Aviomies vaatii jokaisen synnyttämäni lapsen kohdalla isyystestiä
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
En tiiä. Voit sinäkin vaatia sukupuolitautitestit kerran viikossa jos vielä mielii.
Kerran viikossa ei ole sama kuin yhden kerran :)
Mutta aina voi vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Teillähän on "luottamus" kohdillaan.
Valitettavasti on aika paljon tilastotietoa siitä, ettei luottamukseen ole ollut aihetta, ja siitä voi syntyä aika pahaakin vahinkoa isälle.
Miksi ei luota? Miksi on sinun kanssasi jos epäilee että petät? Kysy sitä ukolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillähän on "luottamus" kohdillaan.
Valitettavasti on aika paljon tilastotietoa siitä, ettei luottamukseen ole ollut aihetta, ja siitä voi syntyä aika pahaakin vahinkoa isälle.
Joko ollaan päästy yli 90% käenpoikasiin?
Jotenkin tuntuu pakkomielteiseltä jos oikein vaatii, eikä sanoa että olis kiva että voi varmistaa. Jos ääni on tyly, ei kiva, tuskin luottaa. Luulee että toinen pettää, ei kauhean hyvä pohja suhteelle. Vauvalle heti piikki käteen kivuliaasti ja testi, vai saako sen muulla tavoin otettua inhimillisesti? Onkohan ne pumpulipuikot puhtaita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei luota? Miksi on sinun kanssasi jos epäilee että petät? Kysy sitä ukolta.
Ai jos epäilee niin miksi on jonkun kanssa? Heh.
Mitä salattavaa äidillä on jos tuossa on ongelma?
Onneksi oma mies ei ole noin vainoharhainen. Eikä ole mitään syytäkään olla. Miehesi luultavasti itse pettää niin ei voi luottaa sinuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä. Voit sinäkin vaatia sukupuolitautitestit kerran viikossa jos vielä mielii.
Kerran viikossa ei ole sama kuin yhden kerran :)
Mutta aina voi vaatia.
Yhden kerran, kaksi kertaa, kuka laskee.. Mut jos kysyy aina kun synnyttää ja synnyttää ekan, kannattaa ne lapset jättää siihen yhteen. Ja sen jälkeen voi vielä vaatia testejä. Mun ex sanoi vasta seurusteluvaiheessa, jos lapsia tulee ja erotaan, hän pitää huolen et saa yksinhuoltajuuden. En mä sen kanssa lisääntyny vaan jätin.
Pitäisi olla automaattisesti isyystesti. Ei ole vain tunneasia vaan käytännön asia
Pettäjät eivät usko toistenkaan olevan uskollisia. Taitaa miehellä olla salaisuuksia.