Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on tärkeämpi - parhaan ystäväsi vai anopin synttärit (pyöreät)?

Vierailija
29.06.2016 |

Jos samana viikonloppuna juhlitaan sekä parhaan ystäväsi että anoppisi isoja pyöreitä niin kumpiin juhliin menet kun et voi mennä molempiin? Kiinnostaisi tietää yleinen mielipide, koska itse valitsisin parhaan ystäväni.
T. Nimim. Syrjäytetty ja surullinen paras ystävä

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin alkuun anopin ja illemmalla ystävän luokse. Anoppi on harras uskovainen, ei juhli yömyöhään, joten helppo olisi järjestää ja molemmat ymmärtäisivät. Minulla on muuten ihana anoppi :).

Vierailija
62/63 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tilanteessa valitsin anopin. Monista syistä ja yksi niistä oli se, että suvussa on tapana ottaa sukuvalokuva ammattivalokuvaajan toimesta tällaisissa juhlissa ja olisi ollut ikävää loistaa poissaololla. Kuva nimittäin teetetään kaikkien perheiden seinälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista lukea vastauksia ja kiitos kaikille kommenteista. Tosiaan tässä juhlitaan minun pyöreitäni johon ystäväni on lupautunut ja olemme jo pariin otteeseen hehkutelleetkin kuinka kivaa siitä tulee. Nyt hän ilmoitti että anopilla (välimatkaa niin paljon ettei juhlat samana päivänä onnistu) on myös pyöreät samana päivänä ja hän menee niihin. Ja tulkitsin kyllä että sinne anoppilaan mennään vähän pakosta, ja että hänestä tuntuu tosi kurjalta perua mun juhlat. Enkä häntä mitenkään syyttele, ja sanoin että juhlitaan me sitten joskus toiste vaikka kahdestaan.

Mutta sydämessä se kirpaisee silti, minkäs sitä tunteilleen voi. Kun kyseessä on molempien pyöreät ja tällainen "minä olen ollut hänen elämässään kauemmin kuin anoppi"  -tilanne, niin kyllähän siinä tulee väistämättä vähän petetty ja pettynyt olo. Mutta, näemmä todella moni valitsisi anopin, joten ihan normaali valinta tämä siis ihmiseltä on. Ja tottakai paljon vaikuttaa varmasti suhde omaan anoppiinsa. Itse en ole anoppini kanssa läheinen, joten paras ystävä menee hänen edelleen tällaisessa valintatilanteessa, jos siis olisin jo parhaan ystäväni juhliin lupautunut. Jos olisin lupautunut anopin juhliin niin sitten todennäköisesti en kehtaisi enää niitä perua ystävän takia. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän