Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuvan juomisen lopettaneet

Vierailija
12.08.2023 |

Oletteko laihtuneet? Olen ollut juomatta kaksi viikkoa enkä huomaa mitään eroa, mieliala hieman parempi. Join siis ennen 8 - 24 kaljaa päivittäin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Jatka ihmeessä samaan malliin, kehonkoostumus ainakin tulee muuttumaan kun elimistön sokeri- ja rasva-aineenvaihdunta korjaantuu, eli vyötärö kaventuu ja koko olemus tiivistyy:) Tai noin mulla, olen ollut ns laiha juoppo eikä pudotettavaa ole ollut. Hetken aikaa raitistuminen jälkeen sokeri saattaa maistua normaalia enemmän, mutta sekin on ohimenevä vaihe. Lisäksi, jos olet joit kauan tuohon tahtiin, niin lopetus voi olla pieni shokki, ja saattaa kestää hetken ennenkuin elimet ymmärtävät että on turvallista alkaa toimimaan normaalisti ja käyttämään esim niitä rasvavarastoja. Eli anna itselles armoa ja aikaa ja onnittele itseäs fiksusta valinnasta<3

Vierailija
2/10 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Professoreiden mukaanhan täytyisi juoda 2 litraa/vrk tää on suositus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kertalaakista karkit, sipsit ja alkoholin.

Ei näy missään.

Vierailija
4/10 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi mieli ja paino putoaa. Itselläni meni painonpudotuksessa melkein puoli vuotta ja melkein 20 kg lähti.

Vierailija
5/10 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuo pari viikkoa pöhötystä poistaa mutta laihtumisen huomaa pidemmällä aikavälillä.

Vierailija
6/10 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuntuu, että kaikki täällä odottavat, että se pötsi häviää jossain kahdessa viikossa pelkästään koska lopetti asian X? Kokeile 6kk ja katso alkaako näkymään.

Vierailija
7/10 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että tämä on yksilöllistä. Kun naapurin nainen pitää nenän valkaisua muutaman viikon, niin se näkyy hyvin selkeästi .

Sitten tunnen n. 60 vuotiaan tupakoivan miehen ja hän on juonut ainakin 30 vuotta olutta joka päivä. Hän näyttää edelleen hyvältä. Iho on kuulas ja ei muutenkaan näytä kulahtaneelta.

Jos itse käyttäisin alkoholia - olisin kahdessa päivässä pöhöttynyt. On sellainen naama, että heti näkyy juuston tai karkin syömiset...111

Vierailija
8/10 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuntuu, että kaikki täällä odottavat, että se pötsi häviää jossain kahdessa viikossa pelkästään koska lopetti asian X? Kokeile 6kk ja katso alkaako näkymään.

Äitee oli kuukauden kanarialla, ja käveli " ainakin 2km päivässä", ja ihmetteli kovasti kun ei missään näy, edelleen on ihan yhtä iso maha.

Vierailija
9/10 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa! Jatka ihmeessä samaan malliin, kehonkoostumus ainakin tulee muuttumaan kun elimistön sokeri- ja rasva-aineenvaihdunta korjaantuu, eli vyötärö kaventuu ja koko olemus tiivistyy:) Tai noin mulla, olen ollut ns laiha juoppo eikä pudotettavaa ole ollut. Hetken aikaa raitistuminen jälkeen sokeri saattaa maistua normaalia enemmän, mutta sekin on ohimenevä vaihe. Lisäksi, jos olet joit kauan tuohon tahtiin, niin lopetus voi olla pieni shokki, ja saattaa kestää hetken ennenkuin elimet ymmärtävät että on turvallista alkaa toimimaan normaalisti ja käyttämään esim niitä rasvavarastoja. Eli anna itselles armoa ja aikaa ja onnittele itseäs fiksusta valinnasta<3

Kiitoksia tsemppaavasta kommentista :) Tänään ollut paljon alkoholi mielessä ja nyt kun luin tän sun kommentin sain taas intoa jatkaa selvänä olemista.

- aloittaja

Vierailija
10/10 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan kuvittele mitään tuommoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi