Uniikki ja Eevi eronneet
Jotenki musta on aina tuntunutkin, että nää ei oo kovin hyvä pari.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016062821809723_vi.shtml?ref=juurinyt_d…
Kommentit (158)
Eevin elintaso putoaa oikein reippaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Uniikin pituus?
163 cm
No mut sehän on hyvä, kun en mä korkokengillä osaa kävellä muutenkaan.
t. se 158cm
Tämä ero oli kyllä arvattavissa. Villi veikkaus on, että seuraava "fitness-ero" on Ruusila-Nousiaisen pariskunta. Siinäkin se Sofia vaikuttaa ylimieliseltä ja itseään ja omaa ulkonäköään täynnä olevalta, ja mies on kiltti ja rakastunut, ostelee kalliita lahjoja yms.
Ja niin, tän Uniikin ja Eevin eron ennusti jo kun katsoi sen kosinnan. Eevin eleet paljasti "voi helvetti mitä mä nyt teen" ajatukset. Uniikki oli koko ajan enemmän suhteessa, kun Eevi taas halusi vain ratsastaa julkisuudella. IMO.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ero oli kyllä arvattavissa. Villi veikkaus on, että seuraava "fitness-ero" on Ruusila-Nousiaisen pariskunta. Siinäkin se Sofia vaikuttaa ylimieliseltä ja itseään ja omaa ulkonäköään täynnä olevalta, ja mies on kiltti ja rakastunut, ostelee kalliita lahjoja yms.
Ja niin, tän Uniikin ja Eevin eron ennusti jo kun katsoi sen kosinnan. Eevin eleet paljasti "voi helvetti mitä mä nyt teen" ajatukset. Uniikki oli koko ajan enemmän suhteessa, kun Eevi taas halusi vain ratsastaa julkisuudella. IMO.
Näkeekö sen kosinnan vielä jostain? Youtube?
Ennen fitnesspäiväkirjoja pidin uniikkia melko kusipäisenä ja eeviä mukavana blogin perusteella. Sarjan toisen tuottarin katsottua mielipide vaihtuikin ihan toistepäin. Tietenkään ei yhden tv-sarjan perusteella voi mitään hirveitä johtopäätöksiä vetää, mutta kyllähän siinä huokui sellanen kaverimaisuus ja eevin minä-minä-minä asenne, ei paljoa kihlattu kiinnostanut. Tuli välillä ihan surulliset fiilikset danin puolesta, kun eevi jotenkin käyttäytyi tosi vähättelevästi.
Vierailija kirjoitti:
Eikös mammat ole tätä ennustaneet jo vuosia, eikä vaan ole toteutunut.
Arvasin tuon jo viime kesänä. Kihlauduin nääs samoihin aikoihin kuin he ja olin kuin kuka muu tahansa onnellinen morsian riemuineni ja häähaaveineni ymym.
Ihmeissäni seurasin Eevin blogia; ei millään lailla tod hehkuttanut kihlaustaan ja onneaan. Ei pitänyt sormusta edes sormessaan! Ja sitten vuoden edetessä alkoi haikailla muuta, ettei elämässä ole kaikkea sitä mitä pitäisi, vaikka ulkopuolisen silmään oli kaikkea yllin kyllin.
Itse uskon eron syyksi sen, että Eevi muuttui julkkiksen tuntemattomasta tyttöystävästä tv ja fitnessjulkkikseksi. Se nousi päähän ja lujaa; näkyy erittäin selvästi tämän kauden fitnesspäiväkirjoista - ihan eri käytös kuin ensimmäisellä kaudella. Ensimmäisellä myös ITKI miten tärkeä Dani hänelle on ja nyt - ei mitään.. Ei tarvinnutkaan enää Uniikin tuomaa elämäntyliä ja kontakteja hesan sisäpiireihin. Uskon täysin, että Uniikki halusi naimisiin ja perheen. Mikä nöyryytys kosia lavalla kaikkien ihmisten edessä vain joutuakseen ilmoittamaan, että kihlattu lähtee jahtaamaan suurempia "kaloja" nyt kun kuvittelee olevansa "all that".
Tosi surullista, siis Uniikin osalta. Eevillä on uusi bodari kainalossa kolmessa sekunnissa, katsokaahan vaan...
Myönnän, että katsoin sen kosinnan tubesta pariinkin kertaa ja vedet tuli silmiin, niin romanttista.
Voi Uniikki-ressukka =( No, Eevi on niin feikki ja täynnä itseään, että parempi ehkä päästä etsimään jotain aitoa, parempaa naista.
Eeville sopii paremmin bullin tyylinen härkä eikä joku nevöhööd poskisolisti.
Mun mielipide on, että fitnessuskovaiset pariutukoon keskenään. Kyllä nämä kummatkin aivan varmasti löytää sopivammat puoliskot (hyvä täältä noubadina huudella ;) )
Joku veti keskustekuun pariskunta ruusila-nousiainen-nousiainen. Olen kerran kuullut kun he olivat eräässä kahvilassa ilmeisesti jossain nikon työhön liittyvässä palaverissa. Siinä oli niko, sofia ja joku kolmas tyyppi. Ilmeisesti siinä "kaupattiin" nikoa johonkin pestiin. Sofia osallistui napakasti keskusteluun ja kehui ja ylisti nikon esiintymistaitoja. Omin korvin kuulin että siinä perheessä tsemppi on molemminpuolista. Ei nainen ole aina automaattisesti pariskunnan hirviö!!!
Eevi on puistattava.
Käyttää ihmisiä hyväkseen, Danin avulla pääsi julkisuuteen,nyt sen voi lempata,sitten seuraava etappi on rikas mies ja jne..
Dani on 162 cm, se kerrotaan Kapasiteettiyksikön biisissä. :)
Luulisi Uniikin olevan sen verran älykäs, ettei nyt enää tällaiseen fitnessbimboon sekoa, varsinkin jos oikeasti haluaa perheen ja lapsia. Ne ovat sen kuuluisuuden perässä vaan ja siis mitä doppausta ne muijat ovat vetäneetkään? Selvää myös on, että jos pariskunta on ulkomuodoltaan kuin eri planeetoilta, harvoin se oikeasti on molemminpuolista. Tosin miehillä yleensä se naisen ulkomuoto on niin tärkeä, että luonne ja se rakastetaanko sinua oikeasti yms ominaisuudet jää kakkoseksi. Ja kun Uniikilla on kuuluisuutensa ja lahjojensa vuoksi mahdollisuus hankkia hyvännäköinen hän niin tekee. Näin ikävä kyllä myös älykkäillä miehillä, mutta ehkä perhehaaveet voisivat muuttaa kriteerejä?
Vierailija kirjoitti:
Luulisi Uniikin olevan sen verran älykäs, ettei nyt enää tällaiseen fitnessbimboon sekoa, varsinkin jos oikeasti haluaa perheen ja lapsia. Ne ovat sen kuuluisuuden perässä vaan ja siis mitä doppausta ne muijat ovat vetäneetkään? Selvää myös on, että jos pariskunta on ulkomuodoltaan kuin eri planeetoilta, harvoin se oikeasti on molemminpuolista. Tosin miehillä yleensä se naisen ulkomuoto on niin tärkeä, että luonne ja se rakastetaanko sinua oikeasti yms ominaisuudet jää kakkoseksi. Ja kun Uniikilla on kuuluisuutensa ja lahjojensa vuoksi mahdollisuus hankkia hyvännäköinen hän niin tekee. Näin ikävä kyllä myös älykkäillä miehillä, mutta ehkä perhehaaveet voisivat muuttaa kriteerejä?
Minusta Dan ja Eevi ovat kyllä ulkomuodoltaan jotenkin aika samiksia.
Iggy Popista saa käsityksen hänen laulunsa perusteella että hän olis 5,1 jalkaa pitkä (155,5cm)
http://www.azlyrics.com/lyrics/iggypop/fivefootone.html
Täällä on kuitenkin hänen pituudekseen ilmoitettu 168?
http://www.celebheights.com/s/-Iggy-Pop-48190.html
Onko Iggy käynyt venytyskojeessa?
Dani älykäs?? Ennen Eeviä seurusteli bb Leinan kanssa. Ja Leina myöhemmin sen Jessican hakkaajan kanssa. Näin älykästä porukkaa.
Ehkä Dan ei enää malttanut odottaa "ekaa kertaa"...?
Eevi on löytänyt jonkun pitkänkalskean lätkänpelaajan...
163 cm