Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kissallesi kuuluu juuri nyt?

Vierailija
30.06.2016 |

Täällä Eino-Hilpakka* yrittää ottaa aurinkoa kainaloihinsa nukkumalla solmussa. Harmi ettei aurinko oikein tuolta pilvien takaa paistele.

*nimi muutettu turvallisuussyistä

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa täynnä, kun laitoin sapuskaa kippoon. Nyt nukkuu vieressä ja kehrää. Eli ilmeisen tyytyväinen.

Vierailija
62/98 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naza Antikjor kirjoitti:

Miks täällä aina jauhetaan kissoista? En oo koskaan nähny täällä ketjua "Mitä koirallesi kuuluu juuri nyt?" tms.. :( Olen pettynyt! 

Oletko vähän vajaa? Jos haluat nähdä tietyn ketjun, etkä löydä sellaista, TEE SE ITSE!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kesäloman ajan hoidossa. Ihan hyvin sillä menee, sen tiedän, hoitaja lähetti kuvan jossa se nukkuu tyytyväisenä kerällä. Eikä ole vielä laittanut asuntoakaan remonttiin. Mutta ikävä sitä mussukkaa on, ja tekisi mieli kysellä mitä sille kuuluu. Ei nyt joka päivä sentään viitsi.

Vierailija
64/98 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen katselee ikkunasta ulos, ja toinen leikkii kuivatulla kananjalalla :3

Vierailija
65/98 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Datailen sohvalla, läppäri yhdistettynä telkkuun ja kuunnellaan biisejä. Kisu on tuossa viereassä kerällä, tyytyväisen ja rauhallisen oloisena (kerrankin) :)

Vierailija
66/98 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimalainen pisti eilen nuorta neitiä tassuun. Nukkuu sängyssä turvonneen koipensa kanssa.

Vierailija
67/98 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani kiroili minulle äsken, kun hän oli parvekkeella loikoilemassa ja olin vahingossa jättänyt oven kiinni, ettei päässyt kulkemaan. Viihtyy hyvin parekkeella, eli ei se sisätiloihin varsinaiseti halunnut, mutta hän ei siedä ollenkaan suljettuja ovia. Se kiroilu oli kuin vihaisesti äyskäisty "kurr".

Vierailija
68/98 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein iloista tuntuu kuuluvan. Neiti seuraa mua koko ajan ja höpisee minkä kerkiää, seurallinen ja energinen on aina mutta nyt tuntuu juttua riittävän eilistä enemmän. Eiköhän tuo leikkiin pyydä siis, että nyt se palsta taas kiinni! :)

Vierailija
69/98 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuttua? Nää on ihan kuin meidän tyttöset. :)

Vierailija
70/98 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen kisu makoilee vieressä olevassa sängyssä, eli minun sängyssäni, katselee minua söpösti kun katson mitä se tekee. Toinen nukkuu omassa pedissään eri paikassa. Hyvin menee ja kissoilla on uniaika! :) Ovat ne semmoisia mamman mussukoita. <3

Vierailija
71/98 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissani kiroili minulle äsken, kun hän oli parvekkeella loikoilemassa ja olin vahingossa jättänyt oven kiinni, ettei päässyt kulkemaan. Viihtyy hyvin parekkeella, eli ei se sisätiloihin varsinaiseti halunnut, mutta hän ei siedä ollenkaan suljettuja ovia. Se kiroilu oli kuin vihaisesti äyskäisty "kurr".

Meidän kissan kielessä kurr ei ole kirosana, vaan tervehdys, Minä tulen täältä.

Vierailija
72/98 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen kisu makoilee vieressä olevassa sängyssä, eli minun sängyssäni, katselee minua söpösti kun katson mitä se tekee. Toinen nukkuu omassa pedissään eri paikassa. Hyvin menee ja kissoilla on uniaika! :) Ovat ne semmoisia mamman mussukoita. <3

Kissa on just niin rakastettava kun se katselee siristetyin silmin. Samalla kehrää hiljaa.

Vierailija
73/98 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 v kissani elää viimeisiä kuukausiaan ja on ihan tyytyväinen. Minä jään ikävöimään kun joudun luopumaan. 21 vuotta tuossa sisäkissana ollut ja kaikessa mukana.

Vierailija
74/98 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos iltani piristämisestä :D. Tuo nimen muuttaminen turvallisuussyistä oli aika hyvä idea ;)

Vierailija
75/98 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikän kissa piiloutu peiton alle, kun ukkostaa ja sataa kaatamalla. :(

Vierailija
76/98 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:Z palvelija ei ole antanut tarpeeksi herkkuja

Vierailija
77/98 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihmetellään että mihin se lämmittävä aurinko on karannut

Vierailija
78/98 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu näytön ja näppiksen välissä, vasen tassu osittain näppiksen yläreunan päällä.

Vierailija
79/98 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneen vieressä omalla pedillään vetelee sikeitä

Vierailija
80/98 |
10.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuu sängyn päällä. Tästä minun paikalta en näe kuin yhden korvan hänestä. Se loistaa kuin vaaleanpunainen lamppu ikkunasta tulevassa valossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän