Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä meinaa mies, joka kehuu ihan maasta taivaisiin, mutta sitten ei vastaa viestiin?

Vierailija
30.06.2016 |

Tapasin eilen ekaa kertaa miehen, kenen kanssa ollaan viestistelty viikon ajan. Käytiin yhdessä pyöräilemässä, jonka jälkeen mies tuli vielä luokseni. Vaikutti todella fiksulta ja hyväkäytäksiseltä mieheltä, jo viestitellessä oli todella kiinnostunut, esitti paljon kysymyksiä ja tultiin hyvin juttuun.

Pyöräilyn jälkeen kun mies tuli luokseni, asiat johtivat toiseen ja harrastimme seksiä. Vielä illalla mies lähetti viestin, jossa kiitti illasta ja kertoi hänellä olleen todella mukavaa, mainitsi myös kuinka hurmaavana ja miellyttävänä ihmisenä hän minua pitää ja kuinka meillä on paljon yhteistä.

Vastasin viestillä, jossa kiitin miestä ja kerroin myös nauttineeni illasta ja hänen seurastaan. Nyt mies ei kuitenkaan ole vastannut viestiin mitään, vaikka normaalisti on kuitannut kaikki viestit.

Mulle jäi oikeasti miehestä sellainen olo, että olisi muutakin kuin yhdenillanjutun perässä, mutta sitäköhän tuo mies nyt sitten kuitenkin vain oli vailla?

Eniten jäi mietityttämään tuo, miksi hän niin ylisti minua noissa viesteissä ja oli selvästi kiinnostunut kuulemaan enemmän, mutta nyt ei enää vastaa mitään?

Ei kai mies oli noin innoissaan lähettänyt tuota viimeistä viestiä, jos olisi pettynyt tapaamiseemme?

Pitäisikö mun nyt unohtaa mies vai elätellä toivoa, että häneltä tulee vielä viesti? Vai voinko itse vielä häntä lähestyä, olisiko täysin noloa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota jos laittaa jotain, mutta älä ainakaan itse laita mitään. Mulle käynyt samoin, mies oli hetken ihastunut mutta olikin tosiasiassa vielä ex-muijassaan kiinni ja etsi laastaria.

Vierailija
2/21 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä nyt ei ikinä tiedä. Teillä oli kiva ilta joten vaikkei mies ottaisi enää yhteyttä niin pääasia, että sinullakin oli mukavaa. Minä ehkä odottaisin, että mies ottaa yhteyttä, mutta tee niin kuin parhaaksi näet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nin, ei kyllä ole yhtään tapaistani tehdä minkäänlaista aloitetta miesten suhteen, odotan aina sitä mieheltä. Mies kuitenkin vaikutti niin lupaavalta tapaukselta ja ehkä noista positiivisista puheista rohkaistuneena uskaltaisin parin päivän päästä viestiä laittaakin, jos ei miehestä kuulu...

Inhottaisi vaan olla kokeilematta onnea vielä kerran, jos miehestä ei kuulu.

Vierailija
4/21 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tapahtunut ja nyt klo 14:30 olet paniikissa. Voi herrajestas naisia!

Vierailija
5/21 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa viestissäsi ollut mitään mihin vastata.

Vierailija
6/21 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan tajunnut miksi menit ensimmäisellä tapaamisella sänkyyn. Kyllähän se kertoo miehelle että olet helppo ja seksi kelpaa.

Vierailija
7/21 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tapasitte? Ehkä hän on töissä? Odota nyt iltaan asti. Jos sitten ei kuulu mitään, niin peli on selvä. Rakastunut mies haluaa luoksesi uudestaan, mieluiten heti.

Tosin kyllä rakastunut mies olisi päivän aikana vaikka palaverista livahtanut vessaan laittamaan sinulle lemmekkään viestin. Sikäli huono ennuste nyt tuolla. Yhden illan juttu.

Vierailija
8/21 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytänyt jo jonkun toisen.

Vierailija
9/21 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehen pitää puhua noin oli aikeet mitkä vaan. Eihän siitä muuten seuraisi mitään os olisi ihan mölli.

Vierailija
10/21 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa viestissäsi ollut mitään mihin vastata.

No niin, tämä minuakin jäi harmittamaan, olisi itse pitänyt tajuta siinä viestissä ehdottaa, josko miestä kiinnostaisi uusi tapaaminen... Jäin nyt ehkä liikaa ylianalysoimaan, josko mies koki, että mä en kaipaa muuta kun sitä panoa.. Sillä houkuttaisi laittaa viestiä:D

Ja joo, onhan tää hauskaa olla paniikissa ennen kolmea iltapäivällä kun viestiä ei kuulu, mutta ollaan ennen tapaamista viestitelty käytännössä koko ajan, ja mies on aina vastannut nopeasti

Vierailija
11/21 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tietää mitä meinaa kun menit heti sänkyyn. Pelkäsitkö ettei ole muutoin enää kiinnostunut. No pelimiehet eivät olekaan.

Vierailija
12/21 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedostan itsekin, ettei ehkä olisi pitänyt mennä sänkyyn, jotenkin asiat vain johtivat siihen. Toivottavasti se nyt ei pilannut kaikkea.

Vierailija
13/21 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä nyt ei todellisuudessa ole väliä meneekö heti vai vasta vuoden päästä sänkyyn. Jos mies on ihastunut tai välittää niin ei hän ajattele mitenkään pahalla sitä, että sänkyyn hypätään vaikka heti. Älä ainakaan ala soimaamaan itseäsi moisesta.

Vierailija
14/21 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tiedostan itsekin, ettei ehkä olisi pitänyt mennä sänkyyn, jotenkin asiat vain johtivat siihen. Toivottavasti se nyt ei pilannut kaikkea.

Ei se sitä pilannut. Minä menin sänkyyn ihanan miehen kanssa jo toka tapaamisella, ja päädyimme yhteen. Jos olisit pihdannut kauemmin ja mies oli vain sen perässä, hän olisi kumminkin lähtenyt sen jälkeen vaikka olisi kestänyt kolme viikkoa.

Jos te ette olleet sopivat toisillenne, ei vaikuta mitä teit tai jätit tekemättä. Ainakin sait seksiä.

Vierailija
15/21 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmoinen mies joka sai jo haluamansa eli piparia. Ei sen enää tarvitse vastata sun viesteihin. Taidat olla idiootti....

Vierailija
16/21 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei sillä ole väliä jos mies on ihastunut. Tosin pelimies teeskentelee ihastusta. Eli joskus vaikea erottaa näitä. Lisäksi sulle itsellesi parempi ettet hyppää saman tien sänkyyn, koska useilla naisilla se lisää kiintymystä mieheen. Sitten jos onkin pelimies niin onkin ikävää ja itkuja. Ei tietenkään kaikki toimi näin. Itse en uskaltaisi, koska menee sydän niin helposti rikki.

Vierailija
17/21 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole paskankaan merkitystä, menetkö ensitreffeillä sänkyyn vai et.

Jos teillä synkkaa ja molemmat ovat kiinnostuneita-> jatkoa seuraa.

Jos on kivaa ja ehkä synkkaakin, mutta molemmilta tai toiselta puuttuu se "jokin" mikä saa hakeutumaan toisen seuraan aina uudelleen ja uudelleen-> jatkoa ei seuraa.

Mutta sinänsä en tässä keississä vetäisi vielä johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen, kun vasta eilen tapahtunut.

Vierailija
18/21 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pelimieheltä. Oli ihana ja ihastuit heti, menit sänkyyn heti ensi tapaamisella, etkä oikein itsekään tiedä miksi vaan "tapahtumat vain jotenkin johtivat siihen". Nyt miehestä ei enää kuulu. No voi hän ehkä uudestaankin sua varmasti panna, jos ei juuri silloin ole muita saatavilla, mutta älä nyt tyttöparka ala elätellä toiveita mistään sen enemmästä. Mutta ajattele, että se oli (toivottavasti) hauskaa sen.hetken kuin sitä kesti ja se oli oppimiskokemus, ensi kerralla toimit jo hieman järkevämmin.

Vierailija
19/21 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ole paskankaan merkitystä, menetkö ensitreffeillä sänkyyn vai et.

Jos teillä synkkaa ja molemmat ovat kiinnostuneita-> jatkoa seuraa.

Jos on kivaa ja ehkä synkkaakin, mutta molemmilta tai toiselta puuttuu se "jokin" mikä saa hakeutumaan toisen seuraan aina uudelleen ja uudelleen-> jatkoa ei seuraa.

Mutta sinänsä en tässä keississä vetäisi vielä johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen, kun vasta eilen tapahtunut.

Lisään nyt vielä, että itse en kadu seksiä jos homma kariutuu nopeasti.

Sainpahan ainakin seksiä, vaikka jutusta ei muuta tulisikaan.

Vierailija
20/21 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävittekö suihkussa ennen seksiä? Tuli vaan mieleen, että saattoi olla aika aromikas värkki koko päivän kestäneen pyöräilyn jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan