Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?

Vierailija
30.06.2016 |

Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.

Kommentit (1317)

Vierailija
21/1317 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräissä perhejuhlissa ala-aste ikäinen poika otti astiakaapista kukkamaljakon ja joi siitä kotikaljaa. Ap

Vierailija
22/1317 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1317 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nähny kerran aikuisen miehen vetävän käteen keskellä kaupunkia päiväsaikaan. Tiedä sitten, miten erikoista sellanen enää nykyään on.

Vierailija
24/1317 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa olin kassalla maksamassa ruokaostoksiani, kun joku tuntematon yksinkertaisen oloinen nainen kommentoi, että ostatpa paljon ruokaa itsellesi :D sanoin että ei nämä mene vain mulle.. Nainen vaan tyylin sanoi aijaa... Mitä se edes kuuluu ostanko itselleni vaiko viidelle ihmiselle ruokaa. Ap

Olisikohan hän ollut vain hyvää tarkoittava Sössö? Hän luuli sinua denialistiksi ja yritti opastaa ja herätellä?

Vierailija
25/1317 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräissä perhejuhlissa ala-aste ikäinen poika otti astiakaapista kukkamaljakon ja joi siitä kotikaljaa. Ap

Hihitytti itseäni asia, olin itsekin ala-aste iässä silloin :D ap

Vierailija
26/1317 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa olin kassalla maksamassa ruokaostoksiani, kun joku tuntematon yksinkertaisen oloinen nainen kommentoi, että ostatpa paljon ruokaa itsellesi :D sanoin että ei nämä mene vain mulle.. Nainen vaan tyylin sanoi aijaa... Mitä se edes kuuluu ostanko itselleni vaiko viidelle ihmiselle ruokaa. Ap

Olisikohan hän ollut vain hyvää tarkoittava Sössö? Hän luuli sinua denialistiksi ja yritti opastaa ja herätellä?

Mikä lie sössö olikaan, mutta kyllä kyttäsi toistenkin ostoksia..ap

Vierailija
27/1317 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ladoin kaupan kassalla siinä kassan jälkeen ostoksia kasseihin ja koreihin. Oli joku joulu tai juhannus tai mikälie tulossa, ostoksia oli aika paljon. Minua ärsytti, kun siinä kassitasanteella keikkui joku pikkulikka, ei vain siinä toisella puolella vaan myös minun puolella, ja käpälöi minunkin ostoksiani. Tuijottelin vihaisesti sitä toisella puolella ostoksiaan pinoavaa rouvaa ja yritin saada häntä tajuamaan että pitää kakaransa irti minun ostoksistani; muija vaan tuijottelee minua yhtä vihaisesti takaisin. Ja hänen takanaan oli hänen mies, joka ei myöskään tehnyt mitään vetääkseen lapsen pois siitä ostosten joukosta. No ei tehnyt minunkaan mieheni, mutta eihän se ollut meidän lapsikaan.

Hauskuus jutussa oli siinä, että se lapsi ei ollut niiden toistenkaan lapsi. Kun siitä sitten asteltiin ulos kaupasta ja autolle, mulkoilin vielä sitä toista pariskuntaa, ja totesin että eihän ne ottaneet sitä lasta sitten ollenkaan mukaansa, pelkät ostoksensa vain. Ja mulkoili nekin meitä, ja varmaan ajatteli ihan samaa...

Vierailija
28/1317 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tuntematon nainen sattui näkemään kun kirjoitin allekirjoitusta ja samaan aikaan virkamies tarkisti ajokorttiani. Nainen kurottautui oikein katsomaan mitä kirjoitin ja sitten mitä luki ajokortissa ja sitten alkoi tivaamaan, että minkäs takia kirjoitan allekirjoitukseeni ihan eri nimen kuin ajokortissa. Oli kummallista selventää täysin ulkopuoliselle puhtaan uteliaalle ihmiselle mikä on kutsumanimen ja ajokortissa olevan nimen ero, että ne saattavat poiketa. Hän ei ollenkaan ymmärtänyt vaan ehdotti, että muutan nimeni vastaamaan ajokorttia tai allekirjoitustani. Ok. :D

Virallinen allekirjoitus, esim. passiin tai viisumiin, tai todistajaksi johonkin, kirjoitetaan aina omalla virallisella nimellä. Lempinimellä kirjoitettu allekirjoitus ei ole lainvoimainen eikä oikeudessa pätevä.

Tämän nyt luulisi tietävän jokaisen aikuisen ihmisen.

Vierailija
29/1317 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran ladoin kaupan kassalla siinä kassan jälkeen ostoksia kasseihin ja koreihin. Oli joku joulu tai juhannus tai mikälie tulossa, ostoksia oli aika paljon. Minua ärsytti, kun siinä kassitasanteella keikkui joku pikkulikka, ei vain siinä toisella puolella vaan myös minun puolella, ja käpälöi minunkin ostoksiani. Tuijottelin vihaisesti sitä toisella puolella ostoksiaan pinoavaa rouvaa ja yritin saada häntä tajuamaan että pitää kakaransa irti minun ostoksistani; muija vaan tuijottelee minua yhtä vihaisesti takaisin. Ja hänen takanaan oli hänen mies, joka ei myöskään tehnyt mitään vetääkseen lapsen pois siitä ostosten joukosta. No ei tehnyt minunkaan mieheni, mutta eihän se ollut meidän lapsikaan.

Hauskuus jutussa oli siinä, että se lapsi ei ollut niiden toistenkaan lapsi. Kun siitä sitten asteltiin ulos kaupasta ja autolle, mulkoilin vielä sitä toista pariskuntaa, ja totesin että eihän ne ottaneet sitä lasta sitten ollenkaan mukaansa, pelkät ostoksensa vain. Ja mulkoili nekin meitä, ja varmaan ajatteli ihan samaa...

Trolol :Dd

Vierailija
30/1317 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä tämän vuoden huhtikuun alkupuolella näin pikkutytöllä päällään vaan kumpparit,minishortsit ja t-paita..äitinsä oli pukeutunut säänmukaisesti. Lämpötila ehkä +10 asteen hujakoilla? Mitähän se äiti oli ajatellut antaessaan lapsensa kulkee noin ulkona?ap

Vierailija
31/1317 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten menin erääseen kuppilaan ja ovella tuli vastaan kaks miestä sohvan kanssa. Imettelin kyllä mitä varten yöllä sitä roudaavat. Jonkin ajan päästä vaihdoin baaria niin sankarit istuivat n. 500 metrin päässä keskustassa sohvalla. Poliisit korjas ne siitä sitten talteen. Olivat varastaneet sen sohvan. Jälkeenpäin olen miettinyt miten onnistuivat, ovella oli portsarikin 😁

Vierailija
32/1317 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta buffapojasta mieleen kun kerran puistossa istuessani eteeni kurvasi polkupyörällä arviolta 7-9 -vuotias pojannassikka. Kohteliaasti kysäisi, josko tietäisin paljonko kello on. Totesin olevan ihan näillä näppäimillä puoli kahdeksan (illalla), mihin poika silmät lautasina "EIII SSSSAAAATANA!", ja lähti polkemaan hiekka pöllyten. Taisi pojalla kotiintuloajat paukkua :D

Vierailija
33/1317 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisturisti pysähtyi tarpeilleen keskelle alikulkukäytävää keskellä kirkasta päivää Rovaniemellä.

Vierailija
34/1317 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun äksy terrieri murisi ja haukkui pysäköidystä autosta kaikille ohikulkijoille. Näytin hampaitani koiralle, vielä enemmän alkoi kiihtymään. Jäi kyllä mieleen tapaus. Pelkäsköhän koira olla yksin autossa?Ap

Vierailija
35/1317 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on aikaa joku 25 vuotta eikä ravintolakaan enää ole, mutta naurattaa vieläkin.

Nainen esitteli (ilmeisen uuden) poikaystävän tai treffikumppanin naiskaverilleen ravintolassa kovalla äänellä "hän on kuule agrologi! Ajatteles! Tämä Petteri on siis ihan agrologi". Molemmat pariskunnat puhuivat kovaan ääneen ja naiset olivat kuin jostain sketsistä. Kaikki mitä miehet sanoivat, oli "viisasta" tai hurjan hauskaa.

Vierailija
36/1317 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kassalla töissä kun asiakkaaksi tuli talvella ilta 9 aikaan teinityttö mini farkkusortseissa. Oli aika erikoinen näky varsinkin kun ulkona oli se -10 astetta pakkasta. Se osti sit tyyliin yhen limsapullon.. :-D

Vierailija
37/1317 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin pyörätuolissa olevan henkilön joka oli jäänyt tiellä olevaan koloon pahasti kiinni. Ihmiset kävelivät ohitse ja naureskelivat henkilön yrityksille saada pyörätuoli irti tienkolosta. Pyörätuolissa oleva henkilö oli tilanteesta selvästi vaivaantunut ja punasteli. Ohikulkijoita ei ollut kovin paljon, mutta lopulta eräs mies pysähtyi auttamaan, ja saimme nostettua pyörätuolin ja sen käyttäjän ehjälle tielle, kun yksin en yrityksistä huolimatta jaksanut. En tiedä oliko sillä tiellä erityisen kusipäisiä liikkujia.

Vierailija
38/1317 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen yleisellä rannalla pariskunta harrastamassa seksiä keskellä kirkasta päivää. Aivan estottomasti parissa eri asennossa. Aktin jälkeen ottivat loputkin vaatteet pois ja pistivät pokkana tupakaks.

Vierailija
39/1317 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin vuonna nakki ja muussi kylpylässä. Illalla menimme syömään ravintolaan jossa oli buffetpöytä. Vastapäätä mua, vähän kauempana istui nainen yksin pöydässä. Hän lueskeli jotain lehteä tms. Kun katselin tarkemmin hän työnsi salaa ruokaa lautaseltaan kassiinsa jossa oli muovipussi. Lautaspino vaan kasvoi naisen edessä ja tuntui että hän oli aivan pohjaton. Naureskeltiin miehen kanssa, jos vaikka naisella on nälkäinen perhe odottamassa hotellihuoneessa.

Vierailija
40/1317 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus iltasella junaan asteli lauma sellaisia arviolta ehkä 16-17 vuotiaita tyttösiä, kauhia show päällä. Vaunu kaikui siitä kälätyksestä, ja kyllä oli jokaisella matkustajalla tiedossa että kuka on pannut ketä, kuinka paljon missäkin bileissä ketäkin käynyt, kuka on vitun horo, kuka on ihan kauheen pantava jne. Siis juuri sellasta oikein liioitellut ollaan kovia, rajuja tyttöjä -mölinää. 

Viereisessä penkkirivissä istuskeli sellainen, en tiiä oliko humalassa, vai jotenkin vähän erityinen tyyppi, rauhallinen ja leppoisa joka tapauksessa. Se kuunteli tyttöjen juttuja (niin kuin me kaikki pakostakin), ja heitteli harvakseltaan sinne väliin tosi osuvia nasevia kommentteja puoliääneen. Jutut ei ollu mitään ilkeitä, vaan sellasia aivan loistavia, hyväntahtoisia tilannehuumorin helmiä (mitään esimerkkejä en enää muista, tästä on niin kauan aikaa), jotka saivat koko vaunun tirskahtelemaan (siinä määrin että kun tilanne jatkui jatkui, yksi kundi kirjaimellisesti tippui penkiltä revetessään niin tolkuttomaan hekotukseen). Tytöt tästä toki kiukustuivat, ja vitun hokeminen yms jatkui siihen kun nousivat junasta. Vielä useamman pysäkinvälin sen jälkeen jengi hihitteli. 

Teinit on teinejä, ja onhan se ehkä hieman veemäistä että vaunullinen tirskahtelee heidän toilailulleen, mutta sille ei vaan voinut mitään, se tilanne ja kommentit oli niin hulvattomia, että vaikka kuinka yritti, ei pokka pitänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi