Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies mammanpoika?

Vierailija
27.06.2016 |

Kolmekymppinen mies asuu vanhempiensa naapurissa, tai oikeastaan samalla tontilla vanhempien piharakennuksessa. Rakennuksessa on ihan hyvät tilat, on keittiö ja pesutilat ja tilava asuinhuone, ihan oikea koti. Mies kertoi, ettei yleensä viitsi käyttää omaa keittiötään, kun äiti kuitenkin tekee joka päivä ruokaa, mutta että jos olisi toinen siinä asumassa niin tilanne olisi toinen. Pyykkinsä käy pesemässä vanhempien talossa, omaa konetta ei ole vaikka sellaiselle olisi kyllä paikka. Mies kertoi myös käyvänsä ihan muuten vaan iltaisin vanhempiensa puolella, kun ei viitsi istua yksikseen jatkuvasti. Kyseinen mies ei ole kuulemma koskaan seurustellut niin vakavissaan, että olisi harkinnut yhteen muuttamista kenenkään kanssa, eikä halua muuttaa pois kotoaan vaan mahdollisen asuinkumppanin pitäisi sitten muuttaa sinne vanhempien naapuriin.

Vaikuttaako mammanpojalta? Kannattaako tuhlata aikaa?

Kommentit (12)

1/12 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kohtelee hyvin äitiänsä, niin todennäköisesti kohtelee vaimoaankin hyvin. Tietysti riippuu mitä haluat.

Vierailija
2/12 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maajussi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakohtainen kokemus on, että elämänsä naiset ottivat yhteen ja minä olin se joka lähti ja vieläpä täysin vapaaehtoisesti. En suosittele.

Vierailija
4/12 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jatkaa tuollaisen kanssa.

Vierailija
5/12 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto, en ikinä jatkaisi mammanpojan kanssa. Se tietää vain ongelmia. Että muuttaisin anopin naapuriin ei halleluja :D Siis mammanpojat on mulle niin turn off.  Jos mies olisi kaikin puolin muuten kultakimpale, niin sitten tekisin selväksi, että napanuora katkeaa ja äkkiä. Siis eihän tuo mies osaa mitään!!! Varmaan mutsi käy siivoamassa sen kämpänkin. 

Vierailija
6/12 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI anopin naapuriin asumaan ei. Viisi vuotta asuimme vierekkäisillä tonteilla, anoppi kyttäs koko ajan. Mieheni oli silloin reissuhommissa eli viikot pois. Silloin elämä oli tosi raskasta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
7/12 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto, en ikinä jatkaisi mammanpojan kanssa. Se tietää vain ongelmia. Että muuttaisin anopin naapuriin ei halleluja :D Siis mammanpojat on mulle niin turn off.  Jos mies olisi kaikin puolin muuten kultakimpale, niin sitten tekisin selväksi, että napanuora katkeaa ja äkkiä. Siis eihän tuo mies osaa mitään!!! Varmaan mutsi käy siivoamassa sen kämpänkin. 

:D Potkisit vähän perseelle, niin äkkiä se siitä ryhdistyy. :)

Vierailija
8/12 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammanpoika kirjoitti:

Jos kohtelee hyvin äitiänsä, niin todennäköisesti kohtelee vaimoaankin hyvin. Tietysti riippuu mitä haluat.

  Ei välttämättä. Eksäni, joka on kotona asuva 23-vuotias mies suuttui kun ollessamme mökillä riitelin (tai lähinnä väittelin) hänen äitinsä kanssa. Ei suostunut viemään minua ajoissa pois sieltä, töiden takia piti siis lähteä, joten jouduin kävelemään useamman kilometrin bussipysäkille. Lisäksi oli heitellyt matkatavarani ympäri pihaa. Siihen jäi se suhde, en usko että tuo enää löytää uutta tyttöystävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vielä tutustua paremmin, se mies voi oikeasti olla hyvä mies. Ei noi niin pahoilta kuulosta.

Sano suoraan että asumisjärjestelyt ei ole sun mieleen, joten niissä miehen pitäis tehdä kompromissi.

Vierailija
10/12 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava miehen kokopäivähuoltaja olet sitten sinä. Äidistä sinut erottaa vain se, että sinulta mies olettaa saavansa ruoka-, pyykki jne huollon lisäksi seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vanhempiin saisi olla yhteydessä?

Vierailija
12/12 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt ihan toivottomalta vaikuta. Yksin asuessaan mies hoitakoon huushollinsa kuten tykkää, siis hoidattakoon vaikka äidillään. Puolison kanssa asuessa oletus on, että pari hoitaa itse oman kotinsa ja äiti hoitaa omansa. Sopeutumistahan tuo vaatii kaikilta, mutta on sen mahdollista onnistuakin.

Jotenkin tuli mieleen, että mies voisi olla maatilan tai muun vastaavan nuorempi isäntä, jolloin asuminen noin lähellä vanhempia jatkossakin on perusteltua. Tietysti olisi hyvä sopia, miten asuminen järjestetään jos hankitaan lapsia tai muuten halutaan lisää tilaa, vaikka erillinen makuuhuone. Käytännössä kämppä on kai yksiö, jos siellä kerran on asuinhuone.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä