te jotka tykkäätte tämmöisestä helteestä
Kommentit (25)
Missä on hellettä? Ei ainakaan pk seudulla ole kesäkuussa ollut yhtään hellepäivää, tänäänkin vain 21 astetta.
Onneksi huomenna pääsee lämpimään 2 viikoksi:) Forecan mukaan 28-30 ah!!
Ja ei ahdista, pari ekaa päivää on lämmin mutta sitten kroppa tottuu ja nauttii. Kumma kyllä kylmään en totu ikinä...
Vierailija kirjoitti:
Missä on hellettä? Ei ainakaan pk seudulla ole kesäkuussa ollut yhtään hellepäivää, tänäänkin vain 21 astetta.
Juuri eilen teinin kanssa puhuttiin tästä, kun uutisissa sanottiin, että Helsingissä on ollut sateisinta koko säähavainnoin aikana. Meillä taas on sateisia päiviä Jyväskylän seudulla ollut todella vähän vapun jälkeen (ehkä viisi, eikä niinäkään ole satanut kuin osan päivästä). Ja tosi lämpöisiä päiviä on ollut jatkuvasti. Juhannuksenkin täällä oli niin lämmintä ja aurinkoista, että melkein tuntui ironialta monen kaverin fb-päivitykset huonosta kelistä.
Sentään lämmintä ollut pari päivää, 20-21 astetta. Tulisikin edes muutama hellepäivä. Niin kylmää oli ennen juhannusta että sain kesäflunssan. Siitä sentään voiton puolella.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule kuuma eikä nihkeä olo. (Olen laiha ja kasvissyöjä.)
ööö... Olen 175/57 ja ollut kasvissyöjä vuodesta 1997...
T: 7
Ei ole meillä Espoossa ollut kunnon hellepäiviä (~30 C). Olen käynyt aurinkoisina päivinä rannalla, mutta ei puhettakaan, että esim. biksuissa tarkenisin. Teepparissakin viluttaa, kun tuulee. Ja mulla vielä läskiä lämmittämässä...