Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?

Vierailija
30.06.2016 |

Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.

Kommentit (1318)

Vierailija
241/1318 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti on jäänyt kummastuttamaan, kun joissain tilanteissa tuntematon tyyppi on jäänyt tuijottamaan lähestulkoon suu auki ja ilmiselvästi minua tai toisia henkilöitä. Vaikka ei edes herättäisi ulkoisella olemuksella mitään huomiota. Eikö ihmiset oo ennen nähnyt ihmisiä?

Mulle kävi just näin. Söin hampurilaista niin joku nainen tuijotti koko ajan, oli kääntyneenä muhun päin vaikka puheli kaverilleen samalla. Mikähän juntti sekin oli.

Vierailija
242/1318 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ihmetyttää kun ihmiset jää oikeesti tuijottamaan, tulee mieleen onko itellä meikit yms ehkä levinnyt.. Sitten ei olekkaan mitään hupsua itsessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1318 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa bussilla vanhempieni luokse, kun pysäkiltä nousi eläkeläismuori kyytiin. Hän maksoi, kiitteli ja meni istumaan.

Kuitenkin juuri kun kuski oli lähtemässä, ponkaisi tämä mummeli ylös ja rupesi seisten äänekkäästi pitämään puhettaan.

"ON TÄMÄ BUSSI PALJON PAREMPI KU TAKSI. MINÄ KU OON ELÄKELÄINEN NIIN MINULLE ON MYÖNNETTY PARIKYMMENTÄ TAKSIMATKAA, MUTTA EI NE KUSKIT MITÄÄN OSAA. EIVÄT OSAA AJAA YLIKIIMINGIN SINNE JA SINNE JA HITAASTI AJAVAT. KYLLÄ TÄMÄ BUSSI ON PALJON PAREMPI JA MUKAVAMPI MATKUSTAA, PÄÄSEE AINA PERILLE JA SINNE MINNE HALUAA. PITÄISI TEILLÄ KYLLÄ VÄHÄN ANTAA KOULUTUSTA NIILLE TAKSIKUSKEILLE ETTÄ MITEN SITÄ KARTTAA OIKEIN LUETAAN. KU AINA SAA REITIN NEUVOA EIVÄTKÄ OSAA OIKEAAN PAIKKAAN. KIITOS TÄSTÄ MATKASTA ETTÄ SAAN KULKEA BUSSILLA, PALJON PAREMPI TÄMÄ ON. " Sitten istui alas ja oli hiljaa. Takaa kuului osuvasti "olipa virkistävä puhe" ja ilmeeni oli tämä O_O'. Bussikuskillehan ne taksiasiat kuuluu..

Lopuksi vielä tämä mummo kiitteli samoin sanoin kuin puheessaan. Ok.

Vierailija
244/1318 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa sellaiset jotka huutaa puhelimessa henkilökohtaisia asioitaan

Teinejen joka toinen sana pakko olla kirosana jotta vaikuttavat koviksilta

Vierailija
245/1318 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran myöhällä mentiin bussilla poikakaverin kanssa kaupungilta kotiin. Tuli vähän sanaharkkaa siinä, en kyllä enää edes muista mistä se nahina lähti. Yksi nuori mies istui meitä vastapäätä ja koko matkan tuijotti aivan häpeilemättä. Lopulta poikaystävä ärtyneenä tokaisi, että mitä sinäkin siinä tollotat. Tämä mies välittömästi ponkaisi silminnähden suivaantuneena seisomaan, painoi stop- nappia ja jotain ihmeellistä, latinalta kuulostavaa mongertaen siirtyi bussin keskiovelle odottamaan että pääsisi ulos pysäkillä. Koko ajan vielä siis tuijotti meitä. Kun ovet avautui, hän sanoi jotain että ”kirous on langetettu yllenne” ja lähti pois.

Koko tilanne meni tosi nopeasti ja oltiin aivan hölmistyneitä, että mitä hittoa just tapahtui. Meitä alkoi naurattaa ja riitakin unohtui siinä samalla.

Vierailija
246/1318 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä nainen. Odottelin ratikkaa, kun joku ihan siisti mies tuli kysymään tiedänkö, että sielläjasiellä on kauppa, jossa myydään isoja kenkiä. OK, kiitos tiedosta. Olin äärimmäisen loukkaantunut, koska mun jalka on ihan normaalin kokoinen.

Vierailija
247/1318 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tuntematon nainen sattui näkemään kun kirjoitin allekirjoitusta ja samaan aikaan virkamies tarkisti ajokorttiani. Nainen kurottautui oikein katsomaan mitä kirjoitin ja sitten mitä luki ajokortissa ja sitten alkoi tivaamaan, että minkäs takia kirjoitan allekirjoitukseeni ihan eri nimen kuin ajokortissa. Oli kummallista selventää täysin ulkopuoliselle puhtaan uteliaalle ihmiselle mikä on kutsumanimen ja ajokortissa olevan nimen ero, että ne saattavat poiketa. Hän ei ollenkaan ymmärtänyt vaan ehdotti, että muutan nimeni vastaamaan ajokorttia tai allekirjoitustani. Ok. :D

Jos ajokortissasi ei ole ollenkaan kutsumanimeäsi, sinun tulee hankkia uusi ajokorttisi nimelläsi. Et voi allekirjoittaa ”mirkku” jos nimesi on marja-liisa. Jos niin haluat tehdä, vaihda nimesikin virallisesti mirkuksi.

Sama juttu pena/pertti-matti henkilöille.

Etunimien ensimmäinen ei ole kutsumanimi, se on se niistä minkä ilmoitetaan kutsumanimeksi jos on enemmän kuin yksi etunimi.

Vierailija
248/1318 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellin aamupalapöydässä , tai sinne tulossa ollut, about 3v pikku jössikkä jolla ruutupaita ja henkselit, oikein Eemelin oloinen poika seisoi kädet taskussa ja tuijotti silmät suurina ruokamättöjä ja kajautti sitten ilmoille: VITTU MITEN PALJO EVÄSTÄ.

Nauroin ainakin viikon tolle ja vieläkin naurattaa, pikku isäntä maalta. :D:D Parasta oli vielä, kun vanhempansa suhtautuivat toteamukseen niin normaalisti. :DD Symppis perhe.

:DDD apua nauran tälle kyyneleet silmissä!

Vierailija
249/1318 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussipysäkillä keski-ikäinen nainen kiemursi paitansa alla rintsikoistaan eroon, huokaisi "No nyt!" ja heitti rintsikat roskiin.

Vierailija
250/1318 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä about 13v luulin meneväni kotibileisiin tuntemattoman asuntoon, siellä istuttiin sitten olohuonessa ja tuntemani samanikäinen tyttö ja täysin tuntematon tyttö jonka vanhemmat omistivat asunnon istuivat tuoleille tuijottamaan minua. Olin erittäin hämilläni koska he vain tuijottivat hiljaa. Sitten he ilmoittivat että olen sosiaalitoimen tarkkailussa ja olivat viemässä pois lapsiani, olin aivan öö-aapiskirjana että mitä hittiä koska minulla ei ollut lapsia eikä edes poikaystävää ja lähdin siitä omille kämpille. 

Toinen outo oli kun olin jogurtiosastolla kaupassa, vieressä oleva n. 20v nainen pisti hihaansa jogurttipurkin, pari viikkoa myöhemmin näin hänet istumassa kassalla, en sitten viitsinyt maksaa hänen kassallaan sattuneesta syystä. 

Vierailija
251/1318 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus junassa monta vuotta sitten eräs mies kailotti useampaan otteeseen puhelimeen aina saman jutun, joka koostui siitä, että hänen lisäkseen junassa on kuulemma vain opiskelijoita tai kommunisteja, ja hänen hyvä ystävänsä on poliitikko Kimmo Sasi. En tiedä soittiko oikeasti joillekin tätä kailottaessaan, mutta puhelinta piti korvalla ja soitti useamman tällaisen puhelun. Alussa nauratti, mutta suunnilleen Pasilan kohdilla alkoi jo tympiä, matkaa oli Tampereelle asti.

Vierailija
252/1318 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
253/1318 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä aihekentässä jankkailu ja haukkuminen jostain mistä lie osittain kieliposkessa kirjoitetusta nähdystä jutusta.

Häh?

Mikä tässä oli se erikoinen juttu?

Vierailija
254/1318 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä aihekentässä jankkailu ja haukkuminen jostain mistä lie osittain kieliposkessa kirjoitetusta nähdystä jutusta.

Häh?

Mikä tässä oli se erikoinen juttu?

Ehkä se laivalapsi jupaskan jankuttaminen

Vierailija
255/1318 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassalla kuultua... käsissäni on ihottumaa ja kaupan kassalla jonottaessani kuulin kun kolme teinityttöä ihmetteli käsissäni olevaa ihottumaa. Yksi heistä sanoi takanani ääneen ” mikä vittuu ton käsissä on? ”Kuultuani tämän katsoin taakseni tätä ihmettelijää. Hänellä oli aknea naamassa joten tokaisin ”mitä vittua sun naamassa on?. Toivottavasti muistaa tämän, minä ainakin muistan.

Vierailija
256/1318 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin kunnon myötähäpeät erään keski-ikäisen tuttavan kanssa kaupassa.

Kävelimme kauppaan sisälle ja heti ovien vieressä oli kosmetiikka koju ja siellä innokas naismyyjä. Totesin heti kohteliaasti että ei kiitos, kun taas tuttavani pysähtyi kokeilemaan tuotetta ja kuuntelemaan myyjän esittelyt. Itsekin menin sitten seuraksi levittämään rasvaa käteeni ja haistelemaan kyseisiä kosmetiikka tuotteita. Tuttavani jutteli leppoisasti myyjälle ja kyseli lisätietoja tuotteesta ja vaikutti hyvin kiinnostuneelta. Lopuksi sanoi sitten että käymme ruokaostoksilla ensin niin palataan sitten asiaan sen jälkeen ja lähdimme kaupan puolelle.

Tuttava vielä tokaisi minulle kuinka osaa käsitellä tuollaisia myyjiä ja pääsemään heidän ohitseen soljuvasti.

Kun vihdoin olimme ostoksemme tehneet ja samat kosmetiikkaesittelijät siellä ovensuussa vastassamme mietin että mitäs se nyt niille sitten sanoo, niin taisin ihmetellä silmät pyöreinä ja suuauki tuttavani toimintaa. Hän nimittäin veti jonkun ihme roolin päälle ja alkoi jutella minulle ja toisaalta vähän itselleen tyyliin minnekäs nämä kärryt nyt viedään ja onkos laukkuni mukana plaa plaa. Tällä tavalla porhalsi myyjien ohi ikäänkuin ajatuksissaan. Myyjä vielä käveli lähes hänen eteensä ja kysyi että mites on, montako laitetaan. Tuttavani ei muka huomannut.

Myyjä kääntyi turhautuneena kannoillaan ja ihmetteli ääneen kyseistä toimintaa.

Itse kävelin takana ja huikkasin myyjille nolosti "sori" ja kävelin hyvin pöllämystyneenä kaupasta ulos. En osannut edes kysyä tältä tuttavaltani asiasta sen enempää. Annoin asian vaan olla..

Vierailija
257/1318 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin Korkeasaaressa tiikeriä. Vieressä oli mies pienen poikansa kanssa. Poika kysyi vakavana isältään, että annetaanko tiikerille joka päivä yksi ihminen syötäväksi.

Kaskuin ei punapyllypaviaania

Vierailija
258/1318 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa näistä keksittyjä

Osa ehkä, mut kyl suurin Osa totta. Aika erikoisia tapauksia tuol kuitenki kulkee, esim se keskipäivärunkkari saatto hyvin olla minä, pari kertaa tullu känniputken aikana tuota tehtyä. Nykyisin kyl en juo osittain just ton sekoilun takia!

Vierailija
259/1318 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää lapsi puhu kyllä normaalin oloisesti.. Olisin kyllä kuullut/tajunnut asian, jos puhe olisi ollut puuroutunut tms. Ap

Lapsi oli innoissaan ja ehkä ajatteli, etteivät muut ole käyneet laivalla. Halusi siis kertoa näkemäänsä. Ihan normaalia, kun kyseessä on lapsi.

Aikoinaan naapureina oli perhe, joka ei käynyt koskaan missään. Syynä rahan puute. Kerran sitten pääsivät pikapyrähdykselle Turusta ja perheen pojat puhuivat kokemuksestaan varmaan pari kuukautta. Säälitti hän oikeasti.

Jouduin sanomaan jo aiemmin omille lapsillemme, että eivät kovin pröystäilisi meidän lennoilla tai laivareissuilla.

Vierailija
260/1318 |
21.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lenkillä ja mua vastaan käveli reippaasti ja iloisesti pitkä ja hoikka mies. Ihmettelin jo kauempaa, mitä hän oikein syö kunnes kohdalle tullessa huomasin hänen haukkailevan kilon Oltermanni- juustosta ronskeja paloja. Tosi outoa mutta huvittavaa. Oli pakko heti soittaa mun miehelle ja kertoa tää kun mua nauratti niin paljon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi