Miksi miehille ei kelpaa tavallinen nainen?
Täytyy olla isot tissit, pitkä ja hoikka sekä muodokas. Pitkät vaaleat hiukset ja filmitähden kauneus. Älykäs, hauska, sporttinen, romanttinen ja ymmärtäväinen. Tälläisia naisia TAVALLISET miehet ihailee - ei ihme että jäävät yksin.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Nyt liioittelet kyllä, esim. minulle kelpaa lyhyemmätkin hiukset, eikä tarvitse olla niin romanttinen.
😄
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaa jos tiukat farkut ja kaljamaha
Niin, koska sinullakin on tiukat farkut ja kaljamaha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, haluaisin et nainen on hot meikkaa pitkät hiukset isot tissit kaljamaha ja tiukat farkut
Ap, laihduta ja kampaa tukkas ja pese ittes joskus, niin ei tarvitse täällä kiukutella miehistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, haluaisin et nainen on hot meikkaa pitkät hiukset isot tissit kaljamaha ja tiukat farkut
Ok amis-eetu
Oho, mä olen kaikkea luettelemaasi paitsi pitkä ja en ehkä ihan filmitähtitasoa, mutta nätti kuitenkin. Kieltämättä ei ole koskaan tarvinnut olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Koska tavalliselle naiselle ei kelpaa tavallinen mies
Ei kelpaa pitää olla komea ja hyvä palkka ja bemari tai audi alla.
Ei osumia ei mitää, ei naiskontakteja ei keskustelua ei mitää, luovutan paremmin
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä naiset on nirsoja
Olethan sinäkin nirso. Etkö olekin? Ei sinulle kuka tahansa kelpaa.
En kelpaa ees tukavemmelle naiselle vaikka minua kiinnostaa juurikin se tukeva, mutta antaa olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä naiset on nirsoja
Olethan sinäkin nirso. Etkö olekin? Ei sinulle kuka tahansa kelpaa.
No en kyllä omasta mielestä ole, ei kelpaakkaan koska olen pitkä ja komea, kyllä mahakas nainen kelpaa semmonen 100 kg maks.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksei naisille kelpaa pitkä ja suht komea mies
Koska pitää löytyä myös paksuutta lompakosta
En ole 2-3 vuotee ymmärtänyt, 2-3 kertaa sain baarista naisen ja siihen se on jäänyt. siitäkin jo 2-3 v
Nyt liioittelet kyllä, esim. minulle kelpaa lyhyemmätkin hiukset, eikä tarvitse olla niin romanttinen.