Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori esimies apua vailla

Vierailija
29.06.2016 |

Hei mammat! Teiltä kun saa tunnetusti apua joka asiaan, niin auttakaa nyt neitoa hädässä.
Olen ollut n. Vuoden esimiehenä isommassa työporukassa, joista moni olisi halunnut paikalleni. Osa työntekijöistä on minua vanhempia, ja erittäin katkeria siitä, että juuri minut valittiin tehtävään. Heillä ei siis ole työtehtävään parempaa koulutusta eikä työkokemusta.
Tämä porukka harrastaa seläntakana supisua ja puukottaa minua reilustikin selkään. Itse en todellakaan ole tuohon ala-arvoiseen käyttäytymiseen lähtenyt, vaan hoidan työtehtäväni hyvin ja pyrin olemaan heille hyvä esimies, kaikesta tästä pelleilystä huolimatta.
Omat voimavarat vaan alkaa olla lopussa, sillä se jokapäiväinen ulkopuoliseksi itsensä tunteminen vie voimia (talon muut esimiehet siis selkeästi heidän silmissään parempia, vain minulle ovat ilkeitä). Oma esimieheni ei nää asiaa yhtä vakavana kuin minä.
Joka päivä lähden töihin haikealla mielellä. Tykkään kuitenkin työstäni, työkavereistani ja työpaikasta, joten en haluaisi paikasta lähteä.
Kysyisin siis, onko kellään mitään kokemuksia tai vinkkejä jakaa?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta, valitettavasti. Yritä muistaa, että vika ei ole sinussa. Anna paskojen olla ja hoida työsi, älä alennu heidän tasolleen.

Nämä ovat auttaneet minua. Harrastus johon voi purkaa sitten työpäivän päätteksi kiukkua on ihan jees.

Toivottavasti oli edes jotain apua, tsemppiä!

Huh! Jos esimies ajattelee alaisistaan noin, työpaikan ilmapiiristä tulee hirveä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi