Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kauanko ihastumisen loppumisessa kestää?
29.06.2016 |
Miespuolinen työkaverini on ollut ihastunut minuun muutaman kuukauden. Tämän viikon hän on käyttäytynyt minua kohtaan todella ilkeästi eli hän selvästi yrittää saada ihastumisen loppumaan. Hänen silmistään näen kyllä, että hänellä on edelleen tunteita minua kohtaan.
Kauankohan tämä vaihe kestää, jään viikon päästä lomalle, onkohan hän kuukauden päästä jo päässyt tunteistaan eroon ja osaa käyttäytyä taas mukavasti minua kohtaan? En nimittäin kestä tuollaista käytöstä kovin kauaa, kun itselläni on edelleen tunteita tätä miestä kohtaan..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Riippuu henkilöstä ja kuinka vahvaa ihastus on. Onko se sellainen, että ihastuu aina vain joihinkin, vai onko tämä nyt totista hommaa.
No mut kokemuksesta voin sanoa, että.... Ittelläni on melkein 2.vuotta ollut tietty mies mielessä, vaikka me emme koskaan ole puhuneet. Näämme toisemme tietyssä paikassa (ei mitkään treffit vaan julkinen tilaisuus) kyllä jos ei kesälomaa lasketa, niin yleensä joka viikko. Katsekontaktia on, muttei muuta. En tiedä, hänessä vaan on sitä jotain, mitä muissa ei.