Miksi yrittäjältä kysellään: miten menee?
Yritykseni on ns kivijalassa
Miksi random ihmiset kyselee kun olen töissä: miten yritykselläsi menee?????
Kyseessä pitkäaikainen pienyritys..
Sanoin just yhdelle puolitutulle: miksi kysyt?
Vastasi: on ihan vaan toivotus, niinkuin miten menee
?????
En miunä kysele : miten sun provikkatöissä menee???
Kommentit (32)
No kun sulla ap menee huonosti. Ei meiltä joilla menee hyvin mitään kysellä.
Lisäsi kysellään: onko minulla verkkokauppaa.
niin ..onko verkkokauppaa, ketjuliikettä, blogia, tiktok tiliä?
Olen VAIN yksi ihminen ja pienikin liike on paljon työtä.
Hyväuskoinen hölmö kysely alkanut ottaa aivoon.
Ei niitä kyselijöitä nyt paljoa ole, mutta miksi minä kertoisin ihmiselle, joka vaan "keskustelee" busineksistani yhtään mitään?
ovat kiinnostuneita kuinka paljon olet korona ym tukia kupannut. tietenkin tuntuu pahalta tunnustaa että vero tuilla elelet eli heidän rahoillaan.
Tämmönen miten menee kysely on kyllä syvältä! En mä ainakaan edes kehtais. Siinä jotenkin jo heti alkuun asettuu toisen yläpuolelle. Mitä edes tuolla kysymyksellä haetaan. No, tosi hyvin on vastaus useinmiten tollaseen kysymykseen, vaikka ei ihan meniskää.
Ne haluaa kuulla, kuinka moni asiakas on viime aikoina kysellyt turhaan violetin vekkihameen perään.
kyllähän se tilan vuokraajia omistajia kiinnostaa kun vuokrasi on jo 3kk maksamatta. yhtiö kokouksessa mietitty sinun häätöäsi.
Vierailija kirjoitti:
ovat kiinnostuneita kuinka paljon olet korona ym tukia kupannut. tietenkin tuntuu pahalta tunnustaa että vero tuilla elelet eli heidän rahoillaan.
Pienyritykset eivät saaneet korona tukia, mutta senhän jo tiesit:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämmönen miten menee kysely on kyllä syvältä! En mä ainakaan edes kehtais. Siinä jotenkin jo heti alkuun asettuu toisen yläpuolelle. Mitä edes tuolla kysymyksellä haetaan. No, tosi hyvin on vastaus useinmiten tollaseen kysymykseen, vaikka ei ihan meniskää.
Heh...siis mitä sillä haetaan???
Vierailija kirjoitti:
kyllähän se tilan vuokraajia omistajia kiinnostaa kun vuokrasi on jo 3kk maksamatta. yhtiö kokouksessa mietitty sinun häätöäsi.
Maksan vuokrani ajallaan.
Kyselijät ovat yleensä hyvin nuoria tai vaikuttavat pahan tahtoisilta aikuisilta= toivovat minun voivottelevan, että huonosti menee:)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi ihmiset olettavat : että muistan heidän naamansa , jonka olen nähnyt kerran VUOSIA sitten.
Jos et ole mielenkiintoinen ppersoona tai komea..älä oleta.
Lisäksi muistan hyvän asiakkaan JOPA 4 vuoden takaa..
Muistatteko te ihmisen, johon olette törmänneet viimeksi 4 vuotta sitten ja joka näyttää joulupukille (ilman punaista nuttua)
Rehellinen vastaus
Ap
Vierailija kirjoitti:
No kun sulla ap menee huonosti. Ei meiltä joilla menee hyvin mitään kysellä.
Eikä inkkuleilta, eikä syrjäytyneiltä palstatrolleilta:)
Kysellään, kun asia kiinnostaa..paljon on firmoja joilla ei mee hyvin..siksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi ihmiset olettavat : että muistan heidän naamansa , jonka olen nähnyt kerran VUOSIA sitten.
Muistatteko te ihmisen, johon olette törmänneet viimeksi 4 vuotta sitten ja joka näyttää joulupukille (ilman punaista nuttua)
Rehellinen vastaus
Ap
Kysyikö se sulta: ootko ollu kiltisti?
Mitä vastasit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen vastaus
Ap
Kyllä mä joulupukin muistan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen vastaus
Ap
Minulla ei ole kasvomuistia (perinnöllinen ongelma), mutta nimen saatuani muistan asiakkaan ja hänen juttunsa noin 10 vuoden takaa. Mutta todellakaan, en tunnista heitä kadulla kasvojen perusteella.
asianajaja
Koska suomalainen haluaa kuulla sen kuinka huonosti toisella menee... jos hyvin niin siitä ollaan kateellisia ja yrittäjä on automaattisesti silloin riistäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen vastaus
Ap
Minulla ei ole kasvomuistia (perinnöllinen ongelma), mutta nimen saatuani muistan asiakkaan ja hänen juttunsa noin 10 vuoden takaa. Mutta todellakaan, en tunnista heitä kadulla kasvojen perusteella.
asianajaja
Minulla on erinomainen kasvomuisti.
Kyseessä oleva kyselijä on vanhus , en minä erota valkohapsi pappoja toisistaan
Varsinkin kun olen ihan randomisti jossain jutellut kyseiselle papalle 15 min??
En itse oleta että joku minut vuosien takaa muistaa, enkä mene heidän työpaikalleen kysymään: paljonko tienaat, joudutko pyörittämään sivubusinesta, mitä kuuluu???
Ap
Ei minulla ole vanhuksia vastaan mitään
Mutta se että ei leikkaa hiuksiaan , pöröpartaansa ja näyttää nykyään joulupukilta ei helpota tunnistamista.
Pitäisi tunnistaa ja kertoa miten menee???
Näitä kyselijöitä on liikaa
Ei vaan huvita hymistä: hyvin ja aha petteerihän siinä kiva nähdä
Tulee työpaikalleni, ei ole asiakas.
Olenko epänormaali?
Ap