Onko n. 35-vuotiaan, yksinäisen, normipainoisen, perusruman ja pitkäaikaistyöttömän miehen mahdollista saada seksiä vaikkapa ruotsinristeilyltä tai baarista?
Vai onko ainoat mahdollisuudet itsensä ja asemansa parantaminen (vaatii hieman aikaa ja vaivaa tietenkin) tai prostituoidun luona vierailu?
Kommentit (12)
Täh, kaikki mun tuntemat miehet saa seksiä ja osa on todella rumia, pahasti alkoholisoituneita, työttömiä, kehitysvammaisia, alle 160-senttisiä, ja tiedän kaikkien saaneen seksiä tänä vuonna.
Mene huoriin. Itse käyn mieluusti vaikka saan pimppaa muutenkin.
Kunhan itse lasket rimaa. Liisa 20v 175cm/50kg ei ehkä innostu mutta Marjatta 40v 160cm/88kg saattaa hyvinkin kiinnostua.
Ei mut ihan oikeesti jos asenne on toi niin ei ihme ettei muijia löydy...
N25N kirjoitti:
Kunhan itse lasket rimaa. Liisa 20v 175cm/50kg ei ehkä innostu mutta Marjatta 40v 160cm/88kg saattaa hyvinkin kiinnostua.
Aloittajan asenteesta olen kanssasi samaa mieltä, mutta sinulta kysyisin, että luuletko esimerkiksi ylipainon tekevän naisen niin munan kipeäksi, että kuka hyvänsä kelpaa?
N25N kirjoitti:
Riman suhteen olet yksiselitteisesti väärässä, mutta voisitko tarkentaa mikä asenteessani on vikana, jotta osaisin sitä muuttaa? Ap
Vierailija kirjoitti:
N25N kirjoitti:
Aloittajan asenteesta olen kanssasi samaa mieltä, mutta sinulta kysyisin, että luuletko esimerkiksi ylipainon tekevän naisen niin munan kipeäksi, että kuka hyvänsä kelpaa?
En ole se jolta kysyit, mutta onhan se vähän niin, että jos naisessa on joku piirre, jota ei yleisesti pidetä hirveän viehättävänä, sellainen nainen saa vähemmän huomiota miehiltä ja ehkä itsekin tajuaa laskea rimaansa eikä odotakaan saavansa mitään adonista.
Kyse ei ole asenteesta, vaan siitä, että se itse iskemistapahtuma pitäisi jotenkin handlata. Itse kamppailin tämän kanssa vuosia, suurin vaikeus on nähdä itsensä haluttavana ja toimia sen mukaan. Sen lisäksi pitää asettaa taso oikealle kohdalle. Naiset ovat ongelmallisia, koska he tekevät hyvin harvoin aloitteita tai osoittavat suoraa kiinnostusta. Sen sijaan, jos he ovat pontentiaalisesti kiinnostuineta, he kiinnostuvat kun mies lähestyy heitä.
Nainen on kiinnostunut, mutta ei osoita sitä -> pidät itseäsi vastenmielisenä -> et lähesty -> et saa.
Nainen on kiinnostunut, mutta ei osoita sitä -> pidät itseäsi haluttavana -> lähestyt -> saat.
Ja missä monella menee pieleen:
Nainen on aivan eri tasoa kuin sinä, ei osoita kiinnostusta -> luulet liikoja itsestäsi -> lähestyt -> et saa. (Ns. niljakas setämies)
Nainen on aivan eri tasoa kuin sinä, ei osoita kiinnostusta -> et usko onnistuvasti mutta yrität väkisin -> lähestyt -> saat pakit -> uskot vielä vähemmän onnistuvasi (ns. pelokas lassukka).
Kaikkein vaikeinta on kun ei oikein usko itseseensä. Siitä pitäisi päästä yli ja tajuta, että on jokin joukko naisia, joka haluaa sinua.
N25N kirjoitti:
No, en minä marjattana kyllä ap:sta kiinnostuis, saati lähtis yhden illan juttuun mukaan. Ei nykyset nelikymppiset marjatat ole vielä mitään "kauheen vanhoja akkoja, joille kelpaa mikä vaan" - onko semmosia naisia missään ikäryhmässä.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole asenteesta, vaan siitä, että se itse iskemistapahtuma pitäisi jotenkin handlata. Itse kamppailin tämän kanssa vuosia, suurin vaikeus on nähdä itsensä haluttavana ja toimia sen mukaan. Sen lisäksi pitää asettaa taso oikealle kohdalle. Naiset ovat ongelmallisia, koska he tekevät hyvin harvoin aloitteita tai osoittavat suoraa kiinnostusta. Sen sijaan, jos he ovat pontentiaalisesti kiinnostuineta, he kiinnostuvat kun mies lähestyy heitä.
Nainen on kiinnostunut, mutta ei osoita sitä -> pidät itseäsi vastenmielisenä -> et lähesty -> et saa.
Nainen on kiinnostunut, mutta ei osoita sitä -> pidät itseäsi haluttavana -> lähestyt -> saat.
Ja missä monella menee pieleen:
Nainen on aivan eri tasoa kuin sinä, ei osoita kiinnostusta -> luulet liikoja itsestäsi -> lähestyt -> et saa. (Ns. niljakas setämies)
Nainen on aivan eri tasoa kuin sinä, ei osoita kiinnostusta -> et usko onnistuvasti mutta yrität väkisin -> lähestyt -> saat pakit -> uskot vielä vähemmän onnistuvasi (ns. pelokas lassukka).
Kaikkein vaikeinta on kun ei oikein usko itseseensä. Siitä pitäisi päästä yli ja tajuta, että on jokin joukko naisia, joka haluaa sinua.
Kirjoitit täyttä asiaa, mutta melko itsestäänselvyyksiä, poislukien viimeinen virkkeesi. On vaikea tajuta asiaa, jota ei ole kokenut tai nähnyt. Ehkä minä tuolla omalla kuvailullani ajoinkin takaa sitä, että joku osaisi kuvailla edes noin niin kuin suunnilleen millaista naista tässä kannattaisi lähestyä. Samassa paikassa kun ei kuulemma kannata kovin montaa eri naista yrittää lähestyä, sillä naiset eivät halua olla "toisia tai kolmansia vaihtoehtoja". Ap
Kyllä saa, jos on sosiaalista pelisilmää. Pakkoko niitä huonoja puolia on mainostaa? Siistit vaatteet ja hiukset, pilkettä silmäkulmaan, ei liian paljon alkoholia. Onnea matkaan!
Olen ollut Liisa ja Marjatta. Kumpanakaan en vain halua irtoseksiä tuntemattoman kanssa - voi olla, että tilanne olisi toinen, ellen olisi ollut koko ikääni parisuhteissa. Mutta en siis osaa neuvoa muuten kuin että perusrumuuteen en usko, uskon rehellisyyteen ja juttelemiseen.
Pari alapeukkua ja 0 vastausta kertovat karua kieltään kaltaisteni miesten mahdollisuuksista seksiin naisen kanssa. No joo, yritetään skarpata ja ehkä vielä kehittyä sellaseksi mieheksi, että joku nainen saattaisi meikäläisestä kiinnostua. Hyvää kesä palstalaisille!