Naurettava toi S-markettien " Oletko omistaja?"-kysely kassoilla
Äsyttävää
Kommentit (31)
Mulla on s-etukortti, mutta menen aina ihan hämilleen kun myyjä kysyy "oletko omistaja", ja vastaan että en ole 😞
Se tv-mainos on ärsyttävä, jossa limainen setämies lesoilee, että eiköhän me oteta sieltä omistajan viinilistasta.
S-ryhmä: kilpailun estäjä Suomessa eli suuri syy kalliiseen ruokaan. Saavuttanut asemansa poliitikkojen avustuksella.
Vierailija kirjoitti:
Se tv-mainos on ärsyttävä, jossa limainen setämies lesoilee, että eiköhän me oteta sieltä omistajan viinilistasta.
No on se poikakin ärsyttävä.
Jep, noloa ja ärsyttävää, mutta ks. käsky tulee ylemmältä taholta... T. S-ryhmäläinen ravintolatyöntekijä
Vierailija kirjoitti:
Ja Sara Sieppi flirttaili alaikäisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se poikakin ärsyttävä.
Joo. Tietenkin ovat heti ärsyttäviä, kun eivät ile mitään pyykkilautavatsaisia ja rasvattuna nuorukaisia, vasn tavallisia ihmisiä. Minusta mainos on piristävä poikkeus.
Joo, tän takia olen jättänyt s-kortin kotiin pöytälaatikkoon. Omistaja my ass. Oikeasti s-mafia tappaa kaikki pikkukaupat kaavoitussuhmuroinnillaan ja omistajat on ihan muualla
Onko koskaan tullut mieleen miksi prismat ja ABC:t ym ovat järjestäen aivan keskeisellä paikalla ihan tuppukylissäkin ja keskellä isojen teiden risteyksiä? Varmaan vaan hyvä säkä käynyt tonttikaupoilla..?
"Joo kiitos kysymästä, mutta en ole omistaja enkä haluakaan olla"
En oo omistaja, omistajat on HAVAJILLA imemässä trooppisia juomia apinanpääkalloista. Ei täällä räkäisessä Suomessa
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
"Mutta minä olen omistaja, anna hampurilainen ilmaiseksi"
Hesburgerin kassalla.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Meidän lähikaupassa ei onneksi edes kysytä, höylään vaan korttia ja sillä selvä :D
Alkossa lyön viinapullon tiskiin ja vilautan MasterCardia koneelle, ostos tehty.
-IISAK SONNI
Nyt on maha täynnä
Joo siis HOK-elanto on linjannu niin ja tosiaan työntekijöiden on pakko kysyä sitä vaikka pomotki on sitä mielt et se kuulostaa tyhmältä :D
S-ketju koittaa kalastella tuolla sellaisia ihmisiä, jotka menevät tuohon halpaan. Mitä se omistaja oikeasti käytännössä tarkoittaa? Jos minä olisin edes piirun vertaa omistaja, niin eikö tuotteiden pitäisi olla minulle halvempia? Mitkään bonukset ei paljoa vaikuta, jos tuotteet on kalliita.
Olen siirtynyt lidliin. Sieltä saa kaiken perustarvittavan paaaljon halvemmalla. Lidl avasi minun silmät huomaamaan kuinka nuo kaksi isoa, k- ja s-ketju pitää hintoja korkealla. Suorastaan hävyttömän korkealla. Riistokorkealla. Jos tarvin jotain erikoisempaa, mitä lidlistä ei saa, niin sitten lähden hakemaan muualta, mut muuten lidl on vallan mainio ja mun lemppari.
Joten kyllä, omistakysely on naurettava. Saa vain enemmän ärsyyntymään, kun aliarvioivat ihmisiä noin.
Niin on. Enää ei edes saa kysyä että "onko s-etukorttia", siitä tulee pomolta noottia ja mystery shoppingissa lähtee pisteitä.