Naurettava toi S-markettien " Oletko omistaja?"-kysely kassoilla
Äsyttävää
Kommentit (31)
Väärä termi tosiaan. Osuuskunnassa on jäseniä. Osuuskuntaa ei yksin omista kukaan. Miksi se ihmisiä häiritsee että hekin voivat päästä vaaleissa siellä vaikuttamaan, sitä tosin en ymmärrä.
Kyllä täällä taas s-ryhmää mollataan. Mikäs taho juuri hankki itselleen Siwat ja Valintatalot?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä taas s-ryhmää mollataan. Mikäs taho juuri hankki itselleen Siwat ja Valintatalot?
Oliko tämä argumentti jonkun puolesta tai jotain vastaan? Paikalliset siwat olivat se kallein lähikauppa, tosin ainoat jotka oli auki tiettyinä erikoispyhinä ennen vuodenvaihteen lakimuutosta.
Olen vähentänyt S-kaupassa käyntiä idioottimaisen maksupäätteen takia. Ostan usein sen verran vähän, että maksun voisi hoitaa nopeasti pikamaksulla. Mutta ei S-kaupassa! Laitat pankkikortin maksupäätteen kylkeen, kone kysyy sitkeästi jäsenkorttia... Muissa kaupoissa pääte ymmärtää, että bonuskorttia ei näytetätä, ja siirtyy automaattisesti ottamaan maksun.
S-kauppa on vain bonususkovaisille tuulipukuihmisille.
Jos olisin omistaja niin Prismasta saisi niitä tuotteita mitä MÄ haluan ostaa. Esim. Plantin soijajogurttia isommissa tölkeissä. Ne poisti ne Prismoista ja nyt mä joudun hakemaan soijani Cittarista. Mistä tietysti sitten samalla ostan muunkin ruokani.
Sais ne myyjät kysyä ihan samalla tavalla kuin aina ennenkin, että onko asiakkaalla s-etukorttia. Mikä hiton omistaja?? Se kysymys ei edes sisällä mitään tietoa siitä että minkä omistaja.. huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tv-mainos on ärsyttävä, jossa limainen setämies lesoilee, että eiköhän me oteta sieltä omistajan viinilistasta.
Ja Sara Sieppi flirttaili alaikäisen kanssa.
Kuitenkin jo 16-v täyttänyt ja vartalo vielä + 40 v, jotenkin eiköhän ole ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
harvassa firmassa henkilökunta saa paremmat edut kun omistaja
Hyvä pointti!
Lopetin S ryhmän kaupoissa käynnin ton tuperän kyselyn takia. Mainoksetkin aiheuttaa kanavan vaihdon välittömästi.