Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisinta/hassuinta mitä olet nähnyt livenä, mitä vieras ihminen teki/sanoi julkisella paikalla?

Vierailija
30.06.2016 |

Itse hämmästelin vuosia sitten, kun nuori nainen tarttui ja otti kiinni kunnolla käteensä piikkipuskan oksan?? Ei varmana sattunut yhtään.

Kommentit (1317)

Vierailija
41/1317 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä opiskelijatapahtumassa olimme jossain pikkupubissa yksillä. Teimme porukalla lähtöä seuraavaan paikkaan. Tuntematon opiskelijatoveri katsoi minua ja kaveriani tiiviisti tonnin seteli -ilmeellä ja hitaasti nappasi viereisestä pöydästä pienen tekokasvin, laittoi sen takkinsa sisään ja lähti muiden perässä ulos baarista.

Vierailija
42/1317 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih mikä flashback. Jyväskylän keskustassa Väinönkadulla seiso joku alaston keski-ikäinen mies korokkeella keskellä kirkasta päivää ja huusi että JUOKAA MAITOAAaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1317 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kylän kevytkenkäisyydestään tunnettu neiti oli tässä taannoin torilla tuhannen tuiterissa jonkun auton luona jututtamassa kuskia.Ei sitten humalaltaan ollut huomannut,miten ennestäänkin lyhyt hame oli rullautunut vyötärölle paljastaen ihonväriset sukkahousut ja valkoiset tai-mallin alkkarit...

Vierailija
44/1317 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/1317 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vaatekaupassa katselemassa uusia kuteita. Jotain siinä räpelsin ja laskin lompakon kädestäni jollekin pöydälle.

Tietysti unohdin sen siihen kun lähdin seuraavalle rekille.

Kaupassa oli minun ja ystäväni lisäksi pari nuorempaa tyttöä (olin itsekin teini). Kun olin valinnut vaatteeni ja menossa kassalle, niin huomasin että lompakko onkin jäänyt johonkin. Lähdin kiertämään kauppaa, että minne sen olin laskenut. Huomasin, että toinen näistä nuorista tytöistä oli ottanut sen. Mitään sanomatta kävin hakemassa rahapussini tytön kädestä, mitään sanomatta. Tyttökään ei sanonut mitään, jatkoi ostoksiaan. Ihmettelin vaan jälkeenpäin, että miksen sanonut sanaakaan vaan kävin vaan hakemassa lompsan, ihan kuin se olisi maailman luonnollisin asia.

Vierailija
46/1317 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten Kalevankadulla (Hki) käveli vastaan nainen tissit paljaana (ei siis paitaa päällä).

Vierailija
47/1317 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran huoltoasemalla nuori jätkä istui yksinään pöydässä, keskittyneesti luki jotain kännykästään ja kaivoi nenäänsä ja söi räkäklimppejä. Hyyyiii helvata!

Vierailija
48/1317 |
01.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaratalossa liukuportaiden yläpäässä seisoi kiinalainen n. parikymppinen nainen, joka selvästi ei uskaltanut astua portaille. Hän siis todella varovasti yritti hivuttaa jalkaa liikkuviin portaisiin ja veti sen aina pois, kun ei ilmeisesti luottanut tasapainon säilymiseen alustalla. Muutaman kaverin joukko portaiden alapäässä huuteli hänelle jotain kiinaksi. Kun porraspelkoinen huomasi minut, hän luontevasti siirtyi syrjään ja näytti eleellä että mene ensin. Olin niin hämmentynyt että en edes tullut ajatelleeksi kokeilla kysyä voisiko auttaa jotenkin. Siellä se seisoi edelleen kun viimeisen kerran vilkaisin muutaman minuutin myöhemmin.

Vierailija
49/1317 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
50/1317 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamuyöllä keskellä toria noin 60-vuotias laitapuolen kulkijalta näyttävä nainen tekemässä askelkyykkyjä. Ilman noita kyykkyjä olisi toki ollut ihan normaali näky.

Tiedän tämän tai ihan samanlaisen. Pyöri Munkin seudulla vielä n. 10 vuotta sitten. Tai eivät ne ihan askelkyykkyjä varsinaisesti olleet. Yhtäkkiä vain painui syvään kyykkyyn, nousi, käveli vähän ja taas sama juttu. 

Mielenterveystapaus tietysti. Mutta pysyi fyysisesti hyvässä kunnossa :D

Vierailija
51/1317 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan tuntematon nainen sattui näkemään kun kirjoitin allekirjoitusta ja samaan aikaan virkamies tarkisti ajokorttiani. Nainen kurottautui oikein katsomaan mitä kirjoitin ja sitten mitä luki ajokortissa ja sitten alkoi tivaamaan, että minkäs takia kirjoitan allekirjoitukseeni ihan eri nimen kuin ajokortissa. Oli kummallista selventää täysin ulkopuoliselle puhtaan uteliaalle ihmiselle mikä on kutsumanimen ja ajokortissa olevan nimen ero, että ne saattavat poiketa. Hän ei ollenkaan ymmärtänyt vaan ehdotti, että muutan nimeni vastaamaan ajokorttia tai allekirjoitustani. Ok. :D

Virallinen allekirjoitus, esim. passiin tai viisumiin, tai todistajaksi johonkin, kirjoitetaan aina omalla virallisella nimellä. Lempinimellä kirjoitettu allekirjoitus ei ole lainvoimainen eikä oikeudessa pätevä.

Tämän nyt luulisi tietävän jokaisen aikuisen ihmisen.

Kutsumanimi ja lempinimi nyt on kaksi ihan eri asiaa, tämän nyt luulisi tietävän jokaisen aikuisen ihmisen.

Vierailija
52/1317 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista tullut nähtyä. Kerran kaupungilla autossa istui apukuskin paikalla luuranko. Kävelin ohi, katsoin, pysähdyin ja katsoin toisen kerran, ja kyllä siinä sellainen ilmeisesti opetuskäyttöön tarkoitettu täydellinen luuranko istui - ja vielä luu niin sanotusti pokalla. Se elävämpi osapuoli ei ollut näkyvissä sillä hetkellä, siis se kuski.

Vierailija
53/1317 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokentällä ulkomailla eräs nainen kaatui/heittäytyi ihan yllättäen kyljelleen lattialle ja alkoi kiskoa housuja jalastaan sikiöasentoon käpertyneenä. Kasvoilla outo puoliksi maaninen puoliksi kauhistunut jähmettynyt ilme. Poistuin tilanteesta kun housut olivat polvissa ja kädet jalkovälissä.

Lenkkipolun varrella seisoskeli mies naiseksi pukeutuneena. Toppi, minihame, verkkosukkikset ja korkkarit, ei mitään peruukkia tai meikkiä tmv. Hymyili iloisesti kun menin ohi. Mun veikkaus on että kyseessä oli joku polttarijuttu. Kaverit keksineet nolata vähän sulhasen, mutta vieneet syrjäiseen paikkaan ettei kukaan tuttu sentään näe tai jotain vastaavaa. :D

Lisäksi mäkin olen nähnyt tuollaisen liukuporrasempijän. Vaalea keski-ikäinen nainen otti lähtöjä kohti liukuportaiden yläpäätä mutta kaarsi aina sivuun viime hetkellä. Näytti siltä että ahdisti kovasti, seisoi joka yrityksen jälkeen pari sekuntia hieman sivummalla silmät kiinni huohottamassa.

Vierailija
54/1317 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpulassa 4.7.2010 (olin päivittänyt tämän facebookiin tänä päivänä)

Joku äiti huusi 'tosi kauniisti' pienelle pojalleen: "jos toi lätinä ei lopu niin dumppaan sut lähimpään pusikkoon".

Toi oli Niin riman alitus vanhemmalta lapselleen, ettei mitään raja. Katsoin hyvin kieroon tätä äitiä. Kyllä teki pahaa. Noinko lapsille puhutaan?

Vierailija
55/1317 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
56/1317 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs edesmennyt pienen kylän juoppo naishenkilö teki pissit just siihen missä oli hädän tullen. Esim parkkipaikalle, kaupan eteen jne.

Vierailija
57/1317 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarin edustalla päihtynyt naisihminen oli niin ihastunut juuri tapaamaansa mieheen että halusi miehen panevan häntä heti, juuri siinä. Osoittaakseen innokkuutensa laski housut alas ja kävi pylly paljaana kontilleen kivetyksen päälle pää ruusupuskassa. Sulho ei siinä asiasta innostunut, mutta mutkan takaa kaarsi joku toinen innokas mies joka alkoi aukomaan sepalustaan. Onneksi joku keräsi sen naisen ylös sieltä ennen kuin ehti tapahtua mitään. ... :/

Vierailija
58/1317 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan ikkunasta nähtyä: Toisella puolella katua oli kauppa, kaupan parkkipaikalla mersu. Mersusta tuli romanipariskunta ulos ja ilmeisesti riitelivät, huitoivat ja näytti, että huusivat toisilleen. Mies häipyi paikalta, nainen meni mersuun ja meni kohta takakontille ja kaivoi esiin jonkun lekan. Marssi sitten muina naisina kaupalle ja hakkasi yhden ison ikkunan tohjoksi ja meni sitten mersuun istumaan. Kohta tuli paikalle poliisiauto ja vei naisen autoineen.

Tämä on kyllä oudointa mitä olen nähnyt, en oikein keksinyt, että mikä oli jutun idea.

Vierailija
59/1317 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse nähnyt livenä näitä, mutta pakko kertoa koska olen vieläkin hämmentynyt.

Facebookissa joku oli tykännyt jostain kuvasta, mikä oli kopioitu snapchatista ilmeisesti. Siinä oli mies keskellä jotain kävelykatua. Ei siinä, mut joku toinen mies otti siltä poskeen kaikkien muiden ihmetellessä, mitä vittua?

Sit toinen, näin jonkun videon, missä pari miestä oli ajanut autolla sellaisen katoksellisen bussipysäkin ohi ja siellä pysäkillä joku nainen makas penkillä toosa paljaana ja joku mies nuoli sitä siinä?? Ja siinä oli vielä joku mamma kattelemassa vieressä. Eivät ees hävenneet, nainen kehotti vaan jatkamaan matkaa. Mitä helvettiä eikö ihmisillä ole mitään käytöstapoja???

Vierailija
60/1317 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratikkapysäkillä Hakaniemessä: vähintään 50-60v lihava äijä kyseli naintiopistoa (tarkoitti kai sihteeriopistoa) ja pyysi pysäkillä olleita naisia laittamaan jotain rasvaa korvansa taakse, yksikään naisista ei suostunut, mutta yksi mies suostui, ja tämä äijä nyrpisteli nenäänsä koko rasvauksen ajan ja hoki että homojen hommaa.

Onneksi ei noussut samaan ratikkaan.

Olen törmännyt samassa kaupungissa, mutta metroasemalla toisenlaiseen tyyppiin. Tämä vähän laitapuolen kulkijan näköinen arviolta 30-40v äijä hoki (oli selkeästi kännissä) että maailma on pyöreä. Kun sille metroa odottava mies totesi, että niinhän se on, niin tämä innostui ja rupesi kiertämään sillä laiturilla ja hoki heristäen sormeaan jokaiselle, että "tiiättehän te, että maailma on olemas".

Molemmat keskellä päivää.

Onpa minulle tullut bussiasemalla (ei Helsinki) hipin näköinen heepo antamaan matkalippuja taivaaseen (niissä lapuissa oikeasti luki niin :D). Oli joku lahkolainen. Enkä ollut ainoa, jolle noita jakoi.

Meinasin jo painaa lähetä-nappia, kun muistui vielä yksi. Olin aamulla kävelemässä ruokakauppaan viime kesänä, jonkun tapahtuman aikaan, en muista mikä. No, kadunkulmassa minut pysäytti tyyppi, joka kysyi 2 kysymystä. Eka oli, että mikä kaupunki kyseessä. No, kerroin. Toka oli, että missä on rautatieasema. Kerroin senkin ja osoitin suunnan, mistä löytyy, kun vain kävelee vähän matkaa niin siellä se on. Tyyppi kertoi, että oli kotoisin 100km päästä, ja oli ollut täällä putkassa. Ei kuulemma muistikuvaa miten tänne päätyi, olivat siinä toisessa kaupungissa menneet baariin, ja putkassa täällä heräsi (putka tuolloin lähempänä keskustaa kuin nyt). Toivotin vain onnea aseman löytämiseen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä