Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uniikki ja Eevi eronneet

Vierailija
28.06.2016 |

Jotenki musta on aina tuntunutkin, että nää ei oo kovin hyvä pari.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016062821809723_vi.shtml?ref=juurinyt_d…

Kommentit (158)

Vierailija
121/158 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

126, se oli läppää :)

Vierailija
122/158 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet, vaikka tässä ketjussa on kitkerääkin katkerampia laiskanpulskeita av-mammoja haukkumassa lyhyitä miehiä, niin on teille ottajia. Minä pidän lyhyistä miehistä, sillä oma pituus on 158. Olen hoikka ja urheilullinen, harrastan mm. tanssia ja saan katseet kääntymään yöelämässä ja ihan keskellä kirkasta päivääkin, joten kyllä meitä on ;); viehättäviä naisia niin luonteen kuin ulkonäönkin puolesta, jotka pitävät viisaista ja mukavista miehistä, "lyhyydestä" viis.

Sama täällä, lyhyys ei haittaa vaikka itse en edes ole naiseksi lyhyt (175cm).

En jostain syystä vain viehäty pitkistä ja/tai isokokoisista miehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi Uniikin olevan sen verran älykäs, ettei nyt enää tällaiseen fitnessbimboon sekoa, varsinkin jos oikeasti haluaa perheen ja lapsia. Ne ovat sen kuuluisuuden perässä vaan ja siis mitä doppausta ne muijat ovat vetäneetkään? Selvää myös on,  että jos pariskunta on ulkomuodoltaan kuin eri planeetoilta, harvoin se oikeasti on molemminpuolista. Tosin miehillä yleensä se naisen ulkomuoto on niin tärkeä, että luonne ja se rakastetaanko sinua oikeasti yms ominaisuudet jää kakkoseksi. Ja kun Uniikilla on kuuluisuutensa ja lahjojensa vuoksi mahdollisuus hankkia hyvännäköinen hän niin tekee. Näin ikävä kyllä myös älykkäillä miehillä, mutta ehkä perhehaaveet voisivat muuttaa kriteerejä?

Näinhän se valitettavasti menee, ei toki kaikki fitnessihmiset bimboja ole, mutta ulkonäköönhän tuo laji pitkälti perustuu ja sen kautta maineen saamiseen.

Valitettavasti usein sanotaan huipulla olevan yksinäistä, eli et voi heti tietää kuka haluaa olla sinun kanssasi, koska oikeat tunteet vai on kiipijä.

Uniikkihan taitaa omistaa Rähinä recordista osuuden, eli tienaa sitäkin kautta, eli rikas mies.

Fitness kilpatasolla vie koko elämän. Asiat, joiden ympärillä elämä pyörii: minä, minä, minä, minun ulkonäkö, minun lihakset, minun treenit, minun kehitys, minun ruokailu, minun dieetti, minun kisat. Tunnen useampia fitness-kisaajia ja varsinkin kisadieetillä elämä menee aika epäsosiaaliseksi ja parisuhteet on koetuksella, ellei sitten puolisokin ole fitness-kisaaja.

Oon varma, että Eevi katsoo jonain päivänä katuvaisena taaksepäin ja miettii, että mitä päästi menemään sivu suun. Tosi lyhytnäköistä uhrata tuossa iässä elämä vain jollekin fitness sekoilulle. Uskon, että loppupeleissä Danille käy paremmin, löytää jonkun kivan naisen, tekee lapsia ja on hyvä isä heille. Vaikuttaa luonteeltaan niin aidolta! Eevi taas todennäköisesti löytää itsensä jonkun tyhjäpää Hunksin kainalosta, kroppa loppuunkulutettuna ja elämänsä totaalisesti julkisuuteen myyneenä..

Olen miettinyt, että kuinka kauan tuolla fitness-jutulla voi oikein ittensä elättää ja se kannattaa? Mitä sitten kun tuo loppuu? Onko Eevillä mitään koulutusta? 

Vaikuttaako hän mielestäsi huono-osaisen syrjäytymisperheen tyttäreltä?

Vierailija
124/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevin sydämen on tainnu viedä Paldaniuksen Linda. E on TODELLA mustasukkainen tästä ystävättärestään..

Vierailija
125/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevi ei varmasti tyydy elintason laskuun (hänellä tulot n. 35 000 e/vuosi), vaan etsii joko uuden rikkaan elättäjän tai alkaa tyrkyttää itseään aiempaa enemmän julkisuuteen.

Uniikkihan osti sen helkkarin kalliin ja upean talon, joka pelkkää lasi ikkunaa ja iso uima-allas keskellä taloa ulkopuolella siis. Oli kerran myynnissä siinä Kaisa Kiinteistökuningatar ohjelmassa. Muuttako Eevi nyt takasin Töölön kerrostaloon.

Minusta hyvä pari, mutta enemmän tuntuneet kavereilta jolla hauskaa yhdessä. Kun katsonut tuota Fitness päiväkirjoja. Ei oikein sellaista kemiaa löytynyt vaan huumorintaju osunut yhteen. 

Ei tullut isis yllätyksenä. 

Vierailija
126/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin se nykyaikana kellekään enää yllätyksenä tulee. :(

Vierailija
127/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää jauhaa täällä, miten ihana ja symppis Uniikki on ja että Eevi teki kamalan virheen. Jos ei olekaan kemiaa, sitä ei ole. Eikö silloin ole reilua toistakin kohtaan, että päästää tämän menemään? Eikä vasta sitten kun ollaan jo naimisissa.

Menisittekö itse naimisiin miehen kanssa, joka tuntuisi enemmän kaverilta kuin rakastetulta? Ette. Miksi Eevikään tekisi niin? Ei tunteita voi pakottaa.

Vierailija
128/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvoin se nykyaikana kellekään enää yllätyksenä tulee. :(

Varsinkin kun Dan on sukua Benille.

Vierailija
129/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerää jauhaa täällä, miten ihana ja symppis Uniikki on ja että Eevi teki kamalan virheen. Jos ei olekaan kemiaa, sitä ei ole. Eikö silloin ole reilua toistakin kohtaan, että päästää tämän menemään? Eikä vasta sitten kun ollaan jo naimisissa.

Menisittekö itse naimisiin miehen kanssa, joka tuntuisi enemmän kaverilta kuin rakastetulta? Ette. Miksi Eevikään tekisi niin? Ei tunteita voi pakottaa.

Olen ihan samaa mieltä, vaikka olenkin täällä Uniikkia puolustanut. Enemmän inhotti Eevin käytös Fitnesspäiväkirjoissa, kun jatkuvasti naljaili toiselle ja käyttäytyi ihan uskomattoman itsekeskeisesti. Kemiaa ei tietenkään voi pakottaa ja on tosiaan reilua päästää irti ajoissa.

Vierailija
130/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen sitä voikin ihminen hurahtaa... Omituista tuo nykypäivän fitness-buumi ja kehonrakentajamaisen vartalon palvominen. Itselle tulee sellainen olo, että tuo ihminen ei liene aivan täysin terve päästään, kun tuolta näyttää. Ylitreenattu vartalo lähinnä luotaantyöntää, pelottaa, mitä tuo ihminen kuorensa alla piilotteleekaan. Tosin eivät edes ulkoapäin näytä haluttavalta, terveeltä.

Mielestäni henkisesti ja fyysisesti terve ihminen ei elä laskien jokaista ruokapalaansa ym... Mitä hyötyä olla kiinteä jos elämä vituttaa koko ajan ihan saatanasti ja joudut elämään tyyliin koko ajan askeesissa.

Pömppömaha-hedonistit henkisesti paljon terveempiä!

Vierailija
131/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniikki oli muuten eilen kaivohuoneella vikittelemässä pikkutyttöjä :D

Vierailija
132/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinne ole ikärajaa?

Vierailija
133/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kyl panna uniikkii

Vierailija
134/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevi on kaunis ja upea, saa varmasti rikkaan ja komean miehen halutessaan.

Vierailija
135/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinne ole ikärajaa?

Totta kai on, mutta keskiviikko, joten ei se ole niin tarkkaa. Ja kyllä musta just ja just 18v tytöt on aika pikkusia vielä.

Vierailija
136/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin kyl panna uniikkii

Jos olisin itse 20cm lyhyempi kun nyt niin kyllä mäkin! Ja ihan vaan sen takia, että on niin symppisjäbä.

Vierailija
137/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä viestejä täältä on poistettu välistä?

Vierailija
138/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinne ole ikärajaa?

Totta kai on, mutta keskiviikko, joten ei se ole niin tarkkaa. Ja kyllä musta just ja just 18v tytöt on aika pikkusia vielä.

Ettet vaan itse käy siellä pikkuisten tyttöjen takia keskiviikkoisiin.

Vierailija
139/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä viestejä täältä on poistettu välistä?

Jonkun sairaan rasistin sekoviestejä.

Vierailija
140/158 |
30.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

126 viesti liittyi siihen että miksi Uniikki paistoi munaa kaiteella.. Eräässä jaksossa, siis kananmunaa, kot kot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi