Noni, tässä sitä ollaan Mökillä harja ikuisesti päässä näköjään.
Annoin kummitytön 5v leikkiä kampaajaa. Mulla lapaluihin ulottuvat hiukset. Jotenkin se on saanut harjan niin jumiin että on ihan sutturassa takaraivolla. Minä en sinne luonnollisestikaan näe ja kun olen yrittänyt selvitellä niin tuntuu vaan että tilanne pahenee.
Huomenna tulee vasta muita aikuisia mökille. Lapsilla luonnollisesti hauskaa kun mulla harja takaraivossa. Näinkö tässä joutuu hiukset leikkaamaan 😢.
Kommentit (12)
Teki tahallaan pikku-pirulainen varo vaan mitä vielä keksii.
Vedä pieni hiustupsu kerrallaan irti rauhallisesti, laita suihkutettavaa hoitoainetta
Vedä varovasti yksi ohut hiustupsu kerrallaan. Mullekin on käynyt kerran noin. :)))
Joskus tyttöystävällä jäänyt harja kiinni hiuksiin, niin olen saippuoinut hiukset. En tietenkään mikään asiatuntija ole.
Sinkkumies
Ratko haarukalla sitä sutturaa irti. Meillä on auttanut aina ja kaikille, jopa itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tyttöystävällä jäänyt harja kiinni hiuksiin, niin olen saippuoinut hiukset. En tietenkään mikään asiatuntija ole.
Sinkkumies
Homo sää oot.
pursotat sinne pullollisen hoitsikkaa
Laita hoitoainetta paljon ja anna sen hetki olla ja sitten pese pois pitäisi irrota tai jos ei irtoa ja ei ole muuta keinoa kannattaa rikkoa kampa
Onneks nyt kahdeksan vuoden päästä löyty ratkaisu niin ei tarviikaan ikuisesti olla! On ap tosin varmaan tottunut jo
Kumarru pää alaspäin, niin näät ehkä setviä sen irti.