Mitä kissallesi kuuluu juuri nyt?
Täällä Eino-Hilpakka* yrittää ottaa aurinkoa kainaloihinsa nukkumalla solmussa. Harmi ettei aurinko oikein tuolta pilvien takaa paistele.
*nimi muutettu turvallisuussyistä
Kommentit (98)
Naza Antikjor kirjoitti:
Miks täällä aina jauhetaan kissoista? En oo koskaan nähny täällä ketjua "Mitä koirallesi kuuluu juuri nyt?" tms.. :( Olen pettynyt!
Oletko vähän vajaa? Jos haluat nähdä tietyn ketjun, etkä löydä sellaista, TEE SE ITSE!
On kesäloman ajan hoidossa. Ihan hyvin sillä menee, sen tiedän, hoitaja lähetti kuvan jossa se nukkuu tyytyväisenä kerällä. Eikä ole vielä laittanut asuntoakaan remonttiin. Mutta ikävä sitä mussukkaa on, ja tekisi mieli kysellä mitä sille kuuluu. Ei nyt joka päivä sentään viitsi.
Toinen katselee ikkunasta ulos, ja toinen leikkii kuivatulla kananjalalla :3
Datailen sohvalla, läppäri yhdistettynä telkkuun ja kuunnellaan biisejä. Kisu on tuossa viereassä kerällä, tyytyväisen ja rauhallisen oloisena (kerrankin) :)
Kimalainen pisti eilen nuorta neitiä tassuun. Nukkuu sängyssä turvonneen koipensa kanssa.
Kissani kiroili minulle äsken, kun hän oli parvekkeella loikoilemassa ja olin vahingossa jättänyt oven kiinni, ettei päässyt kulkemaan. Viihtyy hyvin parekkeella, eli ei se sisätiloihin varsinaiseti halunnut, mutta hän ei siedä ollenkaan suljettuja ovia. Se kiroilu oli kuin vihaisesti äyskäisty "kurr".
Oikein iloista tuntuu kuuluvan. Neiti seuraa mua koko ajan ja höpisee minkä kerkiää, seurallinen ja energinen on aina mutta nyt tuntuu juttua riittävän eilistä enemmän. Eiköhän tuo leikkiin pyydä siis, että nyt se palsta taas kiinni! :)
Onko tuttua? Nää on ihan kuin meidän tyttöset. :)
Toinen kisu makoilee vieressä olevassa sängyssä, eli minun sängyssäni, katselee minua söpösti kun katson mitä se tekee. Toinen nukkuu omassa pedissään eri paikassa. Hyvin menee ja kissoilla on uniaika! :) Ovat ne semmoisia mamman mussukoita. <3
Vierailija kirjoitti:
Kissani kiroili minulle äsken, kun hän oli parvekkeella loikoilemassa ja olin vahingossa jättänyt oven kiinni, ettei päässyt kulkemaan. Viihtyy hyvin parekkeella, eli ei se sisätiloihin varsinaiseti halunnut, mutta hän ei siedä ollenkaan suljettuja ovia. Se kiroilu oli kuin vihaisesti äyskäisty "kurr".
Meidän kissan kielessä kurr ei ole kirosana, vaan tervehdys, Minä tulen täältä.
Vierailija kirjoitti:
Toinen kisu makoilee vieressä olevassa sängyssä, eli minun sängyssäni, katselee minua söpösti kun katson mitä se tekee. Toinen nukkuu omassa pedissään eri paikassa. Hyvin menee ja kissoilla on uniaika! :) Ovat ne semmoisia mamman mussukoita. <3
Kissa on just niin rakastettava kun se katselee siristetyin silmin. Samalla kehrää hiljaa.
21 v kissani elää viimeisiä kuukausiaan ja on ihan tyytyväinen. Minä jään ikävöimään kun joudun luopumaan. 21 vuotta tuossa sisäkissana ollut ja kaikessa mukana.
Kiitos iltani piristämisestä :D. Tuo nimen muuttaminen turvallisuussyistä oli aika hyvä idea ;)
Meikän kissa piiloutu peiton alle, kun ukkostaa ja sataa kaatamalla. :(
:Z palvelija ei ole antanut tarpeeksi herkkuja
Meillä ihmetellään että mihin se lämmittävä aurinko on karannut
Nukkuu näytön ja näppiksen välissä, vasen tassu osittain näppiksen yläreunan päällä.
Tietokoneen vieressä omalla pedillään vetelee sikeitä
Nukkuu sängyn päällä. Tästä minun paikalta en näe kuin yhden korvan hänestä. Se loistaa kuin vaaleanpunainen lamppu ikkunasta tulevassa valossa.
Vatsa täynnä, kun laitoin sapuskaa kippoon. Nyt nukkuu vieressä ja kehrää. Eli ilmeisen tyytyväinen.