Katsoin juuri Buffy, vampyyrintappajan koko tuotannon ja mietin, että miksi Buffylla on niin paljon poikaystäviä ja panoja?
Kommentit (74)
Angel, yhden yön juttu, riley, spike? Siinä kaikki? Aika ok.
Vierailija kirjoitti:
eihän sillä niin monta? Angel vei neitssyden, sitten deittaili Rileytä ja lopulta päätyi yhteen Spiken kanssa.
Faithan se sarjan horo on .D
Neloskaudella oli se lyhytaikainen poikkis collegessa.
Saa olla päästään vialla, jos ei osaa arvostaa Buffya.
Enemmän minua häiritsee se, että puolet hänen hoidoistaan on kuolleita miehiä.
Itsekin panisin menemään, jos olisi koko ajan paineet maailman pelastamisesta harteilla
Angel vai Spike? Itse olin ehdottomasti Spiken kannalla.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän ne saivat erektion?
Vierailija kirjoitti:
Itsekin panisin menemään, jos olisi koko ajan paineet maailman pelastamisesta harteilla
No ei nyt sentään liioitella, niitä vampyyritappajiahan on useampia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän ne saivat erektion?
Ja tuntuukohan huoneenlämpöinen heppi hyvältä, vai lämmittääkö ne ensin sitä jossain lämpimässä vesihauteessa?
Vierailija kirjoitti:
Angel vai Spike? Itse olin ehdottomasti Spiken kannalla.
Spike on parempi Buffyssa, mutta omassa spin-offissaan Angel pääsee loistamaan.
Buffy on liian feministinen minun makuuni. 1/5, ei jatkoon.
David Boreanaz lihoi ikävästi yhdessä vaiheessa.
Normaali nuori nainen, heillä on panoja. Tiedän, että se voi olla uutinen sinulle mutta myös naiset tykkää seksistä.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt sentään liioitella, niitä vampyyritappajiahan on useampia.
Eihän ole vaan yksi per sukupolvi. On lisäksi niitä potentiaalisia joista jostakusta tulee uusi slayeri jos vanha sattuu kuolemaan (kuten Buffylle kävi).
Buffy on kyllä hirvee horo. Miten se kehtaa?
Kyllähän kumppaneita kertyy elämän aikana, täysin normaalia. Seksi on iloinen ja kiva asia. Muistakaa käyttää kortsua :)
Eikö tuo näyttelijä ole kertonut, että hänellä on ihan oikea fetissi kuolleita kohtaan. Jossain ohjelmassa esitteli säilöttyjä peniksiä kirjahyllyssään.
Buffystä ja angel:ista jäi mieleen aikanaan se kohtaus jossa tuo erinäisten käänteiden jälkeen huomaa että maailma pitää pelastaa tökkäisemällä se +5 epicworldsaviour - miekka silloisen poikaystävän läpi.
eihän sillä niin monta? Angel vei neitssyden, sitten deittaili Rileytä ja lopulta päätyi yhteen Spiken kanssa.
Faithan se sarjan horo on .D