Sukuun tuli seksuaalirikollinen
Tunnistamisen välttämiseksi olen muuttanut tiettyjä asioita, koska aihe on arka. Kautta rantain sukuumme tuli parisuhteen muodossa alaikäisen lapsen törkeästä raiskaamisesta tuomittu mies, jonka teko on kaikkien tiedossa. Mies on isäpuolena teinitytölle ja lasten äiti esittää, että kaikki on ok. En suostu olemaan samassa paikassa tämän ihmisen kanssa ja omat lapset pidän visusti kaukana miehestä. Pahinta on kuitenkin se, että asiasta vaietaan. Mies on tervetullut kaikkiin juhliin ja sukumökille, jota minä pidän lähinnä saastaisena paikkana nykyisin. Ongelmaksi koituu oma suhde, jossa mies ei käsitä lainkaan tilanteen vakavuutta. Hän jopa kaveeraa raiskaajan kanssa, vaikka väittää, että ei. Sukuun tulleen miehen rikoshistoria on niin valtava tabu, että en voi tavata keitään ihmisiä jotka ovat tekemisissä ko.miehen kanssa. Minulla on itselläni liian läheistä kokemusta seksuaalirikoksista ja oman psyykeen kannalta en voi olla tekemisissä raiskaajien kanssa. En voi hyväksyä sitä, että mies otettiin vastaan kenenkään puuttumatta. Kukaan ei suojele sukumme tyttäriä, luulevatko he, että raiskaaja on parantunut vankilasta ja menettänyt kiinnostuksena nuoriin tyttöihin? Ja miten mies voi edes olettaa, että kävisin lastemme kanssa MISSÄÄN sukujuhlissa joissa tämä pedari on? Mies on loukkaantunut minulle, koska en käy hänen kanssaan enää sukukinkereissä tai vietä aikaa koko suvun mökillä. Olen raivoissani ja turhautunut. Pettynyt.
On kyllä jännä, että miten tuntemattomia pedofiilejä ja raiskaajia kauhistellaan, ja toivotaan että heidät hirtettäisiin munistaan, mutta sitten kun kyseessä on sukulainen, niin suljetaan silmät ja puolustellaan.
Setäni ahdisteli minua ollessani nuori (10-vuotiaasta eteenpäin). Ei varsinaisesti raiskannut, mutta kopeloi alapäätä, pakotti koskettelemaan vehkeitään, tuli "vahingossa" rantasaunaan ollessamme suvun mökillä jne. Aloin saamaan todella pahoja paniikkikohtauksia, ja kun vihdoin uskaltauduin kertomaan äidilleni että mistä on kyse, niin äitini vaan totesi, että "älä nyt viitsi aiheuttaa sedällesi hankaluuksia, äläkä puhu tästä kenellekään". Kyseessä oli äitini veli, joten äidilleni oli tärkeää pitää yllä sellaisen onnellisen perheen kulisseja. Yllättäen en nykypäivänä pidä näihin ihmisiin mitään yhteyttä.