Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojan isä oli leikannut pojalle siilitukan vasten hänen tahtoaan

Vierailija
29.06.2016 |

11-vuotias poikamme piti pitkistä hiuksistaan, vähän alle hartioiden. Poika oli pyytänyt ostamaan kosteuttavaa hoitoainetta koska lämpimillä ilmoilla hiukset kuivuvat. Isänsä oli suuttunut tästä, istutti pojan tuoliin ja leikkasi siiliksi vaikka poika itki. Olen ihan helvetin vihainen ja surullinen pojan puolesta, miten edetä tästä?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta vanhemmilla on oikeus lapsen hiukset parturoida, vaikka lapsi ei sitä haluaisikaan. Mutta ei paljon tuota vanhemman.

Ei niin, että lapsi pyytää uutta hiusharjaa, niin äiti/isä saa kilarit ja vetää pään siiliksi.

Tuo on lapsen tai ap:n tarinaa. Ap ei ollut näkemässä tapausta.

Vierailija
82/83 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö tuo nyt ollut jo aikakin leikata hiukset jos roikkuivat jo olkapäillä!!! Yhdellekään miehelle ei käy pitkä tukka, ei yhdellekään!

Uskon että tämä viesti on provo, mutta jos ihminen olipa se mies tai nainen pitää pitkistä hiuksista suokoon sen hänelle. Olisihan maailma tylsä jos kaikki olisivat samasta puusta viestettyjä. Taisi poikaparalle tulla suuret traumat kun oletettavasti henkistä taikka fyysistä väkivaltaa käyttäen lapsiparan raahattiin hiukset leikkauttamaan. Minusta rikosilmoitus, eikä tosiaanakaan lasta enää tuonne kylään niin pitkäksi aikaa kuin suinkin mahdollista. Itse en ainakaan haluaisi moisen tyypin kylään. Yritä äiti pitää lapsesi puolta ja rikos ilmotus mahdollisimman pian kun tämä on vielä tuore tapaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun 9v, pitkähiuksinen poika, osasi ihan itse käydä ostamassa Tangle Teezerin, kun luokan tytöt oli kertoneet, että se on hyvä pitkien hiuksien selvittelyyn. Oli kysynyt tytöiltä hinnan ja marssi kauppakeskuksen johonkin kauppaan sen hakemaan. Että miten niin 11v ei osaisi tuollaista ajatella?

Miksi ei voinut kävellä normaalisti? Miksi piti oikein "marssia"?

Vasen!vasen!y!ka!ko!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi