Mikä olet ammatiltasi? Mikä haluaisit olla?
Kommentit (56)
Työtön
Italialainen maajoukkuejalkapalloilija
@ tikkataulu, ministeri, ei mulla muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tähän vastanneista sairaanhoitajista haluaisivat mieluummin olla jotain muuta. :D
Minä pitäisin työstäni erittäin paljonkin mutta palkka on työn vaativuuteen nähden liian matala. Vaikka jatkokouluttautuisin, niin palkkani ei paljoa nousisi.
No valtaosa luokanopettajistakin miettinyt viimeisen vuoden aikana alanvaihtoa. Oikeastaan millä alalla näin ei olisi?
Ruokapalveluvastaava. Haluaisin olla Lto.
Sairaanhoitaja
Kätilö tai farmaseutti
Matkailuvirkailija.
Astronautti. Aina saa haluta. :D
Vierailija kirjoitti:
Opiskelija.
AV:n mode
AV:n modeilla on kuulemma hyvät etenemismahdollisuudet uralla. Kim Jong-un on huhujen mukaan entinen AV:n mode.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tähän vastanneista sairaanhoitajista haluaisivat mieluummin olla jotain muuta. :D
Minä pitäisin työstäni erittäin paljonkin mutta palkka on työn vaativuuteen nähden liian matala. Vaikka jatkokouluttautuisin, niin palkkani ei paljoa nousisi.
No valtaosa luokanopettajistakin miettinyt viimeisen vuoden aikana alanvaihtoa. Oikeastaan millä alalla näin ei olisi?
Naisvaltaisilla aloille palkkaus ei kohtaa koulutusta. Olen itse sh teholla, paljon arvelisit pohjapalkaksi? Vähän säväytti, kun potilaana oli veturinkuljettaja, jonka palkka kaksinkertainen omaani nähden, 11kk koulutuksella.(En halua kommentilla väheksyä veturinkuljettajia). Olen siis mies.
Valmistun ens vuonna terveydenhoitajaksi. Haluaisin opiskella mielummin farmasiaa.