Mitkä sanat aikuisen ihmisen suusta saavat sinussa aikaan puistatuksia?
Mun mielestä ehdottomasti sana isi.
Eräs tuttuni, aikuinen mies, kutsuu isäänsä isiksi. Jotenkin se kuulostaa omaan korvaan niin kamalalta, kun kuulen hänen puhuttelevan isäänsä: "hei isi, tuuppa tänne", "isi otatko kahvia?".
Hrrr..
Kommentit (81)
Kaikki rasistiset ja ilkeät sanat. Normipuheen seassa kirosanat.
Masuasukki vaunuttelu (ja kaikki muut lapsen hoitoon tarkoitetut sanat jotka laitetaan tuohon -lu muotoon) maistua herkutella sormiruokailu teeppari paituli
Tuu isin sylkkyyn, halitaan pipi pois.
Pirikello, eppu, toppu, kolkki, nelkki, viikki, kuukki... Anteeksi kaikki Jyväskylän ja Oulun seuduilla asuvat aikuiset, jotka käytätte noita.
Ap jatkaa:
"Käyn pissillä/kakalla". Jos on pakko ilmoittaa, eikö voisi vain sanoa "käyn vessassa".
Kättäri, naikkari, masuasukki, etupylly, höpönassu, rakkauspakkaus, ihkupihku....
Vierailija kirjoitti:
Pirikello, eppu, toppu, kolkki, nelkki, viikki, kuukki... Anteeksi kaikki Jyväskylän ja Oulun seuduilla asuvat aikuiset, jotka käytätte noita.
Asunut Oulun seudulla 20 vuotta ja en ole koskaan kuullut aikuisen noita käyttävän
Vierailija kirjoitti:
Asunut Oulun seudulla 20 vuotta ja en ole koskaan kuullut aikuisen noita käyttävän
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pirikello? Narkkarin apuväline joka hälyttää, kun kama on loppu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...." ei vidu mun pirikello soi vaan viddu viddu mun on pakko saada vauhtia lisää.... "
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirikello on vanhan mallinen pyörän kello. Piti pirisevää ääntä. Siitä nimi
Ei vois vähempää kiinnostaa, Ei kuulu mulle... ja muut teinimäiset ilmaukset ovat karseita aikuisten suusta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ehdottomasti sana isi.
Eräs tuttuni, aikuinen mies, kutsuu isäänsä isiksi. Jotenkin se kuulostaa omaan korvaan niin kamalalta, kun kuulen hänen puhuttelevan isäänsä: "hei isi, tuuppa tänne", "isi otatko kahvia?".
Hrrr..
Mäkin tunnen yhden miehen joka sanoo isäänsä isiksi. Onkohan sama? Jotain kolmekymppinen, hirveä kusipää. Epäilisin narsistiksi.
Kun aikuinen mies käyttää sanaa PIMPPI. Hyrr.
Muuten puistattaa (tai enemmänkin ärsyttää) kaikki sanaväännökset ja lyhenteet - tyytski, tyttis, poikkis, Viikkari, Finski, tomsu, broisku...
ARGH :D
Kun joku aikuinen sanoo: Cheek on hyvä laulaja.
Se jos nimittää omaa tai jonkun muun aikuisen takapuolta pepuksi.
Vihaan sitä kun aikuinen ihminen kutsuu itseään koiransa/kissansa/marsunsa tms. iskäksi, isiksi, isukiksi, mammaksi, äipäksi jne... "Voi iskän pikku rakas kultsi Puppe" sellaisella lepertelevällä äänellä YÖK
Röitä
Kaksneljäseiska
Lomalle lomps
Todellaki
Aikuisten oikeesti
Tyyliin
Ragee
Vit*u