Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa pariskunnille sopivia hotelleja Tallinnan keskustasta

himoshoppaaja
28.06.2016 |

Suositelkaa kokemuksesta mahdollisimman lapsivapaita, tyylikkäitä, mahdollisesti pienempiä boutique-hotelleja eli ei mitään kylpylähotelleja, ja pitäisi olla ihan ydinkeskustassa josta lyhyt matka esim. Kaubamajaan ja merkkiliikkeisiin. Hotelliyön hinnalla ei väliä.
Kiitän :)

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordic hotel Forum oli oikein hyvä

Vierailija
2/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaamea. Erehtynyt sinne kaksi kertaa. Allergiahuone, pölyä joka paikassa. Kylpyhuone haisi viemäriltä eikä lattia viettänyt kaivoon päin lainkaan (lattia siis lillui vedestä koko ajan). Kylpyläpuolella käytettyjä laastareita kasa ikkunalaudalla, hiuksia suihkun lattia täynnä. Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä paikka kysyä. AV-mammat eivät tunne luksushotelleja koska matkustavat aina lapsikatraan kanssa wt-tyylisiin hotelleihin.

Vierailija
4/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotel Barons, sillä tavallista isommalla huoneella. Viihtyisä, pieni hotelli vanhassa kaupungissa. Aamupala ei ole hirveän hyvä, mutta uskallan suositella. :)

Vierailija
5/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut Merchants House hotellia. En ole vielä käynyt, mutta tsekkaa. Tämänkö tyylistä?

Vierailija
6/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotel Schlössle. (Todistan numero kolmosen väitteen vääräksi. :D)

Vierailija
7/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kysynyt ruokapaikkaa, mutta viimeksi syötiin Resto Leib ja Aedissa, ihastuttava paikka ja hyvä ruoka.

Vierailija
8/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotel Vana Wiru: http://www.vanawiru.ee/fi

Vierailija
9/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telegraaf,

Three Sisters 

Vierailija
11/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä vika Viru hotellissa??

Vierailija
12/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Von Stackelberg, oltu paristikin kun tykättiin kovasti. Aamiainenkin monipuolinen ja tilat tunnelmalliset.

Vierailija
13/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkäsin Nordic Forumista, ei ollut mitään toisen vastaajan kuvaamista ongelmista. Siellä on ollut Tallinnan kattavin aamiainen. Entä Estoria siinä Virun kupeessa? Se on ainakin uudenkarhea, itse en ole vielä kokeillut.

Vierailija
14/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on Tallinnan Savoy? Olen itse nähnyt sitä nelikymppisten luksusmerkki tuotekeräilijärouvien instagramikuvissa mutta vain aulaa ja ravintolaa eli siistiltä näyttää mutta kiinnostaisi tietää millaisia huoneet ja palvelut ovat.

Vierailija
15/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen on Tallinnan Savoy? Olen itse nähnyt sitä nelikymppisten luksusmerkki tuotekeräilijärouvien instagramikuvissa mutta vain aulaa ja ravintolaa eli siistiltä näyttää mutta kiinnostaisi tietää millaisia huoneet ja palvelut ovat.

Osaat varmaan etsiä netistä niiden sivut? Sieltähän niitä kuvia näkee huoneista, ja tietoa palveluista.

Vierailija
16/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että mulla on niin huonot kokemukset Nordic hotell Forumista. Se haju vessoissa (kesällä oltiin) ja tosiaan kylpyläosaston epäsiisteys. Ehkä olen liian tarkka :(

Vierailija
17/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaamea. Erehtynyt sinne kaksi kertaa. Allergiahuone, pölyä joka paikassa. Kylpyhuone haisi viemäriltä eikä lattia viettänyt kaivoon päin lainkaan (lattia siis lillui vedestä koko ajan). Kylpyläpuolella käytettyjä laastareita kasa ikkunalaudalla, hiuksia suihkun lattia täynnä. Yök.

jaan siis tämän bloggaajan kokemuksen...

http://todellinentallinna.blogspot.se/2014/03/nordic-hotel-forum-katast…

Vierailija
18/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaat varmaan etsiä netistä niiden sivut? Sieltähän niitä kuvia näkee huoneista, ja tietoa palveluista.

Meinaatko oikeasti että hotellien kauniista kuvista kuluttaja saa ihan oikean kuvan huoneista, aamiaisista ja palvelusta, todellisuudessa?

Et taida pahemmin matkustella missään?

Vierailija
19/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jaan siis tämän bloggaajan kokemuksen...

http://todellinentallinna.blogspot.se/2014/03/nordic-hotel-forum-katast…

Onpa ikävästi kirjoitettu blogi. 

Vierailija
20/21 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen vuosi sitten oltiin Hilton Park Hotellissa, se oli ainakin hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi