Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?
Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.
Kommentit (1317)
65 lisää tapauksen kaupasta. Olin kassalla maksamassa ostoksiani (oli mansikoita ja kermavaahtoa, juhlistin uutta työpaikkaa), kun takana oli äiti ja lapsi. Lapsi kysyi äidiltään että miksi täti saa herkkuja ja hän ei. Tämä ei toki ollut se erikoisuus. Erikoista oli äidin vastaus: "Ehkä tädillä on paha mieli." Olin sanaton, enkä osannut sanoa siinä vaiheessa mitään.
Ja ei, ulospäin ei varmasti näkynyt paha mieli, olin innoissani työpaikasta.
Olen asunut kurvissa lapsena, kaikenlaista poppoota siellä.
Narkki kutsui minua mustekalaksi ja lähti jahtaamaan minua. Joku pukumies tule silleen "haluistkoo tienata rahaa?" ja kun sanoin en niin palasi autoonsa.
Pillua on kerjätty ja maksullista seksiä pyydetty vaikka selvästi olin 13-vuotias. Nykyään siellä pyörii joku oman elämänsä Chuck Norris ihme karatamooveineen juttelee itsekseen.
Keskellä päivää täysin selvän oloinen, siististi pukeutunut 40-50-vuotias mies tuli ulos bussista, avasi sepaluksensa ja kusi keskelle linja-autoasemaa. Ehkä metrin päähän bussista, avoimella asvalttikentällä. Bussissa olisi ollut vessa, samoin linja-autoasemalla.
Vierailija kirjoitti:
Asuin Helsingin kantakaupungissa sellasessa "boheemissa" paikassa. Kerran kello 3 keskellä yötä joku äijä käveli katuamme pitkin soittaen viulua.
Luulin, että oon tullut hulluks kun kuulin musiikkia. Kerran kans sellasessa astetra hienommassa kahvilassa istu joku mies leikkaamassa kynsiään sellasella öh ei saksilla mutta leikkureilla. Hyi. Tarjoikija onneksi pyysi lopettamaan.
Juu tätä viulunsoittoa tapahtuu muuallakin. Asun Tampereella ihan perus kerrostaloalueella ja täällä kuljeskeli mies soittamassa viulua.
Vierailija kirjoitti:
Narkki kutsui minua mustekalaksi ja lähti jahtaamaan minua. Joku pukumies tule silleen "haluistkoo tienata rahaa?" ja kun sanoin en niin palasi autoonsa.
Pillua on kerjätty ja maksullista seksiä pyydetty vaikka selvästi olin 13-vuotias. Nykyään siellä pyörii joku oman elämänsä Chuck Norris ihme karatamooveineen juttelee itsekseen.
Aaa tarkoitatko sellaista,ehkä vähän kulmikkaat kasvot..tummat hiukset olkapaiden yläpuolelle,Pekkohan se.
Joku poika puristeli finnejään kirjastossa ja söi aina sen valkoisen mömmön mitä sieltä finnistä purskahti ulos.
Mulla meinasi tulla puklu.
Vierailija kirjoitti:
Naisturisti pysähtyi tarpeilleen keskelle alikulkukäytävää keskellä kirkasta päivää Rovaniemellä.
Sama tapahtui Tampereen Stockmannin edessä Hämeenkadulla keskellä päivää miutama vuosi sitten. Nainen taisi kyllä olla humalassa, kun pyllynsä paljasti ja teki tarpeensa. Kukaan ei oikeastaan reagoinut asiaan millään tavalla, vaikka katu oli täynnä ihmisiä.
Nainen polki pyörällä kaupungilla. Pysähteli välillä, nousi pyörän päältä ja meni kyykkyyn. Tätä tapahtui monta kertaa.
Sama nainen kerran selitti miehelleni, (eivät tunteneet), kuinka tuo puisto on vaarallinen. Siellä on käärmeitä. Hyvin pitkiä käärmeitä. Jopa 6m. Niitä on sellaisia raidallisiakin.
Hän oli kuulemma käynyt läheisessä terveyskeskuksessakin infossa (oli sen puiston laidalla) ilmoittamassa niistä käärmeistä, mutta mitään vaan ei tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tuntematon nainen sattui näkemään kun kirjoitin allekirjoitusta ja samaan aikaan virkamies tarkisti ajokorttiani. Nainen kurottautui oikein katsomaan mitä kirjoitin ja sitten mitä luki ajokortissa ja sitten alkoi tivaamaan, että minkäs takia kirjoitan allekirjoitukseeni ihan eri nimen kuin ajokortissa. Oli kummallista selventää täysin ulkopuoliselle puhtaan uteliaalle ihmiselle mikä on kutsumanimen ja ajokortissa olevan nimen ero, että ne saattavat poiketa. Hän ei ollenkaan ymmärtänyt vaan ehdotti, että muutan nimeni vastaamaan ajokorttia tai allekirjoitustani. Ok. :D
Virallinen allekirjoitus, esim. passiin tai viisumiin, tai todistajaksi johonkin, kirjoitetaan aina omalla virallisella nimellä. Lempinimellä kirjoitettu allekirjoitus ei ole lainvoimainen eikä oikeudessa pätevä.
Tämän nyt luulisi tietävän jokaisen aikuisen ihmisen.
Entä jos mun allekirjoitus on sellaisia kiemuroita että niistä ei saa muutenkaan selvää mitä siinä oikeesti lukee?? Kait mun allekirjoitus saa olla juuri niin persoonnallinen kun mina haluan, vai? Entisaikaan allekirjoitus oli pelkkä ruksi kun ihmiset eivät osanneet kirjoittaa tai lukea.
Kävelin ihan rauhassa kaupungilla kun vastaan tuli spurgu, joka yhtäkkiä laski housunsa siinä jalkakäytävällä ja veti ripaskat jonkun kiinteistön seinän viereen. Ihan tosi... hyi vittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaa tarkoitatko sellaista,ehkä vähän kulmikkaat kasvot..tummat hiukset olkapaiden yläpuolelle,Pekkohan se.
Eikös tämä Pekko ole tappanut ainakin yhden ihmisen? Kannattaa pysyä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Muuttokuormaa vetänyt vanha Lada, avomallinen peräkärry täynnä rompetta ja kasan päällimmäisenä nojatuoli ja nojatuolissa istumassa vanha pappa kaljatölkki kädessä. Oli sellainen äijä pihalle ja lusikat jakoon-tilanne, naapurista starttasi tämä karavaani. :DD
REPS
Aivan. Ja tuli yhdellä silmäyksellä selväksi myös syy, miksi äijä pihalle lensi :)
Vierailija kirjoitti:
Naisturisti pysähtyi tarpeilleen keskelle alikulkukäytävää keskellä kirkasta päivää Rovaniemellä.
Niin, ja erikoista tässä oli se, että se oli nainen.
Tulee mieleen kaksi tapausta. Oltiin mieheni kanssa Prismassa ja vajaa kolmekymppinen pariskunta tuli samalle perunalaarille ottamaan uusia perunoita. Kesken kaiken he rupesivat pohtimaan, että mitä perunoista tekisivät. Mies ehdotti, että tekisivät muussia. Tähän nainen tokaisi, että ei tiedä, miten muussia tehdään. Pariskunnan välinen keskustelu päättyi siihen, että jäivät perunat ostamatta, kun eivät tienneet, mitä niille olisi pitänyt tehdä. Vieressä oli kuitenkin vielä vihjeenä juuresharjoja myytävänä. Niillä olisi päässyt jo alkuun, mutta heillä ei sytyttänyt...
Toinen hauska tapaus sattui, kun naapuritalossamme tehtiin ulkosivuremonttia ja pihassa oli roskalavoja. Olin parvekkeella, kun yhtäkkiä toisesta naapuritalosta mies tulee parisänky päänsä päällä ja juoksee mäkeä alas kohti roskalavoja. Mies heitti sängyn lavalla kuin ei mitään. Hetken ajan jouduin hierasemaan silmiäni.
Tämä ei nyt niin kovin erikoista ole, mutta tuli juuri mieleeni.
Kotini lähellä on todella korkea mäki. Pari viikkoa sitten olin itse nousemassa mäkeä ylös kun vastaani tuli pariskunta, joka tuli mäkeä alas takaperin. Joutuivat vähän väliä kurkkimaan selkänsä yli etteivät törmää kehenkään. Ajattelin että tämäpä kummallinen pariskunta.
Muutama päivä sitten tapahtui sama kuvio, tällä kertaa takaperin kulkija oli nuorempi mies.
En asu Suomessa ja mietinkin että onko tämä joku kulttuuriin perustuva juttu vai olenko vain yksikertaisesti jäänyt mäkikävelyn oppimäärässä muista jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Kävelin ihan rauhassa kaupungilla kun vastaan tuli spurgu, joka yhtäkkiä laski housunsa siinä jalkakäytävällä ja veti ripaskat jonkun kiinteistön seinän viereen. Ihan tosi... hyi vittu.
Sama täällä, paitsi että kyseessä oli ihan siistin näköinen ehkä n. 30v mies, joka pysähtyi, veti farkut alas ja paskoi jalkakäytävän reunaan.
Nämä kaikki tapahtuneet kaupassa:
- mies pasko ripulipaskaa ympäri kaupan lattiaa
- mies kusi perunalaariin
- mies kusi kassajonossa
- nainen käveli pelkässä hameessa siis tissit paljaana koska halusi viilentää oloaan
- mies tuotiin potkukelkalla kesällä sisälle kädet selän taakse sidottuna
- kyseinen mies halusi "tyttöillä" pukeutumaan pikkutyttöjen vaatteisiin
- mies istui keskellä lattiaa ja puhui hämähäkeille yrittäen purra kun kehoitettiin siirtymään
- nainen huutaa raskaana oleville naisille "huoranaisilla on kaksi kohtua"
Onnibussissa viereisellä penkkirivillä mies rouskutteli evääksi ensiksi pussillisen raakoja porkkanoita (ei baby, vaan tavallisia) ja perään paketillisen homejuustoa. Näytti maistuvan, nuoli paperinkin.
Asuin Helsingin kantakaupungissa sellasessa "boheemissa" paikassa. Kerran kello 3 keskellä yötä joku äijä käveli katuamme pitkin soittaen viulua.
Luulin, että oon tullut hulluks kun kuulin musiikkia. Kerran kans sellasessa astetra hienommassa kahvilassa istu joku mies leikkaamassa kynsiään sellasella öh ei saksilla mutta leikkureilla. Hyi. Tarjoikija onneksi pyysi lopettamaan.