Suositelkaa pariskunnille sopivia hotelleja Tallinnan keskustasta
Suositelkaa kokemuksesta mahdollisimman lapsivapaita, tyylikkäitä, mahdollisesti pienempiä boutique-hotelleja eli ei mitään kylpylähotelleja, ja pitäisi olla ihan ydinkeskustassa josta lyhyt matka esim. Kaubamajaan ja merkkiliikkeisiin. Hotelliyön hinnalla ei väliä.
Kiitän :)
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Nordic hotel Forum oli oikein hyvä
kaamea. Erehtynyt sinne kaksi kertaa. Allergiahuone, pölyä joka paikassa. Kylpyhuone haisi viemäriltä eikä lattia viettänyt kaivoon päin lainkaan (lattia siis lillui vedestä koko ajan). Kylpyläpuolella käytettyjä laastareita kasa ikkunalaudalla, hiuksia suihkun lattia täynnä. Yök.
Väärä paikka kysyä. AV-mammat eivät tunne luksushotelleja koska matkustavat aina lapsikatraan kanssa wt-tyylisiin hotelleihin.
Hotel Barons, sillä tavallista isommalla huoneella. Viihtyisä, pieni hotelli vanhassa kaupungissa. Aamupala ei ole hirveän hyvä, mutta uskallan suositella. :)
Olen katsonut Merchants House hotellia. En ole vielä käynyt, mutta tsekkaa. Tämänkö tyylistä?
Hotel Schlössle. (Todistan numero kolmosen väitteen vääräksi. :D)
Et kysynyt ruokapaikkaa, mutta viimeksi syötiin Resto Leib ja Aedissa, ihastuttava paikka ja hyvä ruoka.
Von Stackelberg, oltu paristikin kun tykättiin kovasti. Aamiainenkin monipuolinen ja tilat tunnelmalliset.
Mäkin tykkäsin Nordic Forumista, ei ollut mitään toisen vastaajan kuvaamista ongelmista. Siellä on ollut Tallinnan kattavin aamiainen. Entä Estoria siinä Virun kupeessa? Se on ainakin uudenkarhea, itse en ole vielä kokeillut.
Millainen on Tallinnan Savoy? Olen itse nähnyt sitä nelikymppisten luksusmerkki tuotekeräilijärouvien instagramikuvissa mutta vain aulaa ja ravintolaa eli siistiltä näyttää mutta kiinnostaisi tietää millaisia huoneet ja palvelut ovat.
Vierailija kirjoitti:
Millainen on Tallinnan Savoy? Olen itse nähnyt sitä nelikymppisten luksusmerkki tuotekeräilijärouvien instagramikuvissa mutta vain aulaa ja ravintolaa eli siistiltä näyttää mutta kiinnostaisi tietää millaisia huoneet ja palvelut ovat.
Osaat varmaan etsiä netistä niiden sivut? Sieltähän niitä kuvia näkee huoneista, ja tietoa palveluista.
Outoa että mulla on niin huonot kokemukset Nordic hotell Forumista. Se haju vessoissa (kesällä oltiin) ja tosiaan kylpyläosaston epäsiisteys. Ehkä olen liian tarkka :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaamea. Erehtynyt sinne kaksi kertaa. Allergiahuone, pölyä joka paikassa. Kylpyhuone haisi viemäriltä eikä lattia viettänyt kaivoon päin lainkaan (lattia siis lillui vedestä koko ajan). Kylpyläpuolella käytettyjä laastareita kasa ikkunalaudalla, hiuksia suihkun lattia täynnä. Yök.
jaan siis tämän bloggaajan kokemuksen...
http://todellinentallinna.blogspot.se/2014/03/nordic-hotel-forum-katast…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaat varmaan etsiä netistä niiden sivut? Sieltähän niitä kuvia näkee huoneista, ja tietoa palveluista.
Meinaatko oikeasti että hotellien kauniista kuvista kuluttaja saa ihan oikean kuvan huoneista, aamiaisista ja palvelusta, todellisuudessa?
Et taida pahemmin matkustella missään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jaan siis tämän bloggaajan kokemuksen...
http://todellinentallinna.blogspot.se/2014/03/nordic-hotel-forum-katast…
Onpa ikävästi kirjoitettu blogi.
Jokunen vuosi sitten oltiin Hilton Park Hotellissa, se oli ainakin hyvä.