Ikean Malm-lipasto vedetty markkinoilta
Usassa, koska on kaaduttuaan aiheuttanut lapsikuolemia.
Kommentit (26)
Älytöntä valmistaa huonekaluja, jotka täytyy kiinnittää seiniin, että ne pysyy pystyssä. Meillä on lipastoja, jotka pysyy ihan itsestään pystyssä. Eikä niitä saa kaatumaan ihan pienellä roikkumisella.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen 3-laatikkoinen Malm-lipasto. Kerran ajatuksissani avasin kaikki laatikot alhaalta ylöspäin ja tuloksena lipasto kaatui eteenpäin. Jalka jäi alle ja varvas murtui. Laatikoissa oli villalankoja ja muuta kevyttä. Myöhemmin kokeilin, että se kaatuu laatikot tyhjänäkin todella helposti eteenpäin jos kaikki laatikot avaa samaan aikaan.
Niinpä. Fysiikka on vittumainen juttu välillä.
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä valmistaa huonekaluja, jotka täytyy kiinnittää seiniin, että ne pysyy pystyssä. Meillä on lipastoja, jotka pysyy ihan itsestään pystyssä. Eikä niitä saa kaatumaan ihan pienellä roikkumisella.
Ei kai kukaan niitä pakota ostamaan. Se Ikean lipasto on tehty siitä höttölevystä ja kaatuu helposti. Sen näkee jo otsallaankin. Tietenkin riippuu paljon huonekalusta, että kuinka helposti se kaatuu.
Kyllä lipasto on minusta huonekalu, jonka kuuluisi pysyä psytyssä vaikka kaikki laatikot olisivat auki. Ainakin meillä ja lapsuudenkodissani on ollut vain sellaisia lipastoja. Itse lipasto ei kaadu millään mutta laatikot voi saada vedettyä päälleen. Ihan hyvä, että Ikea vetää pois myynnistä mokomat romut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lipasto on minusta huonekalu, jonka kuuluisi pysyä psytyssä vaikka kaikki laatikot olisivat auki. Ainakin meillä ja lapsuudenkodissani on ollut vain sellaisia lipastoja. Itse lipasto ei kaadu millään mutta laatikot voi saada vedettyä päälleen. Ihan hyvä, että Ikea vetää pois myynnistä mokomat romut.
Sun mielestä ei varmaan saa rakentaa portaitakaan ilman kaiteita? Kuinka paljon te oikeen kaipaatte holhousta?!
Ei kai nyt lipaston takia ruveta seiniin reikiä poraamaan?