Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinä' seipäiden' ma-ti:)

27.02.2006 |

Hah..oli pakko laittaa toi otsikoksi, sillä itse olen jo kaikkea muuta, kuin seiväs;)

Täällä yöt alkavat käymään aina vaan tuskaisimmiksi- nyt jo! Lonkkia särkee, kun nukkuu kyljillä, rinnat painaa, jos ei pidä yölläkin rintsikoita ja pissalla saa rampata ainakin kahteen otteeseen yön aikana! Grr. Siihen päälle vielä taapero herättää ainakin kerran yössä tuttia laittamaan, joten on unet jääneet vähän kehnoiksi. Mites teillä muilla? Nukutteko vielä selällänne? Minun on pakko välillä oikasta itseni suoraksi, mutta pian alkaa henkeä ahistaa ja huomaan, että vauvakin alkaa heti mekastaa- ei siis tykkää henkään.

Niin se viikko taas alkaa...mutta mikä parasta, virallinen KEVÄT alkaa tällä viikolla!

sitruska ja ' irmeli' rv 21+1

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karnevaalit ohi! Poika oli ihan innoissaan, kun oltiin kadulla kattoo karnevaali kulkuetta ja kun sai pitää hienoa leijona-asua=) Kova kiire oli juosta muiden pienten " lehmien, pupujen ja tiikereiden" perässä. Hienoja pukuja oli lapsilla! Karkkia heittivät kulkue lavoilta semmosella tykityksellä, niin että näpäkkä mustelma nyt otsassa!

Kävin kattoo tota uutta äitiyspakkausta ja olipas se sievä=) Poikaa odottavat varmaan iloitsee (oli aikas poikamaiset värit).

Ens viikolla ois rakenne ultra ja kovasti toivon, että sais tietää kumpi siellä nyt tulee. Mutta jos ei saa tietää nyt, niin rv:llä 22 on 3D-ultra (ilmanen täällä), jossa toinen mahis saada tietää=)

miehellä oli yövuoro, joten kunhan se herää, niin lähdetään ostaa mulle mammahousut. Tänään meille tulee myös kuivausrumpu, JEE!!! Helpottaa kyllä kovasti tuota vaatehuoltoa ja pyyhkeet tulee ihanan pehmeeksi. Me ostettiin jo sisarusrattaat, kun saatiin niin edullisesti, mutta jouduttiin myydä, kun ne ei sopinutkaan meidän rappukäytävään. Ei saa ovea auki (meillä vain etuovi) tai jos työtää toiseen nurkkaan, niin ei saa kellarin ovea auki ilman, että pitää venklata rattaiden kanssa. Ja naapurisopu olis kyllä mennyttä jos laitettais muut asukkaat meidän rattaita siirtelemään, että pääseevät ulos ja sisään! Siispä päädyttiin peräikkäin istuttaviin. Ostetaan kyllä nyt ihan uutena ja odotellaan vähän myöhempään ajankohtaan (samalla näkee miten esikoinen suostuu vielä istua rattaissa). Muutenpa ei olla kyllä hommattu mitään. Esikoiselta löytyy vielä vaatteita ja sit kun tietää kumpi tulee, niin voi ostaa vaatteita ja muita tavaroita. Eilen säikäytti vähän kaupassa. Alko pyörryttää ja oli pakko alkaa istua, etten ois vaan pyörtynyt sinne kauppaan. Kyllä ihmiset katto vähän pitkään, kun akka rojotti istua siinä lattialla! Ja vielä kun oli karnevaali, niin varmaan luulivat, että siinä on akka ihan kännissä! mutta nyt aamukahvin keittoon=)

wekku 19+?

Vierailija
22/22 |
28.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja eipäs alakaan paaston aika vaan taitaa mennä vatsan kasvattamisen puolelle syömisineen...

Meillä mahtava ilma edelleen täällä. Leivoimme töissä lasten kanssa laskiaispullia, nam! Onkos muita leipureita?

Jaja, minullakin tuo istukka edessä ja samalla tavoin tunnen minäkin (jo useamman synnyttäneenä) heikompana nuo liikkeet. Yöllä tosin saa käydä kerran wc:ssä, mutta muuten mennyt ihan ok. Nyt tosin tuntuu noita liitoskipuja lievänä sisäreiden puolella. Toivottavasti menevät ohi nopeasti. Edelliseltä kun olin kolmisen viikkoa ihan jumissa ja kävely muistutti rouva-ankan taaperrusta lähinnä.

Rasvailetteko muuten vatsaa? Minä en ole kahdelta aikaisemmalta rasvaillut, mutta nyt entisenä painonpudottajana kammottaa uusien raskausarpien tuleminen ja nyt rasvaillaan. Tunnollisesti joka ilta. En tiedä, auttaako, mutta kokeillaan. Ainakin vauveli saa samalla hierontaa:)

Ostin myös tukisukkahousut joitakin viikkoja sitten. Ovat sellaiset stay up -malliset. Tosi hyvät (mutta hintavat...).

Nyt lähden lasten kanssa laskiaisriehaan, mies kun on töissä :(

Iloista laskiaistiistaita kaikille.

Carelia ja Tiitäinen (vielä viikko rua:aan)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla