Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?

Vierailija
30.06.2016 |

Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.

Kommentit (1318)

Vierailija
881/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista. Kerran joku hölkkäsi ihan treenikamat päällä samalla syöden berliinimunkkia.

Vierailija
882/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräässä Prismassa vuosia sitten..

Nainen huuti kassajonossa kovaa ilmaan "kukkuu". Sitten mies tuli maksamaan. 

Eli nainen kutsui miehen maksamaan tuolla tavoin.

Aika moni katsoi monttu auki että "wtf".

Aika hauska :D Mä kutsun mun miestä huutelemalla "Haloooo"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möllikkä kirjoitti:

Vuosia sitten Kuopion torilla, keskellä päivää, laitapuolenkulkijaksi luokittelemani nainen laski housut nilkkoihin, kyykistyi ja alkoi huutaa, että kohta tulee paskaa. Ja ulosti keskelle toria.

Miten näitä riittää joka kaupunkiin...

Vierailija
884/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies istui alasti kumiveneessä Steissin ovien edessä soittaen kitaraa tai ukulelea. Ja kyllä, kyseessä olo myöhäinen pe/la-ilta 😂

Ja maalaisille tulkattuna Steissi = Helsingin päärautatieasema

Vierailija
885/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eräässä paikassa hyllyttämistehtävissä, kun minua lähestyi hieman reppanan oloinen mieshenkilö. Avautui, kuinka hän on kova kalamies ja lupasi loihtia minulle hyvän aterian, mikäli maistuu. Olin siihen aikaan vakavasti alipainoinen, joten tuo kohtaaminen kaikessa outoudessaan lämmitti mieltä.

Vierailija
886/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on hassuinta, mutta tälläinen tuli ekana mieleen:

Olin kävellen liikenteessä ja saavuin suojatien eteen odottamaan vihreää valoa. Suojatien toisella puolella oli nuori nainen odottelemassa vihreää valoa myös.

Mulla on tapana kädellä ojentaa hiuksiani vähän sivuun päin, joten tein niin siinä odotellessa ja se vastapuolella oleva nainen ojensi hiuksia samallalailla heti perääni.

Alkoi huvittaa se tilanne.

Vierailija
887/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassalla olin ostamassa k18 elokuvaa ja vaikka näytin henkkareita niin sanoi kieltäytyvänsä myymästä sitä minulle.

Sentään ei vaikeasta laskutoimituksesta ollut kyse, kun olin ja vieläkin olen 29v.

Sain mä sen kummiskin ostettua vanhemman rouvan ansiosta, että kiitokset hänelle.

Vierailija
888/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xompi kirjoitti:

Kerran ruåtsinlaivalla, WC meni tukkoon, kun tungin sinne paperia ettei loiskahtaisi niin paljoa. Soitto infoon ja kohta kuuluikin kun WC alkoi toimia. Kurkkasin käytävälle ja siellä oli mies letku suussa. Ilmeisesti imaisi siitä sen verran kovaa, että tukos aukeni. Varokaa jos suutelette tuota miestä!!

Keksit koko jutun :-) En tommosta edes tapahdu kelleen.

Vierailija
889/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimasesti hulvattomin tapahtuma mikä tulee mieleen oli viime kesänä. Kaupungista menee semmonen silta saareen, jonka välissä joki virtaa aika voimakkaasti mutta matalalla, tyyliin kiviäki saattaa näkyä. Kaks tai kolme parhaassa jonneiässä olevaa nuorta poikaa istuu tuossa virrassa ja laskee sitä alaspäin melko vauhdikkaasti. Samalla ne kans vähän pomppii, ku se pohja on aivan kivinen. Ja huutavat ja kiroavat, kun tottakai tuommonen epätasanen ja kivinen vesiliukumäki sattuu uimashortsien läpi. Ai että oli viihdyttävää ja otin kyllä tapahtumasta kaiken ilon irti. Itehän he ittensä sinne laittoivat.

Vierailija
890/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kerrostalon hississä usein törmättiin aamuisin töihin lähtevä hyvin kammattu pukumies. Kysessä siis meidän naapuri. Tyttö  nojautui hissin seinään ja tuijotteli tuota naapuria päästä varpaisiin. Joka kertaa toistui sama kaava hississä törmätessämme. Naapuri tietty huomasi tytön tuijottelua, muttei reagoinut mitenkään. Eräs aamu mieheni oli myös hississä ja tyttö tuijotteli tutulla tavalla naapuria kunnes totesi isälleen " iskä toi on rumin ihminen, jonka olen nähnyt". Olisin voinut kadota vaikka ulkoavaruuteen noloudesta...

Sitten metrossa tytön kanssa menossa johonkin ja meidän vastapäätä istui todella karvainen mies. Tyttö tietenkin tuijotteli häntä ja välillä katsoi minua. Mä yritin sanoa sille, ettei tarvitse komentoida mitään, mutta liian myöhään. Tyttö sanoi " äiti toi mies näyttää apinalta" 

Tyttö sanoi myös mun ystävän miehelle, että haisee viinalle ja että hänella on keltaiset ja vinot hampaat...

Tyttöni oli 5-6 vuotias silloin.

Vierailija
891/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 25-vuotias mies istui uimarannan hiekassa lasten puhallettavassa uima-altaassa ja lauloi Hopeinen kuu -kappaletta. Oli jo syyskuu ja rannalla ei muita, itse kävelin ohi.

Vierailija
892/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä varhain aamulla kävellessäni töihin. Kadulla hiljaista. Muutama auto meni ja tuli.  50 -60 v mies pysähtyi autonsa jalkakäyttävän viereen ja huusi minulle " hei haluatko tienata rahaa? maksan 50 eur jos näät kun mä runkkaan!"  Vastasin "500 eurosta kyllä voin" .Mies huusi " haista  v ... ja painoi kaasua :D

Vierailija
893/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä, kerran Tokmannilla nauratti, kun isä ja pikkupoika käveli vessan ohi ja se poika osoitti isälleen vessaa ja kailotti kovaan ääneen:"iskä, onko sulla vielä paskahätä?"

Vierailija
894/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vähän aikaa sitten n. 60-70v pariskunta kaupassa. Mies ei sanonut naiselle mitään ( saattoi olla mykkälakossa) nainen vaan tokas kovaan ääneen: Oot säki yks s**tanan p*sk*!!

Että sellanen kukoistava suhde.

Vierailija
895/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuin kaikessa rauhassa huvipuiston penkillä kun kuulin kovaa naurun räkätystä. Näin kaksi tyyppiä jotka katsoivat minua. Toinen kysyi huvittuneena: are you waiting for a bus?? ja räjähti uudestaan kovaan nauruun. Tuli mieleen että olivat kännissä tai sitten huumeissa...

Tommosille voi vastata no, I'm waiting to see the bus driving over you.

Vierailija
896/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimo kutsuu kassalle huutamalla "Maksumiees!"

Vierailija
897/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasemmistolaiselta meinas tulla järkevää kommentia mutta sitten kuitenkin alko jauhaa kuinka rajapoliikalla poljetaan ihmisoikeuksia, niin lähellä mutta..

Vierailija
898/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma vaimo kutsuu kassalle huutamalla "Maksumiees!"

hyi v. kävelisin kyllä alkoon ja nopeesti jos muija alkas julkisesti huuteleen että äijjä maksaa ja hän huutelee vaan

899/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin tunnettu nainen tuli pankista vuosia sitten melkoisessa kännissä ja karjaisi korvanjuuressa'rahaa on kun rosvopäälliköllä vielä kun oppis ryyppäämään 'meinas tulla kuset housuun.

Vierailija
900/1318 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauttasaaressa odotin varhain viikonloppuaamuna bussia. Kadut ihan hiljaisina. Sitten sieltä tuleekin joku tuulipukulenkkeilijä nainen. Katsoin jo kaukaa että kuin tuo ihminen oikein liikkuu, jotenkin aivan kummasti vääntyneenä. Asia tarkentui kun hän lähestyi: käveli reippaasti eteenpäin kasvot ja hieman koko yläkroppa sivulle päin käännettynä. Siitä hän sitten pyyhälsi minuakin sivusuuntaan käännetyillä kasvoillaan tuijottaen kun ohitti toiselta puolelta tietä.

Mikä lie pakko-oire sitten ollut.