Mitä kissallesi kuuluu juuri nyt?
Täällä Eino-Hilpakka* yrittää ottaa aurinkoa kainaloihinsa nukkumalla solmussa. Harmi ettei aurinko oikein tuolta pilvien takaa paistele.
*nimi muutettu turvallisuussyistä
Kommentit (98)
Lienee jossain pihalla tyytyväisenä kun sai äsken kermaa.
Mies menee yöksi töihin ja nukkuu nyt. Kissa nukkuu sen polvitaipeessa peiton alla. Hetken piti etsiä, missä on. Sanoi: "Kur".
Makoilee meidän mukavalla työtuolilla tietokonepöydän ääressä ja peseytyy. Joudun palstailemaan kännykällä sohvalla.
Hän täytti tässä kuussa 10 vuotta. On fitissä kunnossa, mutta hieman väsynyt mökkireissun jälkeen, joten makoilee selällään jalat suorana. Äitini lupasi tuoda tuoretta kissanminttua viikonlopuksi, joten asiat ovat mukavasti.
Toinen nukkuu mun sängyssä ja toinen huutelee ruokakupin ääressä, että tarjolla on vaan paskaa murkinaa.
Ei ole näkyvissä mut todennäköisesti tarkkailevat mua ja suunnittelevat ilkeitä
Odottakaa vain kun tuo aurinko tuosta laskee ja hiukan viilenee... sen jälkeen taitaa monessa kodissa olla hulluuskohtaukset menossa
Just kävi sylkyssä silittelyissä ja nyt istuskelee tuolla parvekkeella katselemassa mitä ulkona tapahtuu.
Nukkuu kiipeilypuun padassa. Käytiin ulkoilemassa ja vaikka tarkkailuksi vaan meni, on se niin väsyttävää olla aistit terävinä koko ajan :D. Noo, yhden jonkun lentävän pikkuötökän sai kiinni ja söi. Sisälle tultuamme söi palan possun sydäntä ja nyt siis nukkuu.
Makaa pöydällä ottamassa aurinkoa ihan löllönä :) Välillä kääntää kylkeä ja kuuntelee milloin isännän auto kurvaa pihaan.
Hetkinen, kysyn häneltä.
Joo, hyvää kuuluu ja kiittä kysymästä. Terveisin Jotaarkka Pennanen, maatiaiskissa 15 v.
Chillaa tuossa jalkopäädyssä, ukkonenkaan ei meidän Onni-Johannesta (nimi myöskin muutettu) haitannut.
Näyttää ottavan aurinkoa verassin lattialla..
Kissanpäivät meneillään. Sai juuri pari katkarapua. Hänen SUURINTA suurta herkkua :D
Oranssi kissa, jolla on valkoinen mahaturkki, nukkuu parvekkeella.
Mustalle kissalle heittelin hetki sitten tyhjiä herneenpalkoja, koska kissa rakastaa niiden jahtaamista.
Palvelija siivoaa palot myöhemmin lattialta.
Pojat itkevät kopassa autossa kun olemme menossa mummolaan (äidilleni) kylään :( no onneksi ollaan kohta perillä!
Huom, en itse aja nyt :D
Poju lojuu vitriinin päällä ja tarkkailee sieltä mun palstailua. Välillä marisee koska on tylsää eikä ruokaakaan vielä näy. Toivoo että joku muista kissoista heräisi ja tehtäisiin jotain.
Naukuu tauotta, koska keittiön ikkunassa (sisäpuolella) on ötökkä, johon hän ei yletä. Miumiu!
Meidän mummeli nukkuu tällä hetkellä mun sylissä, ja vaikuttaa tyytyväiseltä. En viitsi herättää toista kysyäkseni.
Täällä paksu, laiska ja ihana kollimme pelkää, että muutamme jälleen, koska mies siivoaa hänen omaa makkariaan. On paennut äärimmäisen kauas eli miehen makkarin takanurkkaan.
Reppana.