Jos kaunis nainen tulisi luokseni ja sanoisi, saat tehdä minulle mitä haluat...
....niin nuolisin häntä pitkään ja hellästi. Vaikka seksiä on tullut harrastettua säännöllisesti jo yli 30 vuotta, niin koskaan en ole mielestäni saanut antaa naiselle suuseksiä niin paljon kuin olisin halunnut. Ei siis ehkä mikään kaikkein pervoin toive tai edes no can do-juttu. Minulla ei ole ollut kauhean montaa kumppania, puoli tusinaa vain, mutta jostain syystä suuseksistä nauttivia on ollut vain kaksi. Nykyinen kumppani on kaikin puolin hyvä, mutta jos vielä saisi toivoa, niin ennen yhdyntää haluaisin nuolla hänelle orgasmin tai pari.
Meidän normaalimme on, että kun nuolen tai sormetan häntä, niin orgasmin lähestyessä hän aina nousee kontilleen ja haluaa minut sisäänsä takaapäin. Siinä hän laukeaa aina alle minuutissa kun saa samalla hieroa sormilla klitoristaan. Toki minultakin tulee nopeasti kun pillu alkaa supistelemaan kaluni ympärillä, mutta tämän yhden orgasmin jälkeen hän ei enää halua jatkaa, yksi riittää siis hänelle.
Kommentit (5)
Laittaisin siivoamaan huushollini,pesemään autoni, tekemään ruoan. Sitten saisi poistua
.
Lähdetkö minun kanssa tuulastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähdetkö minun kanssa tuulastamaan.
Saako tuulastamassa ollessa myös nuolla pillua?
Minä lähtisin viettämään upeaa kesäpäivää hänen kanssaan: uintia, luonnossa liikkumista, grillausta, illalla sauna. Sitten vasta kunnon seksitouhut, saisi kyllä sellaista kyytiä että ei viikkoon tarvitsisi seksiä miettiä.