Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukuun tuli seksuaalirikollinen

Vierailija
29.06.2016 |

Tunnistamisen välttämiseksi olen muuttanut tiettyjä asioita, koska aihe on arka. Kautta rantain sukuumme tuli parisuhteen muodossa alaikäisen lapsen törkeästä raiskaamisesta tuomittu mies, jonka teko on kaikkien tiedossa. Mies on isäpuolena teinitytölle ja lasten äiti esittää, että kaikki on ok. En suostu olemaan samassa paikassa tämän ihmisen kanssa ja omat lapset pidän visusti kaukana miehestä. Pahinta on kuitenkin se, että asiasta vaietaan. Mies on tervetullut kaikkiin juhliin ja sukumökille, jota minä pidän lähinnä saastaisena paikkana nykyisin. Ongelmaksi koituu oma suhde, jossa mies ei käsitä lainkaan tilanteen vakavuutta. Hän jopa kaveeraa raiskaajan kanssa, vaikka väittää, että ei. Sukuun tulleen miehen rikoshistoria on niin valtava tabu, että en voi tavata keitään ihmisiä jotka ovat tekemisissä ko.miehen kanssa. Minulla on itselläni liian läheistä kokemusta seksuaalirikoksista ja oman psyykeen kannalta en voi olla tekemisissä raiskaajien kanssa. En voi hyväksyä sitä, että mies otettiin vastaan kenenkään puuttumatta. Kukaan ei suojele sukumme tyttäriä, luulevatko he, että raiskaaja on parantunut vankilasta ja menettänyt kiinnostuksena nuoriin tyttöihin? Ja miten mies voi edes olettaa, että kävisin lastemme kanssa MISSÄÄN sukujuhlissa joissa tämä pedari on? Mies on loukkaantunut minulle, koska en käy hänen kanssaan enää sukukinkereissä tai vietä aikaa koko suvun mökillä. Olen raivoissani ja turhautunut. Pettynyt.

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti. Mitä ihmettä, anteeksi vain mutta onko sukusi ihan täyspäistä porukkaa? En usko että sellaiset kaveeraisivat lastenraiskaajan kanssa.

Minun on hankala uskoa tekstiäsi. Olen ajatellut että tuollaiset olisi tuomittu yksinäisyyteen kun vain teot selviävät. Miten menneet rikokset tulivat selville? Mikä oli muiden reaktio? Kuka nainen ottaa tuollaisen miehen?! Kuka terve ihminen on missään kontaktissa tuollaisen kanssa?!

Eivät ole täysipäistä, todellakaan. Tämä raiskaajan kullakseen ottanut nainen on elänyt väkivaltaisessa lapsuuden perheessä jossa kului alkoholia ja tupakoitiin lasten aikana sisällä yms. Ghettoelämää, sanoisin, hyvin erilainen kun oma lapsuuteni vaikka sukua ollaankin. Siellä on äidit paneskelleet isän suvun miehiä ja vaihdelleet pareja, hyvin hyvin kieroutunut meno josta tietysti vaietaan. Siellä miehen hirttäytymisyritys kuitataan normi kännisäätämiseksi ja vaimon piekseminen johtuu viinasta. Olen tietoinen siitä, että koko suku on sekaisin mutta olen pitänyt heitä vain traagisena tapauksena jotka yrittävät parhaansa. Mutta tämä käänne saa kyllä minut kääntämään selän ja lujaa. Enkä enää ymmärrä omaa miestänikään, ei ole minusta normaalia vaan tuo hiljainen hyväksyntä.. 

Vierailija
22/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin naisten munan kipeys menee lasten hyvinnoinnin edelle. :(

Järkyttävää, että suku suojelee tuollaista ihmissaastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun et taustoita juttua enemmän (mitä mies siis oikeasti teki ja milloin), kuulostaa siltä, että ongelma olisi omissa peloissasi. Ymmärrän pelkosi, jos mies on oikeasti raiskannut lapsia, siis vastentahtoisesti ja väkivaltaisesti. Mutta kun oikeudessa 15 ja 18 v välinen molemmin puolin haluttu yhdyntä voi myös olla rikosnimikkeeltään törkeä raiskaus. Jos kerran teko on tiedossa, mikset kerro tarkemmin, mitä mies on tehnyt.

Ei pidä paikkaansa. Tuo boldattu väittämäsi.

Vierailija
24/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomannut, että ihmisiltä sujuu toisaalle katsominen todella helposti. Pahantekijän hyväksyminen joukkoon on ihmeellisen helppoa.

Kohta Aplla on suvun silmissä hankalan ihmisen maine, kun tuommoisesta "pikkujutusta" jaksat kiukutella. Onhan tuo osoittautunut miellyttäväksi ja tuomionsakin lusinut.

Kaveri alkoi seurustella rattijuopon (istunut, ettei mikään kevyt juttu) kanssa, enkä mä pysty sitä hyväksymään. Rattijuopt ovat todella alhaisia. En käy kesäjuhlissa tms, kun se jätkä on siellä.

Ap voimia taistelussasi tuulimyllyjä vastaan. Voiko siitä sukulaistytöstä tehdä lasun? Edes kysyä, että mitä tehtavissä on?

Mieleltään sairas vanhempi alistuu tuollaiseen parisuhteeseen. Eihän se pedari edes lämpene siitä aikuisesta naisesta.

Ne on lasun piirissä olleet jo aiemmin, kun tytön biologisen isän mt-ongelmat ajoivat perheen kriisiin. Kun koko suku on saastunutta, mielestäni loogisin vaihtoehto on vaan jäätää välit kokonaan.

Vierailija
25/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko rikoksesta pitää kulua, että oot sujut asian kanssa? Jos yhden kerran hölmöilee ja kärsii tuomionsa, miksi ei voi alottaa elämää puhtaalta pöydältä? Alottaja, sun kaltaiset ihmiset ovat yksi syy sille, että monet uusivat rikoksensa

Raiskaus ei ole mitään hölmöilyä, se että varastat 10-vuotiaana tikkarin kaupasta on.

Aloittajalla tai hänen kaltaisillaan ihmisillä (jotka haluavat suojella lapsiaan seksuaalirikollisilta) ei ole mitään tekemistä rikoksen uusimisen kanssa. Ihminen tekee itse päätöksensä uusia rikoksen, mutta onhan se  tietysti helpompi syyttää muita ihmisiä kuin myöntää, että on itse epäonnistunut.

Muistan kun 10v sitten olin typerä ja ajoin humalassa autoa. Onneksi tuttu soitti poliisille ja jäin kiinni ennen kuin tapahtui mitään. Otin opikseni enkä ole enää samaa virhettä tehnyt. Olin kuitenkin onnekas, koska en nyt 10v päästä joudu kärsimään typeryydestäni. Tilanne olisi varmasti hyvin erilainen, jos maailma olisi täynnä alottajan kaltaisia ihmisiä, joiden silmissä olisin rikollinen ja ihmissaasta hautaan asti

Vierailija
26/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ensimmäisen viestin perusteella ymmärsin, että kyse on miehesi sukulaisen miesystävästä, koska et suostu enää hänen kanssaan menemään sukukinkereihin, mutta on siis kyseessä sinun sukulaisesi miesystävä.

Ei sillä, että asialla olisi merkitystä.

Vierailija
27/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen huomannut, että ihmisiltä sujuu toisaalle katsominen todella helposti. Pahantekijän hyväksyminen joukkoon on ihmeellisen helppoa.

Kohta Aplla on suvun silmissä hankalan ihmisen maine, kun tuommoisesta "pikkujutusta" jaksat kiukutella. Onhan tuo osoittautunut miellyttäväksi ja tuomionsakin lusinut.

Kaveri alkoi seurustella rattijuopon (istunut, ettei mikään kevyt juttu) kanssa, enkä mä pysty sitä hyväksymään. Rattijuopt ovat todella alhaisia. En käy kesäjuhlissa tms, kun se jätkä on siellä.

Ap voimia taistelussasi tuulimyllyjä vastaan. Voiko siitä sukulaistytöstä tehdä lasun? Edes kysyä, että mitä tehtavissä on?

Mieleltään sairas vanhempi alistuu tuollaiseen parisuhteeseen. Eihän se pedari edes lämpene siitä aikuisesta naisesta.

Jos pitäisi valita miesystäväksi rattijuoppo tai seksuaalirikollinen, valitsisin rattijuopon varsinkin jos on ottanut opikseen linnareissustaan. Jos mies yhä käyttää runsaasti alkoholia niin en seurustelisi tämän kanssa.

Vierailija
28/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osaltaan samaa mieltä kaikkien kanssa, välttäisin omien lapsieni tutustuttamista kyseiseen henkilöön, enkä kaveeraisi. Ne ovat seurausta siitä, että on tehnyt jotain niin hirveää kuin koskenut viattomaan lapseen vain oman himonsa takia.

Mutta se, ettei niistä himoista koskaan voisi parantua, sitä en kyllä purematta niele. Jos ihminen oikeasti tahtoo, pitää omia ajatuksiaan ahdistavina ja huonoina ja on sitoutunut hoitoon, niin on hyvät mahdollisuudet kasvaa ja kehittyä ihmisenä. Se ei tokikaan tarkoita sitä, että hänen kanssaan olisi pakko kaveerata ja olla tekemisissä.

Pedofiliilejä on, jotka eivät koskaan toteuta ajatuksiaan, ja jotka rohkeasti uskaltavat hakea apua, ennenkuin mitään tapahtuu. Tässä tietysti pahin pääsi tapahtumaan, ja sitä ei voi koskaan enää poistaa. Mutta niihin himoihin voi saada apua, ja mikäli hoitoon sitoutuu, niin voi vielä kehittyä ihmisenä ns. "hyväksi" yhteiskunnan jäseneksi.

Vierailija
29/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskaajien puolustajia riittää, ne ovat näitä samoja imbesillejä joiden mielestä sammuneen naisen kanssa voi harrastaa seksiä ja sammunut 15v tyttö on itse tyrkyttänyt itseään ja aikuiset miehet ovat sitten vähän hassutelleet. Puolustajat ovat joko itse näitä raiskaajia tai niiden läheisiä. Tiedän yhden tapauksen, missä raiskaajien tyttöystävät syyttivät raiskattua teinityttöä hu***si ja syyttivät tyttöä siitä, että on vokotellut heidän miehen. Ja tää tyttö oli siis raiskattu toistuvasti aikamiesten toimesta.

Kyllä nää ihmissaastat saavat ansionsa mukaan, huutelevat anonyyminä netissä naisvihaansa ja puolustavat tekijöitä, koska psyyke leviäisi jos joutuisi oikeasti ymmärtämään miten järkyttävästä rikoksesta on kyse. Se on suojelumekanismi se defenssi. 

Vierailija
30/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko rikoksesta pitää kulua, että oot sujut asian kanssa? Jos yhden kerran hölmöilee ja kärsii tuomionsa, miksi ei voi alottaa elämää puhtaalta pöydältä? Alottaja, sun kaltaiset ihmiset ovat yksi syy sille, että monet uusivat rikoksensa

Taidat olla provo, mutta vastaan silti.

Lastenraiskaus ei ole hölmöilyä, vaan aivoperäinen vamma, joka aiheuttaa laitonta käytöstä, ellei henkilö kykene hillitsemään käytöstään. Eikä siitä taida parantua, sikäli pöytä ei puhdistu koskaan.

Henkilö, joka syyttää muita omista rikoksen uusimisistaan on sillä tavalla ymmärrykseltään rikki, että hän on kaikenlaisen ulkopuolisen avun ulottumattomissa.

Ymmärrykseltään rikki? No kertoisitko oman versiosi miksi Suomessa rikoksen uusijoita on paljon vähemmän kuin esim. jenkeissä? Tämä ei liity mitenkään siihen miten rikoksen tehnyt saa uuden mahdollisuuden yhteiskunnan jäsenenä? 

Vierailija
31/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiskaus ei ole mitään hölmöilyä, se että varastat 10-vuotiaana tikkarin kaupasta on.

Aloittajalla tai hänen kaltaisillaan ihmisillä (jotka haluavat suojella lapsiaan seksuaalirikollisilta) ei ole mitään tekemistä rikoksen uusimisen kanssa. Ihminen tekee itse päätöksensä uusia rikoksen, mutta onhan se  tietysti helpompi syyttää muita ihmisiä kuin myöntää, että on itse epäonnistunut.

Muistan kun 10v sitten olin typerä ja ajoin humalassa autoa. Onneksi tuttu soitti poliisille ja jäin kiinni ennen kuin tapahtui mitään. Otin opikseni enkä ole enää samaa virhettä tehnyt. Olin kuitenkin onnekas, koska en nyt 10v päästä joudu kärsimään typeryydestäni. Tilanne olisi varmasti hyvin erilainen, jos maailma olisi täynnä alottajan kaltaisia ihmisiä, joiden silmissä olisin rikollinen ja ihmissaasta hautaan asti

Siitä ei kyllä voi muita syyttää, jos ajelee kännissä sillä perusteella, että kun mua kuitenkin rikollisena pidetään. Se on aivan oman pään sisäinen ajatusvirhe.

Vierailija
32/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ensimmäisen viestin perusteella ymmärsin, että kyse on miehesi sukulaisen miesystävästä, koska et suostu enää hänen kanssaan menemään sukukinkereihin, mutta on siis kyseessä sinun sukulaisesi miesystävä.

Ei sillä, että asialla olisi merkitystä.

Sopiiko sinulle se, että en tarkenna tätä asiaa? Detaljilla ei ole merkitystä oikeastaan aiheen kanssa, mutta se kuitenkin suojelee esimerkiksi näitä suvun teinejä, sillä nyt ei välttämättä tunnisteta tai osata yhdistää tätä.

ap

Vierailija
33/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pitäisi valita miesystäväksi rattijuoppo tai seksuaalirikollinen, valitsisin rattijuopon varsinkin jos on ottanut opikseen linnareissustaan. Jos mies yhä käyttää runsaasti alkoholia niin en seurustelisi tämän kanssa.

Tietenkin, mutta emme joudu tuohon valintaan. Koska olemme järkeviä.

Siellä se kännää päivästä toiseen.. ajo rekkaa työkseen, että menetti duuninsakin.

Vierailija
34/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varkaus, tappelu kännissä tms. on sitä "hölmöilyä". Lapsen raiskaamiseen ajaa ihmisen jo joku pysyvämpi ja todella käsittämätön motivaatio. Ei voi puhua näistä samana päivänäkään.

Vierailija
35/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ajattele sinua taparikollisena (tosin en ole tuo kirjoittaja). Kohdallasi oli moka josta otit opiksesi. Seksuaalirikollisilla on usein taipumus tai jonkinlainen poikkeavuus jota on hankala kitkeä. Tästä seksuaalirikollisesta minulle tuli epäilys onko valinnut yh-äidin tarkoituksella päästäkseen lähelle nuoria tyttöjä.

Vierailija
36/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä ei kyllä voi muita syyttää, jos ajelee kännissä sillä perusteella, että kun mua kuitenkin rikollisena pidetään. Se on aivan oman pään sisäinen ajatusvirhe.

Se on totta, että jokainen on vastuussa teoistaan. Mun mielestä semmoinen yhteiskunta vain on parempi missä rikoksesta seuraa asianmukainen rangaistus ja sen kärsittyä on vapaa aloittamaan puhtaalta pöydältä. Taparikolliset tietysti saakin pitää kaltereiden takana

Vierailija
37/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun et taustoita juttua enemmän (mitä mies siis oikeasti teki ja milloin), kuulostaa siltä, että ongelma olisi omissa peloissasi. Ymmärrän pelkosi, jos mies on oikeasti raiskannut lapsia, siis vastentahtoisesti ja väkivaltaisesti. Mutta kun oikeudessa 15 ja 18 v välinen molemmin puolin haluttu yhdyntä voi myös olla rikosnimikkeeltään törkeä raiskaus. Jos kerran teko on tiedossa, mikset kerro tarkemmin, mitä mies on tehnyt.

Hyi helv... toivottavasti et ole äiti-ihminen tai kenenkään lapsen huoltaja????  Ensinnäkään et selvästi ymmärrä laista tai oikeustieteistä mitään vaan horinasi kuulostaa aivopestyn ihmisen hulluudelta.

Vierailija
38/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla provo, mutta vastaan silti.

Lastenraiskaus ei ole hölmöilyä, vaan aivoperäinen vamma, joka aiheuttaa laitonta käytöstä, ellei henkilö kykene hillitsemään käytöstään. Eikä siitä taida parantua, sikäli pöytä ei puhdistu koskaan.

Henkilö, joka syyttää muita omista rikoksen uusimisistaan on sillä tavalla ymmärrykseltään rikki, että hän on kaikenlaisen ulkopuolisen avun ulottumattomissa.

Ymmärrykseltään rikki? No kertoisitko oman versiosi miksi Suomessa rikoksen uusijoita on paljon vähemmän kuin esim. jenkeissä? Tämä ei liity mitenkään siihen miten rikoksen tehnyt saa uuden mahdollisuuden yhteiskunnan jäsenenä? 

Niin kauan, kuin ihminen ei ota vastuuta omista teoistaan, vaan syyttelee muita ja olosuhteita, niin ei ole toivoa muutoksesta parempaan.

En kyllä ymmärrä, miten se, että jos ihminen ei itse ota vastuuta teoistaan, vaan syyttelee muita, liittyy nyt näihin kansallisiin eroihin.

Vierailija
39/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on typerää ajaa autoa humalassa, tietenkin, mutta tällä kertaa sinun tapauksessasi ei tullut sivullisia uhreja. Tuskin kukaan olisi unohtanut rattijuoppouttasi jos olisit silloin ajanut jonkun hengiltä tai vammauttanut jonkun toisen loppuiäkseen.

Raiskaus tekee peruuttamatonta vahinkoa uhrin mielenterveydelle ja elämänlaadulle, joten se on rikos mitä ei voi katsoa läpi sormien ja antaa anteeksi.

Ymmärtänet varmaan, että toisen ihmisen vahingoittaminen on vaikeaa (ellei mahdotonta) antaa anteeksi, mutta rikokset, joissa ei kukaan loukkaannu tai jonka omaisuudelle ei koidu vaurioita pystytään vielä ajan kanssa unohtamaan.

Vierailija
40/142 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on totta, että jokainen on vastuussa teoistaan. Mun mielestä semmoinen yhteiskunta vain on parempi missä rikoksesta seuraa asianmukainen rangaistus ja sen kärsittyä on vapaa aloittamaan puhtaalta pöydältä. Taparikolliset tietysti saakin pitää kaltereiden takana

Eihän puhtaalta pöydältä aloittaminen tarkoita, että teot tulisivat tekemättömiksi.

Norjassa on maailman "paratiisimaisin vankila", josta vapautuneiden rikollisten uusimisprosentti lienee sekin maailman alhaisin. Se johtuu varmaan osittain siitä, että siellä vangit joutuvat ottamaan itse vastuun elämästään, eivätkä voi syytellä esim. vartijoita huonosta kohtelusta, koska vartijoita ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä