Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukuun tuli seksuaalirikollinen

Vierailija
29.06.2016 |

Tunnistamisen välttämiseksi olen muuttanut tiettyjä asioita, koska aihe on arka. Kautta rantain sukuumme tuli parisuhteen muodossa alaikäisen lapsen törkeästä raiskaamisesta tuomittu mies, jonka teko on kaikkien tiedossa. Mies on isäpuolena teinitytölle ja lasten äiti esittää, että kaikki on ok. En suostu olemaan samassa paikassa tämän ihmisen kanssa ja omat lapset pidän visusti kaukana miehestä. Pahinta on kuitenkin se, että asiasta vaietaan. Mies on tervetullut kaikkiin juhliin ja sukumökille, jota minä pidän lähinnä saastaisena paikkana nykyisin. Ongelmaksi koituu oma suhde, jossa mies ei käsitä lainkaan tilanteen vakavuutta. Hän jopa kaveeraa raiskaajan kanssa, vaikka väittää, että ei. Sukuun tulleen miehen rikoshistoria on niin valtava tabu, että en voi tavata keitään ihmisiä jotka ovat tekemisissä ko.miehen kanssa. Minulla on itselläni liian läheistä kokemusta seksuaalirikoksista ja oman psyykeen kannalta en voi olla tekemisissä raiskaajien kanssa. En voi hyväksyä sitä, että mies otettiin vastaan kenenkään puuttumatta. Kukaan ei suojele sukumme tyttäriä, luulevatko he, että raiskaaja on parantunut vankilasta ja menettänyt kiinnostuksena nuoriin tyttöihin? Ja miten mies voi edes olettaa, että kävisin lastemme kanssa MISSÄÄN sukujuhlissa joissa tämä pedari on? Mies on loukkaantunut minulle, koska en käy hänen kanssaan enää sukukinkereissä tai vietä aikaa koko suvun mökillä. Olen raivoissani ja turhautunut. Pettynyt.

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän aloittajan kannan jos tilanne on oikeasti mennyt niin että mies on raiskannut lapsen. Tietääkö aloittaja kuitenkaan mitä todellisuudessa on tapahtunut?

Itsellä oli yläasteella muutamia samanikäisiä kavereita jotka jo silloin huitelivat pitkin baareja. Tarkempia yksityiskohtia tietämättä kyseessä on voinut olla myös 15v. Humalainen Maija joka on ollut yhtä mukana touhussa mutta jäänyt kiinni vanhemmilleen ja vanhemmat vieneet asiaa eteenpäin. Toki 15vuotiaskin on vasta lapsi mutta jos löytäisin baarista seuraa niin olettaisin henkilön olevan täysi-ikäinen enkä alkaisi henkkareita tarkistella ennen kun vien asunnolleni. Tällaisen tapauksen voisin hyvinkin jättää omaan arvoonsa mikäli jollekkin olisi näin lähipiirissä käynyt.

Voisitko suoraan kysyä joltakulta mistä tuomio on tullut ja miten asiat ovat menneet? Jos ilmenee että kyse on oikeasti ollut lapsen hyväksikäytöstä niin pidä ihmeessä lapsesi kaukana jos siltä tuntuu, saat itse määritellä millainen seura on hyväksi lapsillesi.

Trust me, tiedän tarkalleen mistä on kyse ja mitä tämä kaveri on tehnyt, olen tutustunut oikeusasiakirjoihin sattuneesta syystä. 

Vierailija
62/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä ap:n kanssa. En olisi missään tekemisissä raiskaajan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudut kuitenkin asiaan vähän liian fanaattisesti, jos et edes samalla mökille voi mennä, jossa ko. henkilö on joskus käynyt. Tai et pysty osallistumaan isoihin juhliin, jossa ko. henkilö on paikalla. Tietenkään sinun ei tarvitse henkilöä hyväksyä tai hänen kanssaan millään tavalla olla yhteydessä/puhua, mutta sinun käytöksesi menee kyllä jo terapiaatarvitsevan puolelle..

Niin joo, ap tosiaan terapiaa tarvitsee, ei suinkaan ämmä joka kihlautuu raiskaajan kanssa. :D 

Vierailija
64/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap omassa suvussasi ollut vastaavia tapauksia kun olet niin kärkkäästi tuomitsemassa toisten sukua? Miksi näitä pitää käsitellä julkisesti jos tekijä on kerran rangaistuksensa kärsinyt ja tekonsa sovittanut ja olitko itse paikalla teon tapahtuessa kun noin varmaksi tiedät teon taustat.

Mielestäni tämä asia on vaiettu yhteiskunnassa tyystin ja tämä vaati ketjun tänne. En ole ainoa, jonka turvallisuuden tunne ottaa iskuja näistä asioista, myös omat lapset ja sukulaislapset joutuvat käsittelemään tämän asian ja vain siksi, että äitillä pitää olla poikkis. Tänä suvaitsevaisuuden aikakautena kaiken maailman perverssit vaativat hyväksyntää ja enkelikruunua päähän ja vaativat yhteiskunnan tukea vankilasta pääsemisen jälkeen. Vanki ja tuomionsa kärsinyt onkin yhtäkkiä uhri, miksi minua ei integroida ja miksi paha poliisi kiusaa, kun yritän sopeutua? Olen tasan yhden vangin tavannut elämäni aikana joka aidosti otti vastuun teostaan ja se vastuu ilmen siinä, että tiedosti ihmisten vihan ja hyväksyi sen eikä itkenyt elämän epäreiluutta. Jos teet pahaa toisille, vastuun kantaminen edellyttää ihmisten kollektiivisen vihan vastaanottamista ja sen kuuluisan toisen posken kääntämistä.

Armanin ohjelmassa näyttäytyi hyvin se eräs Kouvolan puukottaja joka ei ottanut vastuuta teostaan, puolusteli ja selitteli vaikka tappoi kaksi. SELLAINEN tapaus on vaaraksi vankilasta pääsemisen jälkeenkin muille, eihän hän tehnyt mitään tosi pahaa mielestään.

Jos joku traumainen yh-äiti valitsee kumppanikseen seksuaalirikollisen, niin koko muu perhe sopeutuu tai sopeutetaan ja ne kaikki jotka eivät yksinkertaisesti suostu leikkimään sitä perverssiä leikkiä, ovatkin yhtäkkiä pahiksia. Grow up.

Vierailija
65/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta raiskaajaa, koska kuuluivat kaveriporukkaan jotka raiskasivat naisen ja tää kaveriporukka on samasta kaupungista kuin minä. Jokainen näistä tyypeistä säälittäviä reppanoita, alkoholiongelmaisia idiootteja joiden tyttökaverit valittivat Facebookissa, miten raiskatulle määrätyt vahingonkorvaukset ajavat heidät velkakierteeseen. Raiskaajat uhrituivat ja säilyttivät suosionsa, raiskattu nainen sen sijaan piinattiin vaihtamaan koko julkisen identiteettinsä ja poistumaan maisemista. Ihan tosissaan nää idioottimiehet tyttöystävineen olivat sitä mieltä, että raiskattu nainen pilasi heidän elämänsä.

Sitä joskus miettii, että mitenkähän se karma oikein puraisee kun näemä vankilassa käyminen ei helpota?

Vierailija
66/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan näin paljon täyshulluja mammoja vai onko nämä vauhkoilut parin vainoharhaisen vuodatuksia kaikki?

Tuollaiset "äidit" ovat vähintään yhtä pelottavia kuin joku satunnainen raiskaaja.

Vierailija
67/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trust me, tiedän tarkalleen mistä on kyse ja mitä tämä kaveri on tehnyt, olen tutustunut oikeusasiakirjoihin sattuneesta syystä. 

No jaapas ne tietosi sitten, vai eikö mielikuvitus satu juuri nyt luistamaan?

Kyllähän tämä taitaa olla provo...

Vierailija
68/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltasanomat.fi/perhe/art-2000001210135.html

Pitäähän sitä syntiä tehdä että pääsee synnin päästölle.

Vierailija
69/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko hiki kun heräsit.

Vierailija
70/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää uutisointia. Puheet kortsujen ja tyhjien pullojen löytymisestä täyttä legendaa. Enpä usko, että kovin moni liikkeeseen kuulumaton alueella talkoilee. Tahallista mustamaalaamista. Miksi?

Vierailija
71/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten maksa mittää. Ja aatelkaa Pasikin oli oikein nauttinu alkoholista ja panosta.

Vierailija
72/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa, niin minäkin. Näin teinitytön äitinä siis. Mutta se, että apn mielestä hänen sukunsa ja mökki ovat "saastuneet" tuon miehen läsnäolosta, niin onhan tuo jo vähän latvastalahoa ajattelua.

Vierailija
73/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEHEHEEEE !!! antakaa mun nauraa,oikeasti ! et oikein tunnusti ... täähän ei ole mikää uutinen enää,koska kaikkihan tää on tienny ikuisuuden,että noiden ns.seurojen aikana alkoholia ja kumeja kuluuu niin paljon,että loppuvat lähikaupoista alka yksikön !

Vierailija
74/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun olis "Pasilla" nimi vois vaikka uskoakin.

Ps. Pasi = av mamma.

Vierailija
75/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITSE TUOSSA tilanteessa tekisin miehelle selväksi, mikä olen ja pelottelisin häntä.ehkä puukkokin saattaisi joskus ihan vahingossa hänen suuntaansa heilahtaa, raiskaajalle näytetään heti paikkansa.ja tuolta venäjän puolelta voi sitten halvalla tilailla miehiä vähän "käsittelemään" tätä saastaa.ei noihin muu tehoo.vittu ku pääsee vankilasta tommoset!ois vaa jääny perseensä repeyttämään sinne.

Vierailija
76/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aloittaja myöntää olevansa provo? Ketju poistoon. Miesvihan lietsontahan tässäkin ketjussa oli siis vain takana.

Vierailija
77/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myös ymmärrä tällaisia ihmisiä, mutta heitä on paljon. Kerron omat kokemukseni. Erään sukulaisen mies osoittautui pedofiiliksi, sai yhdestä tapauksesta tuomion, muut ilmi tulleet ovat jo vanhentuneet. Vaimo tiesi , ei kiellä tosiasiaa ja on yhä miehen kanssa. Useat uhrit omia sukulaisia. Monet sukulaiset ja ystävät ovat edelleen hyvää pataa pedofiilin kanssa, uskovat, kun selittelee, että kyse oli väärinkäsityksestä.

Erästä ystävää ahdisteli perhetuttu. Aikuisena hän kertoi vanhemmilleen, jotka kieltäytyivät uskomasta ja mies kutsuttu edelleen kaikkiin juhliin jne.

Muitakin tapauksia on, mutta edellisen kaltaisia. Olen huomannut, että monet ihmiset kyllä herkästi ja jyrkästi tuomitsevat, mutta jos tuntevat tekijän, eivät sitten enää tuomitsekaan. Mitä läheisempi rikoksen tekijä on, sitä enemmän ollaan hänen puolellaan ja uhria pidetään vaikeana ja ongelmaisena rauhan häiritsijänä. Vain uppo-oudot rikolliset ovat oikeasti rikollisia monen mielestä.

Vierailija
78/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa, niin minäkin. Näin teinitytön äitinä siis. Mutta se, että apn mielestä hänen sukunsa ja mökki ovat "saastuneet" tuon miehen läsnäolosta, niin onhan tuo jo vähän latvastalahoa ajattelua.

No takerrupa nyt vaikka tuohon saastunut-termiin, jos helpottaa asian käsittelyä. Yksinkertaisesti ei tee mieli olla missään tiloissa yhtä aikaa ko.tyypin kanssa ja kun mies siellä suvun tiloissa aktiivisesti hengaa ja koska mies on saasta, paikka saastuu, get it? Turha kaivaa mitään noitasymboliikkaa tuosta termistä.

ap

Vierailija
79/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Modella taas homma hanskassa ja hanska syvällä omassa perseessä? On se nyt jumalauta, että tälle paskapalstan miesvihalle ei saada stoppia. Kirjoitankin tähän ISIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MUSLIMI!!!!!!!!!

Asiallisetkin ketjut poistuu nopeammin miesvihapalstalla, kuin miesvihaketjut. Moderaattoreina toimii kuulemani mukaan pikkupoika ja miehiä raiskailevia naisseksuaalirikollisia.

Vierailija
80/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Modella taas homma hanskassa ja hanska syvällä omassa perseessä? On se nyt jumalauta, että tälle paskapalstan miesvihalle ei saada stoppia. Kirjoitankin tähän ISIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MUSLIMI!!!!!!!!!

Tässä sinulle pahvista askarreltu mitali, ole hyvä! Hienosti twistattu täysin asiallinen aloitus miesvihaksi. Jospa puhutaan nyt yleisesti vihasta raiskaajia kohtaan, myös naiset raiskaavat, remember? Ihan sama onko pedari nainen vai mies, voi pysyä pois sukujuhlista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän