja sama biisi.
Kebjidufudkel kirjoitti:
Eräässä suuressa vähittäistavarakaupassa käytävällä tuli vastaan mies mustassa lateksiasussa. Siis sellaisessa päästä varpaisiin kireässä fetissiasussa, jossa kasvoista näkyi vain silmät ja nenä. Kasuaalisti siinä katseli tuotteita ja keräili koriinsa. Hetki myöhemmin vartijat etsivät sitä käytäviltä, en jäänyt katsomaan saivatko kiinni.
Harmittaa ettei tullut katsottua millaiset kengät oli yhdistänyt asuun.
Miksi vartijat sitä etsivät, kyllä kai tuollaisessa asussa saa kulkea?
Humalainen nainen horjui oluttölkki kädessä vastaan, paitsi ettei ollut nainen vaan mies jolla oli keltasta luomiväriä ja violettia huulipunaa meikattuna 4vuotiaan taidolla sekä rintaliivimäinen lyhyt pitsitoppi jonka sisällä ei ollut minkään sortin rintoja. Kun olin tumppaamassa tupakkaani, teki syöksyn maahan ja melkein tallasin sormille kun kiirehti pelastamaan tupakanjämääni!
Onko täällä nyt joku yksi hullu vai pitkästyneiden jonnepoikien kokoontumisajot. Menkää ulos leikkimään.
Töölössä ruokakaupassa harmaapartaukko vaimolleen: ''Va kostar de här kurkku?'' Kattelin vähän pitkään, mutta oikeasti Töölössä asuu ihmisiä, jotka eivät erota ruotsin ja suomen sanoja toisistaan.
Oltiin kesälomareissulla ajelemassa jonkun eläinpuiston lähettyvillä. Vastaan tuli pikkuauto, jota ajoi ihminen ja takapenkillä, mutta melko edessä auton sisätiloissa oli pitkäkorvainen AITO aasi.
Tästä on kymmeniä vuosia aikaa, mutta näky on iskostunut mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kerrostalon hississä usein törmättiin aamuisin töihin lähtevä hyvin kammattu pukumies. Kysessä siis meidän naapuri. Tyttö nojautui hissin seinään ja tuijotteli tuota naapuria päästä varpaisiin. Joka kertaa toistui sama kaava hississä törmätessämme. Naapuri tietty huomasi tytön tuijottelua, muttei reagoinut mitenkään. Eräs aamu mieheni oli myös hississä ja tyttö tuijotteli tutulla tavalla naapuria kunnes totesi isälleen " iskä toi on rumin ihminen, jonka olen nähnyt". Olisin voinut kadota vaikka ulkoavaruuteen noloudesta...
Sitten metrossa tytön kanssa menossa johonkin ja meidän vastapäätä istui todella karvainen mies. Tyttö tietenkin tuijotteli häntä ja välillä katsoi minua. Mä yritin sanoa sille, ettei tarvitse komentoida mitään, mutta liian myöhään. Tyttö sanoi " äiti toi mies näyttää apinalta"
Tyttö sanoi myös mun ystävän miehelle, että haisee viinalle ja että hänella on keltaiset ja vinot hampaat...
Tyttöni oli 5-6 vuotias silloin.
En ole ikinä ymmärtänyt mitä hauskaa on lapsissa, jotka kommentoivat mitä sylki suuhun tuo ja vanhemmat irvistelevät tyhmänä vieressä. Tuon ikäinen lapsi ymmärtää jo, jos kotona opetetaan ja keskustellaan mitä on sopivaa sanoa toisista ihmisistä ja missä tilanteissa. Jos ei ymmärrä, niin selkeästi kasvamassa se kusipää-kiusaaja, joka katsoo oikeudekseen kommentoida mitä huvittaa perustellen tölväisynsä, kun ovat vaan rehellisiä. Epämiellyttävä kakara.
Noissa tilanteissa ei siis mitään outoa tai hassua, kunhan vaan lapsi oli moukka ja huonokäytöksinen ja vanhemmat myös.
Vierailija kirjoitti:
vasemmistolaiselta meinas tulla järkevää kommentia mutta sitten kuitenkin alko jauhaa kuinka rajapoliikalla poljetaan ihmisoikeuksia, niin lähellä mutta..
ei taida olla sulla kaikki muumit laaksossa?
Vanha mies seisoskeli marketissa irtokarkkihyllyn edessä ja kauhoi käsin selkänsä takaa nameja suuhunsa. Jäin suorastaan tuijottamaan hämmästyneenä, minkä hän huomasi ja hymyili minulle röyhkeästi.
Näin jälkeenpäin ajatellen olin liian hämmästynyt narauttaakseni hänet vartijoille/kaupan myyjille. Olisi pitänyt se tehdä.
En enää koskaan ole ostanut irtsareita tuon jälkeen.
Valkoinen kenguru pomppi tien vieressä ollessani autolla liikenteessä. Siinä ensin luulin että nyt olen menettänyt järkeni, kunnes sit tajusin että tottahan tuo oli kun sain videokuvaa otettua siitä pomppijasta.
Vierailija kirjoitti:
Kerran ladoin kaupan kassalla siinä kassan jälkeen ostoksia kasseihin ja koreihin. Oli joku joulu tai juhannus tai mikälie tulossa, ostoksia oli aika paljon. Minua ärsytti, kun siinä kassitasanteella keikkui joku pikkulikka, ei vain siinä toisella puolella vaan myös minun puolella, ja käpälöi minunkin ostoksiani. Tuijottelin vihaisesti sitä toisella puolella ostoksiaan pinoavaa rouvaa ja yritin saada häntä tajuamaan että pitää kakaransa irti minun ostoksistani; muija vaan tuijottelee minua yhtä vihaisesti takaisin. Ja hänen takanaan oli hänen mies, joka ei myöskään tehnyt mitään vetääkseen lapsen pois siitä ostosten joukosta. No ei tehnyt minunkaan mieheni, mutta eihän se ollut meidän lapsikaan.
Hauskuus jutussa oli siinä, että se lapsi ei ollut niiden toistenkaan lapsi. Kun siitä sitten asteltiin ulos kaupasta ja autolle, mulkoilin vielä sitä toista pariskuntaa, ja totesin että eihän ne ottaneet sitä lasta sitten ollenkaan mukaansa, pelkät ostoksensa vain. Ja mulkoili nekin meitä, ja varmaan ajatteli ihan samaa...
Mua ärsyttää nuo että tuijotetaan ja mulkoillaan vihaisesti eikä voi sitä suutaan aukaista tuossa tilanteessa ja kysyä että "voisiko tuo teidän lapsi mennä muualle tuosta tasanteelta?" mua kerran kaupassa mulkoili kassalla yksi nainen tosi ilkeällä tavalla kunnes sitten kysyin että miksi mulkoilee mua niin hän nauroi ja totesi että mulkoili ex miestään joka oli toisella kassalla mun takana.
Käyttäjä14096 kirjoitti:
Tänään aamupäivällä istuin metroaseman penkissä odottamassa metroa. Joku mies seisoi aika lähellä mua ja sanoi mulle "onpas sulla kauniit pienet jalat! Mun jalkakoko ei oo ees pieni vaan 38. Outo kommentti mun mielestä...
Eikös tuo ollut vain harmiton, mukava pieni kehu?
Vierailija kirjoitti:
Turun kirjastosillan kaiteella seisoi mies soittamassa saksofonilla George Michael - Careless Whisper alkusoittoa repeatilla 😂 Istuttiin sillon kaveriporukalla siinä lähettyvillä jokirannassa. Ei siinä muuten mitään, mutta se kaide on hyvin ohut. Kaikki ohikulkijat katsoivat kauhuissaan, että kohta äijä tippuu aurajokeen.
Lisäksi mies soitti ainakin puoli tuntia putkeen, varmaan kauemminkin, mutta ehdittiin itse vaihtaa paikkaa, kun alkoi ottaa päähän se yksi ja sama biisi.
Humalistonkadulla, n. Uffia vastapäätä, humalainen mies lauloi Diana Rossin "Upside downin" alkupätkää ja innosti ohikulkijoita mukaan.
Kun saman päivän aikana osuin Linnankadulla sijainneeseen levydivariin, sen omistaja kertoi kyseessä olevan oman kanta-asiakkaansa. Hän oli vienyt miehen aamulla parturiin sinne, missä hänet näin.
"Se käy säännöllisesti pari kertaa kuussa, ostaa aina jotain -ja on aina kännissä."
Jokunen vuosi sitten tavallisena arkipäivänä iltapäivällä bussipysäkillä yksi siististi pukeutunut nainen löi toista naista käsilaukulla. Eivät ilmeisesti tunteneet toisiaan. Epäilen, ettei lyöjällä ollut kaikki kupit kaapissa.