Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Avioeron jälkeinen elämä, onko muutosten tekeminen edellytys eteenpäin pääsemiseen?

Vierailija
29.06.2016 |

Erosimme 10 vuotta sitten. Sain erossa ok-talomme. Asun siinä ja minulla on edelleen samat huonekalut, matot, taulut ja osa miehen tavaroistakin kaapeissa. Ystäväni ovat suorastaan nuhdelleet minua, etten pääse elämässäni eteenpäin, jos en myy taloa, muuta pois, aloita alusta jossain muualla. Mitä mieltä olette?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia ei vaivaa sinua ja arki rullaa, niin mikä ongelma?

Vierailija
2/6 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa ystävät ovat oikeassa, mutta erostasi on jo 10 vuotta. Luulisi sinun jo päässeen eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä olen nyt kuusi vuotta asunut entisessä yhteisessä asunnossa yksin (lasten kanssa), ja ihan hyvin olen päässyt elämässä eteenpäin. Kypsän ihmisen henkinen hyvinvointi ei ole siitä kiinni, jos matto on eksän kanssa ostettu. Munhan pitäisi antaa lapsetkin pois, kun ne on eksän peruja?!

Vierailija
4/6 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tarvitsee vain miellyttää itseäsi, ei ketään muita.

Vierailija
5/6 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että ihminen tekee niin kuin itsestä tuntuu parhaalta. Jos olisin tilanteessasi ja pitäisin talosta ja huonekaluista, niin en myisi niitä. Miehen tavaroista saattaisin luopua, eihän niillä varmaan ole mitään käyttöä. Eli, sinä teet niin kuin parhaalta tuntuu, sillä ei ole väliä mitä ystäväsi sanovat.

Vierailija
6/6 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä nyt katsomaan uutta miestä?