Sampo Terho: Suomen mahdollinen kansanäänestys ei-erosta seuraavan vaalikauden asia
Kommentit (21)
Sitähän ei joku harhainen persu päätä. Seuraavassa eduskunnassa ei ole yhtäkään persua.
Niin ei halua itse vastuuseen asiasta, kun tietää ettei kukaan persuja enää äänestä seuraavalla kaudella. Tämmösillä lausunnoilla varmistaa vielä ettei ne viimesetkään äänestä, fiksu mies.
Nyt hallitusohjelma sitoo heitä, joten eivät voi vaatia äänestystä. Tietävät, että tippuvat seuraavissa vaaleissa pois hallituksesta, jolloin alkavat sitä äänekkäästi oppositiossa vaatimaan.
Huvittava tuo vaatimus että Britanniaan ei kohdistettaisi kostotoimenpiteitä. Mikäli he potkivat maasta pois kaikki suomalaiset ja muut itäeurooppalaiset, niin tottakai mekin tiukennamme brittien maahantuloa.
Vierailija kirjoitti:
Huvittava tuo vaatimus että Britanniaan ei kohdistettaisi kostotoimenpiteitä. Mikäli he potkivat maasta pois kaikki suomalaiset ja muut itäeurooppalaiset, niin tottakai mekin tiukennamme brittien maahantuloa.
Mutta jos potkisivat vain pois afrikkalaiset,arabit,intialaiset ja pakistanilaiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittava tuo vaatimus että Britanniaan ei kohdistettaisi kostotoimenpiteitä. Mikäli he potkivat maasta pois kaikki suomalaiset ja muut itäeurooppalaiset, niin tottakai mekin tiukennamme brittien maahantuloa.
Mutta jos potkisivat vain pois afrikkalaiset,arabit,intialaiset ja pakistanilaiset?
Äänestyksessä puhuttiin vain meistä itäeurooppalaisista, ei ne EU:n ulkopuolisista maista tulleita ole palauttamassa tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Huvittava tuo vaatimus että Britanniaan ei kohdistettaisi kostotoimenpiteitä. Mikäli he potkivat maasta pois kaikki suomalaiset ja muut itäeurooppalaiset, niin tottakai mekin tiukennamme brittien maahantuloa.
Emme tietenkään tiukenna, emmekä suorita mitään muitakaan kostotoimenpiteitä. Tästä tuntuu olevan Suomenkin hallitus yksimielinen (kuten pitääkin).
EU on laittanut Venäjän kauppasaartoon, tuontitullit Kiinalle ja nyt on julistamassa kauppasotaa USAlle. Koskahan EK ilmoittaa että pillit laitetaan pussiin jos Suomi ei lähde EUsta.
Fixit tulee kyllä jos ajaudumme uuteen lamaan seuraavan kahden vuoden aikana mutta ilman kansanäänestystä.
Voihan höpö tuota Samppa-poikaa. Eikö ne hallituspersut todellakaan tajua, että ainoa keino kannatuksen nostoon on ryhdistäytyä ja kaataa hallitus lähtemällä pois, ja todeta,, että kipeä päätös oli tehtävä, koska aktiivimalli ja sote olivat niin luokattoman heikkoja.
Britit tekee viisaasti, samaa esimerkkiä meidänkin tuöisi noudattaa. Äänestetään Jyrki Katainen takaisin kotiin EU huippuvirastaan!
Maailma oli oikeasti mielenkiintoisempi ja avoimenpi paikka ennen nyky EU:ta.
Vierailija kirjoitti:
Huvittava tuo vaatimus että Britanniaan ei kohdistettaisi kostotoimenpiteitä. Mikäli he potkivat maasta pois kaikki suomalaiset ja muut itäeurooppalaiset, niin tottakai mekin tiukennamme brittien maahantuloa.
kuka vittu tänne edes haluaa tulla tai edes manner eurooppaan. Britit menee jenkkeihin tai ausseihin.
Britit pelaa voittajien kanssa, hiton upeaa kansaa kun pystyy tekemään tuollaisia päätöksiä jotka vievät ahdingosta kohti parempaa.
Täällä toimitaan patonginpaistajien tahtipuikon mukaan.
Huom!Siniset eivät persut ole enään seuraavassa hallituksessa.Tuo on Terhon viimeinen säälittävä möläytys kerätäkseen ääniä kun tietää että putoavat.Tosin en tiedä pääseekö sinne persutkaan.Kaikki puolueet ovat samaa skeidaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittava tuo vaatimus että Britanniaan ei kohdistettaisi kostotoimenpiteitä. Mikäli he potkivat maasta pois kaikki suomalaiset ja muut itäeurooppalaiset, niin tottakai mekin tiukennamme brittien maahantuloa.
Emme tietenkään tiukenna, emmekä suorita mitään muitakaan kostotoimenpiteitä. Tästä tuntuu olevan Suomenkin hallitus yksimielinen (kuten pitääkin).
Suomi edustaa kokonaista 1% koko 500 milj asukkaan EU:ssa. Siinä voi miettiä mikä on Suomen painoarvo.
Huvittavia nuo persut.