Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka ton axl smithin paljasti?

Vierailija
30.06.2016 |

Joku Juudas hänen ystäväpiirissäni täytyy olla. Tai sitten joku nainen löysi kamerat, mutta silti, eihän kameroiden olemassa olo välttämättä todista sitä, että niillä olisi kuvattu. Miten nainen tajusi, että häntä on kuvattu ja miksei heti pyytänyt, että saisi nähdä, mitä on kuvattu?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo

Vierailija
2/37 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äksel meni kesken aktin vaihtamaan levyn toiseen, jottei jää loput tallentamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äksel meni kesken aktin vaihtamaan levyn toiseen, jottei jää loput tallentamatta.

Miks se nainen ei pyytänyt sitä materiaali itselleen? Entä mistä huomasi, että axl on kuvannut muitakin ja luvatta. Jos sä löydät jonku kokoelmat ni mistä sä tiedät jos se toinen on antanut suostumuksen kuvaamiseen

Vierailija
4/37 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen epäili kuvausta mutta Axl kielsi. Nainen nappasi muistitikun mukaansa ja löysi omia sekä muiden videoita siltä. Nainen meni tekemään rikosilmoituksen.

Vierailija
5/37 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen siis VARASTI muistitikun Axln kotoa? Siinähän olisi voinut olla vaikka mitä muuta työasiaa ja sellaista. Hyvin vakava rikos itseasiassa. Toivottavasti Axl nostaa kanteen häntä vastaan.

Mä kyllä epäilen että tässä on nyt jostain muustakin kyse. Ihan tiedossa nimittäin on ettei Axl yksinään tälläistä ole touhunnut eikä misukat aivan tietämättömiä tälläisestä pelistä ole olleet. Mielenkiintoinen juttu kaikkinensa. 

Vierailija
6/37 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, näpistys jonka avulla sai selville itseensä kohdistuneen vakavamman rikoksen. Kyttä nauraisi pihalle, jos menisi tekemään tutkintapyyntöä siitä muijasta.

Vierailija
7/37 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl itse ilmiantoi itsensä loppupeleissä

Vierailija
8/37 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en tajua: nainen pöllii toisen muistitikun ja vielä katselee sieltä dataa. Saatana sama asia kuin suomalaiset muijat tonkivat miestensä puhelimia mustasukkaisuuksissaan. Vittu mun puolesta sen naisenkin sais paiskata helvetti linnaan rikoksesta. Toisen omaa ei oteta!

Vierailija
9/37 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juudas? Vertasitko sä just Axlia Jeesukseen? :-D

Vierailija
10/37 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en tajua: nainen pöllii toisen muistitikun ja vielä katselee sieltä dataa. Saatana sama asia kuin suomalaiset muijat tonkivat miestensä puhelimia mustasukkaisuuksissaan. Vittu mun puolesta sen naisenkin sais paiskata helvetti linnaan rikoksesta. Toisen omaa ei oteta!

Oletko yksinkertainen? Pieni rike ei haittaa, jos isompi rikos paljastuu. Poliisitkin saavat tehdä rikoksia, jotta vielä isompia rikoksia paljastuisi. Lapsen puhelimen saa tutkia lastensuojelun nimissä, etc.

Huvittavaa, että noin tyhmiä ihmisiä on olemassa.

Vierailija
11/37 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin kuvitella tekeväni noin, jos minulla olisi painavat syyt epäillä jotain. Eiköhän tälläkin naisella ole.

Ja ps. Olen kuvannut miehen kanssa seksiämme (ei ollut Axl :D), mutta ihan kummankin suostuessa. En todellakaan tekisi sellaista salaa, ja minua puistattaa ajatus että joku tekee.

Vierailija
12/37 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te amispölöt niin tyhmiä, että kuvittelette, että Axl ei tiennyt muistitikun ottamisesta? Totta kai tiesi. Todennäköisesti hän itse antoi sen naiselle ja päätyi sitten selittelemään Youtubeen.

Vierailija
13/37 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun puolesta sen naisenkin sais paiskata helvetti linnaan rikoksesta.

No ei tästä keissistä kyllä ehdotonta vankilatuomiota saa muovattua ei sitten millään. Toistaiseksi on kuitenkin uutisoitu vain vapaaehtoisesta kanssakäymisestä aikuisten tai ainakin suojaikärajan ylittäneiden kesken. Todennäköisesti tapauksen aikaansaama julkisuus katsotaan lisäksi huojentavaksi tekijäksi.

Vierailija
14/37 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trevor paljasti asian poliisille. Kaksinaamainen kaveri.

Vierailija
15/37 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun puolesta sen naisenkin sais paiskata helvetti linnaan rikoksesta.

No ei tästä keissistä kyllä ehdotonta vankilatuomiota saa muovattua ei sitten millään. Toistaiseksi on kuitenkin uutisoitu vain vapaaehtoisesta kanssakäymisestä aikuisten tai ainakin suojaikärajan ylittäneiden kesken. Todennäköisesti tapauksen aikaansaama julkisuus katsotaan lisäksi huojentavaksi tekijäksi.

Tässä saattaa käydä yllättävästi ja mustana hevosena tuomari lätkäiseekin ehdotonta. Kaikki lakitekniset edellytykset sellaisellekin on olemassa vaikka Suomaassa ollaankin.

Vierailija
16/37 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te amispölöt niin tyhmiä, että kuvittelette, että Axl ei tiennyt muistitikun ottamisesta? Totta kai tiesi. Todennäköisesti hän itse antoi sen naiselle ja päätyi sitten selittelemään Youtubeen.

Mihin se nainen sitä tarvi? Runkkaamiseen?

Vierailija
17/37 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Axl itse varmaan on verrannut Axlia Jeesukseen. "Tääkin jätkä kuoli syyttömänä ristillä."

Vierailija
18/37 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Axl itse varmaan on verrannut Axlia Jeesukseen. "Tääkin jätkä kuoli syyttömänä ristillä."

:DDDDDDDD

Vierailija
19/37 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh, näpistys jonka avulla sai selville itseensä kohdistuneen vakavamman rikoksen. Kyttä nauraisi pihalle, jos menisi tekemään tutkintapyyntöä siitä muijasta.

Kyse ei ole näpistyksestä vaan itseasiassa kyse on vakavasta varkaudesta. Jos esimerkiksi joku pöllisi meidän kotoa yhden muistitikun niin mieheni firman asianajajat tekisivät tyypistä muusia heti sillä ne sisältävät salassa pidettävää materiaalia. Nainen ei millään ole varmasti voinut tietää mitä materiaalia tikulla oli. Hän olisi voinut kertoa epäilyksistään virkavallalle joka olisi voinut tehdä kotietsinnän ja ottaa tikut laillisesti haltuunsa. Tai sitten muistitikun ottanut nainen tiesi todella hyvin mitä muistitikulla oli, ehkä oli jopa katsellut aiemmin Axln ottamaa matskua yhdessä Axln kanssa. 

Totuus nyt vain on että nainen on yksityiskodista anastanut arkaluontoista omaisuutta joka ei ole hänen. Axl on varmasti joo paskapää mutta taitaa tässä naisilla olla ajatuksena myös tilitys, eihän sitä koskaan tiedä jos ulosottokelpoinen saisi vähän lisätiliä tälläisestä, harmi ettei olla Amerikassa. Mitäpä jos Axlia on kiristetty, ihan suullisesti?  Niin. 

Vierailija
20/37 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole näpistyksestä vaan itseasiassa kyse on vakavasta varkaudesta. Jos esimerkiksi joku pöllisi meidän kotoa yhden muistitikun niin mieheni firman asianajajat tekisivät tyypistä muusia heti sillä ne sisältävät salassa pidettävää materiaalia. Nainen ei millään ole varmasti voinut tietää mitä materiaalia tikulla oli. Hän olisi voinut kertoa epäilyksistään virkavallalle joka olisi voinut tehdä kotietsinnän ja ottaa tikut laillisesti haltuunsa. Tai sitten muistitikun ottanut nainen tiesi todella hyvin mitä muistitikulla oli, ehkä oli jopa katsellut aiemmin Axln ottamaa matskua yhdessä Axln kanssa. 

Totuus nyt vain on että nainen on yksityiskodista anastanut arkaluontoista omaisuutta joka ei ole hänen. Axl on varmasti joo paskapää mutta taitaa tässä naisilla olla ajatuksena myös tilitys, eihän sitä koskaan tiedä jos ulosottokelpoinen saisi vähän lisätiliä tälläisestä, harmi ettei olla Amerikassa. Mitäpä jos Axlia on kiristetty, ihan suullisesti?  Niin. 

Tuskinpa on. Jos olisi, se olisi varmasti tullut jo ilmi. Jos olisi, Axl tuskin olisi uhkaillut naisia ennen jutun paljastumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi