Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koti puutarha viljelystä kysymys?

Vierailija
29.06.2016 |

Miksi kaikista lehtikaalista, rukolasta ja nauriista syöty lehdet tai reikiä täynnä. Mikä olis auttanu työ meni hukkaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista. Että tästäkin saitte riidan aikaseks:)

Vierailija
22/24 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harso yli juhannuksen on yksi keino, kumppannuuskasvit toinen ja tuhkan käyttö kolmas. Itse esikasvatin jopa nauriit ja nyt ne ovat vähän reikälehtisiä, mutta jo syötävän kokoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä aina kannattaisi viljellä harson alla niin ei tule ongelmia.

Yleensä harso tuudittaa väärään turvallisuuden tunteeseen ja ötökät pitää juhlia harson alla lämpimässä.

Tosi moni tietää että sinne harson alle saa hyvin suihkutettua vaikka mitä ja sieltähän ne ei pääse karkuun, jos on niin käynyt että harso on väärin asennettu. Varmuudeksi voi aina antaa vaikka pakokaasua jos epäilee että harson alle on ryöminyt vaikka vesimyyriä tai pienempiä tuholaisia.

Vierailija
24/24 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä aina kannattaisi viljellä harson alla niin ei tule ongelmia.

Yleensä harso tuudittaa väärään turvallisuuden tunteeseen ja ötökät pitää juhlia harson alla lämpimässä.

niin no sinä et ole puutarhuri ja minä olen. Sen harson käytön voi opetella käymällä kurssin tai kysymällä ammattilaisilta.

Olen opiskellut viljelypuolen ja viherrakennuspuolen ja sen lisäksi lukasin itseni hortonomiksi. Takana on yli kolmekymmentä vuotta työtä puutarha-alalta.

Vielä ei ole myöhäistä vaihtaa alaa. Suosittelen. Jokainen on hyvä jossain, sinäkin.

Vähän ot.

Miksi hänen pitäisi vaihtaa alaa kun näyttää ja kuulostaa olevan ihan pätevä työssään?

Kokemusta ja koulutusta näyttäisi olevan takana paljon ja ammattiylpeyttä.