Tupakka-askin hinta nousee n. 2 euroa
Eikö ne maksa nytkin jo jotain 5 euroa?
Paljonko sähkötupakka maksaa?
Kommentit (146)
Nousisi vaikka kympin. Ei haittaa
Ärrin murrin, no haetaan sitten Venäjältä mahorkkaa niin Suomen herroille jää luu käteen, kele, tana, ttu.
Nousisi viisi euroa. Pitäisi oikeastaan olla testit ja tupakkavero.
Ns. haitallisten tuotteiden (tupakka, karkit, limsat yms.) veronkorotus on mielestäni ihan ok.
Itse poltan vain "juhlimassa" ollessani (alle 10krt/vuosi), joten tuota paria euroa ei edes huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Ns. haitallisten tuotteiden (tupakka, karkit, limsat yms.) veronkorotus on mielestäni ihan ok.
Itse poltan vain "juhlimassa" ollessani (alle 10krt/vuosi), joten tuota paria euroa ei edes huomaa.
Olen samaa mieltä. Olisi hyvä, jos makeisverokin nousisi kovasti.
ap. nimittäin syö aivan liikaa karamellia.
Vierailija kirjoitti:
Nousisi viisi euroa. Pitäisi oikeastaan olla testit ja tupakkavero.
Joo, viisi vaikka viisieuroa saisi nousta.
Mutta mitkä testit? Ja tupakkaverohan on, ja sitähän tässä juuri nostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ärrin murrin, no haetaan sitten Venäjältä mahorkkaa niin Suomen herroille jää luu käteen, kele, tana, ttu.
Kannattaa myös pissata housuun ja pidättää hengitystä. Varmasti suomen herroja harmittaa sitten vielä enemmän. Nih 😉
Hyvä, kulutus vähenee ja kansa tervehtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse poltan vain "juhlimassa" ollessani (alle 10krt/vuosi), joten tuota paria euroa ei edes huomaa.Olen samaa mieltä. Olisi hyvä, jos makeisverokin nousisi kovasti.
Sokerivero olisi paikallaan,
Karamellien syöntiä voi kyllä vähentää tai lopettaa ilman verojakin.
Siihen tulee lisänä sytkärin ja tulitikun käyttö vero. Puhetta oli myös että tulis sauhuvero
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa myös pissata housuun ja pidättää hengitystä. Varmasti suomen herroja harmittaa sitten vielä enemmän. Nih 😉
Samoin kannattaa lyödä kirveellä omaan polveensa, niin herroja taas harmittaa kun sairaanhoitokulut nousee ja pahentaa budjettivajetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse poltan vain "juhlimassa" ollessani (alle 10krt/vuosi), joten tuota paria euroa ei edes huomaa.Olen samaa mieltä. Olisi hyvä, jos makeisverokin nousisi kovasti.
Makeisverokin saisi kyllä nousta reilusti. Itsekin syön liikaa karkkia enkä varmaan vähentäisi vaikka vero nousisi. Silti kannatan makeisveron nostamista.
Koko tupakoinnin saisi oikeasti vaikka kieltää kokonaan. Siitä ei ole mitään hötyä meille kenellekään, vaan se vie vain terveytemme. Poltin aiemmin itsekin, mutta sittemmin olen lopettanut.
Vierailija kirjoitti:
Se vaan että 15.8. alkaen Venäjällä pitää olla 24 tuntia että saa tuoda tupakkaa, ei ainakaan tule mulla joka viikko oltua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että kaikki saa kärsiä kun et muuten osaa hillitä ahmimistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että kaikki saa kärsiä kun et muuten osaa hillitä ahmimistasi?
Mukavaa päivän jatkoa sinullekin päivänsäde.
Hyvä että nousee.