Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on tärkeämpi - parhaan ystäväsi vai anopin synttärit (pyöreät)?

Vierailija
29.06.2016 |

Jos samana viikonloppuna juhlitaan sekä parhaan ystäväsi että anoppisi isoja pyöreitä niin kumpiin juhliin menet kun et voi mennä molempiin? Kiinnostaisi tietää yleinen mielipide, koska itse valitsisin parhaan ystäväni.
T. Nimim. Syrjäytetty ja surullinen paras ystävä

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tosiaan anopilla pyöreitä vuosia niin sinne jos ystävällä ei tule pyöreitä täyteen.

Aloituksessa lukee "sekä parhaan ystäväsi että anoppisi isoja pyöreitä"

Hitsi,mullakin meni ohi tuo kohta,että molemmat täyttävät pyöreitä.Sitten varmaan valitsisin parhaan ystävän,olen tuntenut hänet puolet elämästäni ja omia pyöreitä synttäreitäkin juhlisin kaikkein mieluiten juuri hänen kanssaan.

Vierailija
42/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anopin tietenkin, oma perhe menee edelle.

Millä tavalla anoppi on muka perhettäsi? Eikö sinulla ole omaa äitiä?

Tuliko pieneen mieleesi edes mieleen, että kaikilla ei sitä äiti ei enää ole? Oli 12v. kun menetin äitini ja anoppini on ollut tuki ja turvani vanhenmuuteni polulla johon yksikään ystävistäni ei ole pystynyt, kun skumppa ja alati vaihtuvat miehet on menneet edelle. Anoppi on sekä äitini, että paras ystäväni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuo jota lainaat,mutta ihmiset määrittelevät perheen eri tavalla.Äitini loukkaantuu,kun viittaan häneen ja pikkuveljeeni sukulaisina,hänen mielestään pitäisi puhua perheestä.Minusta taas vanhemmat ja sisarukset ovat lapsuuden perhe,nykyinen perhe on puoliso ja lemmikit. Joku muu taas voi ajatella,että perheeseen kuuluu ydinperheen lisäksi myös isovanhemmat.

Vierailija
44/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän. Ottaisin sitten anopin vihat niskaani, mutta hänet olen saanut vain kylkiäisenä, ystävän valinnut. Anoppi on vain mieheni sukulainen, en miellä häntä omaksi perheekseni. Ystäväni kanssa taas olen kokenut kaikenlaista ja hän on minulle erittäin tärkeä. 

Vierailija
45/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai anopin synttärit on tärkeämmät.

Vierailija
46/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on onneksi vielä äiti (isäni on kuollut). Mutta tietysti anoppini on osa perhettäni. Ihan yhtä paljon minä olen tärkeä osa hänen perhettään.

Mitä ihme teinipissisminiöitä täällä taas päivystää?

Vierailija
47/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menisin ystäväni synttäreille ja mies lasten kanssa anopin synttäreille.

Ja mulla on ihana anoppi siitä ei ole kyse ja juuri siksi valinta olisi helppo, koska anoppini ymmärtäisi aidosti valintani. Mentäisiin sitten toiste anopille.

Vierailija
48/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi on osa lapsiani.

Vierailija
49/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko pieneen mieleesi edes mieleen, että kaikilla ei sitä äiti ei enää ole? Oli 12v. kun menetin äitini ja anoppini on ollut tuki ja turvani vanhenmuuteni polulla johon yksikään ystävistäni ei ole pystynyt, kun skumppa ja alati vaihtuvat miehet on menneet edelle. Anoppi on sekä äitini, että paras ystäväni.

Sitähän minä juuri kysyin: "Eikö sinulla ole omaa äitiä?" Taitaa joku muu kärsiä siitä pienestä mielestä, kun heti menee tunteisiin...

Vierailija
50/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin tietysti, omani ei tosin ole elossa.

Vierailija
51/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on onneksi vielä äiti (isäni on kuollut). Mutta tietysti anoppini on osa perhettäni. Ihan yhtä paljon minä olen tärkeä osa hänen perhettään.

Mitä ihme teinipissisminiöitä täällä taas päivystää?

Miten niin tietysti? Minä ajattelen niin, että minun perheeseeni kuuluvat omat vanhemmat ja sisarukset + mies. Miehen perheeseen omansa + minä. Kuten joku ilmaisi asian aikaisemmin, anoppi on pelkkä kylkiäinen.

Vierailija
52/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi on osa lapsiani.

Eipä se vielä hänestä automaattisesti perheenjäsentä tee, ei ainakaan sinulle. Eivät kaikki pidä edes omaa biologista vanhempaansa perheenjäsenenä vain siksi, että ollaan samaa verta tai kasvatettu aikuisiksi.

Vierailija
53/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anoppi on väkivaltainen juoppo ja paras ystävä on yksi empaattisimmista, ystävällisimmistä ja ihanimmista ihmisistä jonka olen tavannut, joten siitä voikin sitten päätellä vastaukseni :)

Vierailija
54/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystävä on tietenkin tärkeämpi. Mutta joskun ikävä kyllä ne sukuvelvoitteet ajaa tollasissa tilanteissa edelle. Tommosilla anopin synttäreillä kun sen puolison pitäs edustaa rinnalla. Nää nyt on näitä juttuja vaan.

Vierailija
55/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millaisissa väleissä olisin anopin kanssa. En tiedä onko tässä mitään logiikkaa mutta, jos anoppi on vähän iäkkäänpi niin ehkä hänelle merkitsee enemmän paikallaolo ja hänen kanssaan on varmaan muutenkim vähemmän tekemisissä. Varsinkin jos anoppilaan on menossa koko perhe tai vaikkapa koko suku niin menisin kyllä sinne. Parhaan ystävän kanssa voi mennä myöhemmin vaikka syömään tai viettää koko päivän synttäreiden merkeissä, anopin kanssa ei varmaan ihan samaa tulisi tapahtumaan.

Vierailija
56/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaan ystävän ehdottomasti

Vierailija
57/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala tilanne. Oletko anoppisi kanssa niin hyvissä väleissä, että voisit puhua hänen kanssaan avoimesti?Itse anoppina ymmärtäisin hyvin miniääni, jos hän valitsisi ystävänsä juhlat, onhan ystävä ollut hänen elämässään lapsesta saakka ja minä olen tullut kuvioihin vasta myöhemmin. Lisäksi olisivathan minunkin ystäväni minun juhlissani.

Toisaalta miniänä joutuisin valitsemaan anoppini juhlat, koska anoppini tuntien hän loukkaantuisi pahasti, jos en ilmaantuisi paikalle. Paras ystäväni kyllä ymmärtäisi, mutta toki meitä molempia harmittaisi kovasti.

Itse tunnet anoppisi parhaiten, joten tee ratkaisu siltä pohjalta.

Vierailija
58/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut muita vastauksia, mutta ehdottomasti parhaan ystäväni juhliin menisin. Mies ja lapset osaisi mennä ihan keskenään äitiään ja isoäitiään juhlimaan. Lisäksi ystävän juhlissa olisin vieraana ja kesittävänä, enkä piikomassa :). 

Vierailija
59/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuisi siitä, kumpi on ilmoittanut juhlistaan aiemmin ja kutsunut ensin. Yrittäisin kyllä kaikin keinoin päästä molempiin, mutta valintatilanteessa menisin niihin juhliin joihin olen ensiksi lupautunut. :) Todennäköisesti paras ystäväni pitäisi juhlat mahdollisuuksien mukaan jonain toisena viikonloppuna/päivänä, jos tietäisi että tiettynä päivänä en pääse paikalle - samoin itse varmistan yleensä ennen juhlien ajankohdan päättämistä parhaan ystäväni työvuorot ja muut menot. Harmillinen tilanne kyllä että juhlat ovat yhtä aikaa.

Vierailija
60/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapset anopille, sinä kaverin juhliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi